Spontaneous Thursday | " I LOVE YOU" !!

Gadis Kidal Berceloteh...
8/9/2011



Jangan sesekali mengucapkan SELAMAT TINGGAL jika kamu masih mahu mencuba. Jangan sesekali MENYERAH jika kamu masih merasa sanggup. Jangan sesekali MENGATAKAN kamu tidak mencintainya lagi jika kamu masih tidak dapat melupakannya.
 
KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

25 000 orang Comment Di Sini

Write 000 orang Comment Di Sini
ashikinharon
AUTHOR
September 8, 2011 at 10:35 PM delete

Takkan pernah menyerah.. nice quote!

avatar
September 8, 2011 at 10:48 PM delete

hem..betol2..tpi..klw s'sorg tu anti ngan lelaki mcm mne pulak ye?

avatar
September 8, 2011 at 10:50 PM delete

@cherry blossom

huhu . yg itu takk bolehh nak kata pe lahh :))

avatar
September 8, 2011 at 10:51 PM delete

hem,,,betol2..tpy kan..klw s'sorg tu anti ngan lelaki mcm mne pulak?

em..akak..nak tnye sikit ni..mcm mne nak buat kotak2 comel yg ade ketupat tu ek?dah lame carik bende tu..tpy x taw nmenye ap..klw blh nak tau la cara membuatnye..boleh x?

avatar
September 8, 2011 at 10:52 PM delete

@cherry blossom

ohhh. kalauu nak buatnyer , kea guna photoshop lah ^^

avatar
September 8, 2011 at 11:04 PM delete

wow ayt yg mnunjukkan totally in love haha ..sys mw tnya lw nk pishkan sidebar ngan post bar cmne erk cm sys pnya blog ni ..sidebar x gbung ngan post kan (amek kesemptan tyme sys on9 blog haha )

avatar
fierul
AUTHOR
September 9, 2011 at 9:24 AM delete

stuju gan kata2 tuh . untuk ap kata benci kalau dlm hati ada sayang :P

avatar
September 9, 2011 at 12:49 PM delete

pergh mmg bg semangat nie
tmbh2 kalau org tgh down
nice ^^

avatar
September 9, 2011 at 3:45 PM delete

jiwang beb.tersentuh hati D'ya bila baca ayat tu, rasa nak nanges guling-guling la.hehehehe..:(

Jom baca entri hot! : Kenapa Lelaki Mudah Kalah Dengan Perempuan Cantik?

avatar
Azzy Zieyya
AUTHOR
September 9, 2011 at 6:06 PM delete

saya da singgah sini..jemput singgah kat tempat saya pulak ye..n_n

avatar
September 9, 2011 at 6:39 PM delete

saya takkan ucap selamat tinggal kerana saya sayang kamu.
Saya takkan menyerah kerana saya masih perlukanmu. Saya tidak akan kata TIDAK terhadap cintaku padamu kerana saya masih meingatimu sampai bila-bila...


cewahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :PPPP

avatar
kaizen
AUTHOR
September 11, 2011 at 6:50 PM delete

terbaik lah kate2 nih....

avatar

Google+ Followers