Berbuka Puasa di Hotel Seri Malaysia , Penang :)

Gadis Kidal Berceloteh...
15/08/2011




.Assalamualaikum ! ^^

Entry lapukk .. Baru nak publish . hehehh ~
Kali ni , Lyssa nak kongsi pengalaman Lyssa berbuka puasa di 
Hotel Seri Malaysia , Penang ! 
haha . hihi . huhu . :)

"Apa barang berbuka kat Hotel Seri Malaysia ?"

^
^
Ada yang nak kemukakan soalan macam ni ke ?

Meh nak jawab balik :)
"Eh , eh ! Ada hakuu kesahh ?" haha ~

Ok . berbalik pada cerita . :)
Ehekx . Actually , tak de hape benda pun nak cerita .
Apa yang Lyssa nak katakan , walau Hotel Seri Malaysia sekalipun .
Dapat jugakk Lyssa berbuka kat "Hotel" kan ? Jangan pandang rendahh ok?

Makanan dekat hotel tu pun sodapp sodapp belaka . Memangg enak sangat . heh
Tertolann air lur eden ! :)

Ada apa ye ? Nasi ditumbuk-tumbukk .. Paruh ayam masak merah .. kaki lembu masak kicap Cendawan Berkulat-kulat .. Anaconda goreng .. Ikan Paus Masak Tiga Rasa ..
Macam - macam lagii lah. haha . (nampak sangat MENIPU) ^^

Yangg paling penting .. Benda ni haa ..

(Ada sambal belacan , ulam pucuk janggus , kunyit , peria & jering )


Eh , korang makan ke segala benda alah kat atas nihh haa ? HAHA .
Takk ? Sama lah kita . Lyssa palingg takk suka ulam-ulaman ni . Setakat sambal belacan tu , memang sukaa sangat lah . haha . Ye ! Lyssa tahu , ulam penting ! Penting untuk kesihatan kita .. kan ? Tapii , nak buat macam mana ? Dah takk suka . Tak kan nak kena paksa makan benda ni semua kot kan ? HAHA . 

Sebelum berbuka , dan lagii aku ber-posing haa. HAHA

(Reserved ? Pelik je bunyikk ! HAHA. Jangan pikir kot lain nohh:)

 (Woyy , makcekk ! Belum bukak puasa lagi lah . Aiyoo .)

 
(Kawan Lyssa nak interpremm pulakk . HAHA .Jeles nengokk Lyssa bergammborr)

(Makk aii , ni melantakk ke , menteradahh ?)

Psttt .. Lepas makan , perut terus jadii buncitt . Tak larat nak jalan dahh . Tolong dukungg. Ahucks!

 
KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

27 000 orang Comment Di Sini

Write 000 orang Comment Di Sini
ashikinharon
AUTHOR
August 17, 2011 at 1:51 AM delete

Untunglee dapat bebuke dekat hotel! hehe

avatar
August 17, 2011 at 1:58 AM delete

best tuh Lyssa ! hehe . nanti boleh belanje yekk . hikhikhik :D

avatar
aima mazlan
AUTHOR
August 17, 2011 at 2:15 AM delete

wah3...kemain lagi cik lyssa kite ni..
:)

avatar
August 17, 2011 at 2:40 AM delete

hotel seri malaysia emang superb!!!!

avatar
Mirul
AUTHOR
August 17, 2011 at 3:20 AM delete

HSM dekat kepala batas kan??
dekat sangat dengan umah mirul... asal xdtg umah bukak pose? ngehehe

avatar
c i k a n a
AUTHOR
August 17, 2011 at 3:24 AM delete

lyssa orang penang sebelah mana?

avatar
fifipinky
AUTHOR
August 17, 2011 at 5:20 AM delete

bestnye mkn sdap2...hehe..

avatar
August 17, 2011 at 6:00 AM delete

Okee lhaa HOTEL SERI MALAYSIA . Nice pic :))

avatar
kaizen
AUTHOR
August 17, 2011 at 6:32 AM delete

tu minx hubby akak dukung...

avatar
diyan
AUTHOR
August 17, 2011 at 7:39 AM delete

lyssa dah ada penang lajak la kedah boleh jumpee :P hee

avatar
August 17, 2011 at 8:35 AM delete

@ashikinharon

hahaha . Hotel Seri Malaysia je pun :)

avatar
August 17, 2011 at 8:36 AM delete

@AIDA AHMAD ♥

hahaha . no hal punya.. nnti , insyaAllah , Lyssa belanja okengg? HAHA .

avatar
August 17, 2011 at 8:37 AM delete

@Hafizzi Aziz

hahaa . kalau ajakk , nak mai kep ?

avatar
August 17, 2011 at 8:37 AM delete

@Mirul

hahha . bukan lah mirul oit.. HSM kat bayan baru , penang :)

avatar
August 17, 2011 at 8:38 AM delete

@fifipinky

kekhe.. ikan paus tuh,, lagii sodapp ^^

avatar
August 17, 2011 at 8:38 AM delete

@diyan



kehkehh . Kedah area mana ?:)

avatar
aieynlover
AUTHOR
August 17, 2011 at 10:39 AM delete

mcmmna nk buadd date post 2 kt atas ehh ? yg sy punya kt bwh...

avatar
pakjoe
AUTHOR
August 17, 2011 at 11:16 AM delete

kak cm na nk bbh lagu kt blog kta

avatar

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe. EmoticonEmoticon

Google+ Followers