Contest : Watermark Untuk Darkbatman

Gadis Kidal Berceloteh..

.Assalamualaikum.

Hai , Hari ni , Lyssa pulak rasa teringin nak join Contest yang agakk singkat jugak masanya.. Sebelum 7 Julai 2011. :)
So , cepat- cepat je lah Lyssa nak join . :)

Contest apa tuh ?
Contest Watermark Untuk Darkbatman ! :)
Kenal takk ? Alar , Blogger Femes jugakk nih ^_^
Ni Banner Contest :)

Kalau nak join , klik banner yer !!

Semua syaratnya , ada tercatat di situ :)
Inilah Watermark Hasil Tangan Lyssa sendiri .:)
Takk Elokk sangat .. sebab Lyssa tak reti buat benda alah nih ...
Menang ataupun tidakk Lyssa tak kisahh . Saja nak mencuba nasib kat contest ni .. Kat bawah ni Watermark Yang Lyssa nak pertaruhkan ..


Ok ke watermark macam ni , darkbatman .?? :)
Sorry , kalau huduss . Lyssa x de lah kreatif sangat !

Kat bawah ni pulak , contoh watermark kalau diletakkan dalam gambar darkbatman .Sorry , kalau Lyssa curikk pic darkbatman :) huhu 
**Jangan marah ya! ^^



HEHE , Oke ke takk eh ?
Malu je kalau ada orangg gelakk ke hape . hoho .

Ok , Pada sesiapa yang nak join , JOM2! Klik Banner atas sekali ! ok?

TEMPOH CONTEST : 29 Jun 2011 hingga 7 Julai 2011

KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

11 000 orang Comment Di Sini

Write 000 orang Comment Di Sini
Amira Shahira
AUTHOR
July 2, 2011 at 7:00 PM delete

santek laa kak lyssa! :))
compem,, akk mng! :D

avatar
Amira Shahira
AUTHOR
July 2, 2011 at 7:00 PM delete

santek laa kak lyssa! :))
compem,, akk mng! :D

avatar
July 2, 2011 at 7:03 PM delete

@Amira Shahira

hehe . kompom menang ? takk kot . bnyk saingan yangg mantapp ! :)

avatar
Ziko
AUTHOR
July 2, 2011 at 7:52 PM delete

hi lyssa!, kagum ngan design awak, good luck utk awk~ :-)

btw, lyssa paste link kat shoutbox darkbatman.com kan? just as friendly reminder, its better for you to include your link at the comment box for that post instead..

sbab, klu float shoutbox tu nt tkut plak trlepas pandang pla entry lyssa bt! ^^"

Ziko @ jigzopuzzle

avatar
July 2, 2011 at 8:14 PM delete

@Ziko

ohhhoo , design Lyssa biasa-biasa je tuh.. tak berapa nakk kreatif lah . huhu ;)
Tapi , tapii kann .. haha , Lyssa dah post jugakk kat komeb entry tuh .. takot tk kluar jerp . tuh yang paste dengan Chatbox ;)

avatar
kaseh suchi
AUTHOR
July 2, 2011 at 8:19 PM delete

lysa buat guna photoshop ke? cantik...=)

avatar
Amira Shahira
AUTHOR
July 2, 2011 at 10:50 PM delete

@Lyssa Dollixious
btowl laa kak lyssa! santek laa! bole mng! :)

avatar
azly&iejah
AUTHOR
July 3, 2011 at 12:15 PM delete

ehhh...lyssa mmg kreatif taw....


http://azlyiejah.blogspot.com

avatar
Luqaz™
AUTHOR
July 4, 2011 at 11:05 PM delete

cantiknya lyssa buat.. sy pn join jgk.. tp x scantik lyssa pnye..huhu.. jom la usha sy punye sini http://www.luqaz.com/2011/07/contest-watermark-untuk-darkbatman.html.. hehe :)

avatar
A M E !
AUTHOR
July 7, 2011 at 9:12 PM delete

hey . good luck yaw ! :D

ohh , jemput singgah blog ame ya bila bila free . ;) and have a great day ahead ! :)

avatar

Google+ Followers