Lyssa Menang No.2 Contest Tutorial Paling Berguna !

 Hey . Hey Semua ! :)
"Salam Disapa Pembuka Bicara"

Lyssa nak bagitahu , yang Lyssa ...

MENANG TEMPAT KEDUA DALAM
CONTEST TUTORIAL PALING BERGUNA ! 

Ini buktinya !:)

 


Tapi  .. kat sini , Lyssa nak kasi tawu kat korang .
Lyssa rasa , Lyssa tak layak utk menang lah ! >.<

Sapa yang lebih layak , kalau boleh bukan


Wan Hazel kan ?

Tutorial beliau , teramatlah ... dan tersangat lah berguna kalau nak
dibandingkan dengan tutorial yang ada kat blog Lyssa neyy ha! :)

Betul kata Wan Hazel ..

"Kontes macam nie macam menidakkan usaha blogger yang menyertai kontes tu je..Ingatkan nak ketengahkan ciri ciri atau kelebihan atau kretiviti seseorang tapi sistem VOTING nie tak diadili dengan bersungguh sungguh..Sapa ramai kawan kat facebook tu..Dia lah yang akan dapat VOTING yang tertinggi..Sedangkan apa yang dihidangkan atau dipertaruhkan dalam kontes tu tak bercirikan dan tak sehebat mana..Maaf taw..bukan nak menyindir..cuma benda nie cam tak sesuai je kan.."
 
"Wan tak nak dah nak menang atas VOTING nie...Tak de klaz ...ahahhaa...Kesian lak Wan kat member yang join kontes bersistem VOTING nie tapi macam tak dihargai je..Sebab tak de member yang kenal sedangkan mereka lah yang layak menang jika di adili dengan sewajar nya.."


Yup ! Betol ! Apa yang dikatakan Wan tu , semua nye betol ! >.<
Lyssa tak nafikan lah ! :)

Oh yeah ! :)
Kat sini jugak Lyssa nak kasi taw , yang Lyssa memang tak layak untuk mendapat tempat dalam contest ni.So , Lyssa membuat keputusan , untuk memberikan apa jua hadiah yang Lyssa dapat untuk Contest ini kepada Wan Hazel  . Setahu Lyssa , hadiah nya , Topup RM10 .
Wan !! Nanty , Lyssa kasi no topup tuh kat Wan oke ?:)

~Chill yeaXD~


KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

32 000 orang Comment Di Sini

Write 000 orang Comment Di Sini
sicomot-comel
AUTHOR
March 9, 2011 at 11:40 PM delete

alahai..
bgus lyssa..
sharing is caring =D

avatar
March 10, 2011 at 1:58 AM delete

baik betul hati lyssa nk kasi hadiah kt wan...anyway..sbnrnya lyssa pun layak gak..tp kalo dfikir logik..betul jgk ckp lyssa kan..wan lbh berkelayakan...cuma sistem voting ni pilih bulu...kalo ramai kwn..menang la kita kan...? kalo xramai kwn kalahlah kita? dan begitulah sebaliknya...wlu apa pun tjd..tahniah kt lyssa sbb dpt no.2..

avatar
Wan_hazel
AUTHOR
March 10, 2011 at 9:24 AM delete

alahai lysa..lyssa yg menang tu,tak pe lysa ambek je top up tu..wan skang pun mash cukup top up..byk lagi yg blom guna,,hehehe,,wan hadiahkan balik kat lysa taw...hehehe...kita semua layak utk menang so sama2 lah menang kan..tuto lyssa terbaik..koz byk tuto mngena design template...peace

avatar
NUSRAH NASUHA
AUTHOR
March 10, 2011 at 10:10 AM delete

Congrats ye kak lyssa. No 2 okeh dah tuu. HEHE :)

avatar
NUSRAH NASUHA
AUTHOR
March 10, 2011 at 10:11 AM delete

Congrats ye kak lyssa. Okeh da tu no.2. HEHE :)

avatar
March 10, 2011 at 12:23 PM delete

tahniah kak lyssa..mmg btol2 berguna pon tutorial akak ni.!

avatar
Hanis Zakirah
AUTHOR
March 10, 2011 at 2:15 PM delete

anyone,tuto lyssa lg berguna dr tuto aina...dia ramai kwan,tu aina jgn terasa lak :0

avatar
March 10, 2011 at 5:05 PM delete

@♥ MiKa FasHa ♥

mika .! ahaaa .btol btol btol .! mmg tk dinafikan , kalau nk dibandingkan Lyssa ngn wan .! Wan lagik hebadd ! :) VOTING ni semua tak adil ler >.<

avatar
March 10, 2011 at 5:05 PM delete

@Cik Jierah

jierah ; haaa .tahu tak per kan .? :(

avatar
March 10, 2011 at 5:06 PM delete

@Budak Giler Cadbury

lol.. mana der baikk . jahat jer niyh >.<

avatar
March 10, 2011 at 5:07 PM delete

@Wan_hazel

hahahaaha . nope lah wann ! tuto lyssa tak sehbad wan .! wan lagi tere merer .! huhuh ;)
Wan terbaik lah .! ehh , btol ker niyh , tak nak no topup tuh .? aduyy >.<

avatar
March 10, 2011 at 5:08 PM delete

@memories forever

heheeh .nope. ! tuto akk biasa ajer lah <3 hehehe

avatar
March 10, 2011 at 5:09 PM delete

@Hanis Zakirah

hee . tk per . tuto dia pon berguna jgk ! ;)

avatar
Alyaa Liyanna
AUTHOR
March 11, 2011 at 5:16 PM delete

act , tuto lyssa n wan sme2 hebad (: yana pon selalu gne due2 tutor ni ^^,
tapi dah rezeki lyssa kan ??? nak wat cmne ^^ btw , congrate oke ^^

avatar
March 11, 2011 at 5:16 PM delete

korg semua..cikgu2 blog..adalah yg tbest!! x kira sapa yg menang..pd anna, semua best2..^^ klu tk, blog anna tk la ada rupa..klu korg tkder nk ajr.. ;)

avatar
March 11, 2011 at 5:47 PM delete

@Alyaa Liyanna

oh , yeah .. tp , pada lyssa . Wan lagi hebadd ! :) suka tuto dia gak ! :)
btw ,thnxx okee ;)

avatar
March 11, 2011 at 5:48 PM delete

@♪..aq[daN]pUteraku..♪

ehee . ecehh . anna . maw ambikk hati kaa? huk3:) muahxx~

avatar
SyedGraphiX
AUTHOR
March 12, 2011 at 5:55 PM delete

alahaiii.. baeknya dia baeknya diaaa

avatar
March 12, 2011 at 6:06 PM delete

@SyedGraphiX

lol.. mana de baikkk .! jahat tuh >.<

avatar

Google+ Followers