Contest : Hidup Saya Tak Sempurna Kalau Awk Tak Lengkapinyaa !


 Helowww ! 
Ada orang tak di sana ? 
hachummm !~
Excuse me~ 
wott~~wott!!~

Lyssa join ini contest!
Korang nak join ??

 KLIK SINI!!
eheheeheheehhe~

Jangan lupa follow Aina Marsya 



Sekarang , Lyssa nak letak gambar orang yang Lyssa sayang yerk !
wahwahwahwah!! :))

Okie dokie ^_^





Okee , Fana !
Gambar kat atas niyh . Gambar Lyssa and boyfie Lyssa taw! :)
Kami dah couple dekat Setahun lebih dah ohh !:)
Couple pun agak lama, sudah tentu banyak kenangan yang kita tak boleh lupa dengan insan yang kita sayangkan ? Betul tak ? hehehe :)
Oke , kenagan terindah yang Lyssa tak boleh lupa masa kami kat tempat kerja .
Ewahh . 24 jam bersama ngan muncet Lyssa ni jer!:)
Best wokk . g keje sama2 .. keje sama2. makan sama2 . balik pun sama2~
Dah ler setiap hari pulak tuh! haha :)) Ada ke orang macam kami niyh ehh ?
Maybe ada lah kot kan ? haha! :) Ntah !:)
Wahhh  .rasa bahagia giler ohh time tuh ! 
Suka!! Suka! :)
Tapi , itu dulu , 
Skunk . Kami dah jarang jumpa oh . masing2 bz dengan keje masing2 ler..
sobsobsob~ :'(
Tapi , tak pe  . walau mcm mana sekali pun , Lyssa tetap sayangkan Biey Lyssa comel ni :)
hehehe~


KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

Google+ Followers