Geram ! grr =.=


 Hoiii  . Siaaauuu ah lu !
Weyhh  . Aku geram bgt doe , sama kaw !
Ko pehal lak , nak sondol2 , manja2 ngan Bestfriend aku??
Haiyakk . 
Aku taw lah , kaw tuh "Les" !
Ahaa  , Dasar Pompuan Lesbian!
Geli aku dgr !

SHITTO!!!

Weyh  ,dh kawan aku tuh , tk nk rply komen kaw dh kn?
Kaw sebokk2 nk marah dia plak , pehal ?
Kwn aku tuh , hak kaw ke ?
Kaw dh ada "Gurl" kaw kn?
Sudah ah  .
Nk jgk menempek kat BestFwenz aku tuh!
Sioott btol lah, bhai !

Boleh plak kaw ckp cm niyh kat BestFwen aku tuh! :
" i tggu u reply mcm tuggul jew!!komen lyssa u leh lak reply!!"

Ahaa  , apa kaw nak ha ,beb ?
Kaw jeles ka ?
Punya sukahh ah !
Smlm kaw ada ckp cm tuh gak kat aku!
Then , kaw kata aku sombonk ??
Suka ti aku lah ! aku sombonk ngn kaw je oke?
HAHA , mmg patot un , aku x buad blog kat kaw!
Kaw suroo aku kan ?
P belah ah weyh !
P mampos!
hee . Bye bye Sayang ku , H**** L***

Kah3! Geli aku.

Aku Block kaw skunk jgk , kat FB ! ;)

p/s  ; if korunk nk komen , korunk komen kat bawah uh ! ;)


KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

8 000 orang Comment Di Sini

Write 000 orang Comment Di Sini
December 8, 2010 at 10:33 PM delete

owhhh~! sys ade bace post dak tuh kat wall lyssa... hahahah~! ayt dye un tunggang langgang...

avatar
December 9, 2010 at 12:15 PM delete

fufu ; ahaa .tuh pasal dak pompuan tuh lerr. adess ;~

avatar
December 9, 2010 at 12:16 PM delete

sys ; ahaa .thu x per.. giler tunggang langgang ayat dia uhh. HHAAHA . pdn muka , dh kena block ! ;)

avatar
RochelMayMei
AUTHOR
March 11, 2012 at 1:49 PM delete

Sabar sabar akak..:) hahahq

avatar
dyabunga
AUTHOR
May 18, 2012 at 10:53 AM delete

ni betul mrh..takut plak..haha

avatar
Fifiey Nabila
AUTHOR
June 19, 2012 at 11:35 PM delete

Ganas jugak akak lyssa ni yer hehe :)

avatar

Google+ Followers