Remaja 15 Tahun Serah Diri !

26/07/2012

.Assalamualaikum !
Peacee Yo(!) ^_^v





KUALA LUMPUR: Seorang remaja lelaki berusia 15 tahun yang diburu polis selepas menikam bekas kekasihnya tampil menyerah diri di Balai Polis Sentul, di sini, semalam.

Pelajar lelaki yang bersenjatakan pisau pemotong sayur itu dilaporkan bertindak menikam bekas kekasihnya itu sebanyak tiga kali di perut dan pinggang selepas tidak dapat menerima pelajar perempuan berkenaan meninggalkannya dan bercinta dengan orang lain yang juga rakan sekolahnya.

Ketua Polis Daerah Sentul, Asisten Komisioner Zakaria Pagan berkata, suspek akan direman selama tujuh hari bermula semalam bagi membantu siasatan.

Katanya, dalam kejadian kira-kira jam 4 petang itu di pangsapuri di Taman Datuk Senu, di sini, Jumaat lalu, mangsa yang ditemani kekasih barunya bertemu dengan suspek di lokasi kejadian.

“Sebelum kejadian, mangsa dipercayai bertengkar dengan suspek kerana remaja itu tidak dapat menerima dirinya ditinggalkan pelajar perempuan berkenaan.

“Suspek yang hilang pertimbangan kemudian menikam mangsa sebelum melarikan diri. Namun, akibat panik, suspek tertinggal pisau berkenaan di lokasi kejadian,” katanya memberitahu teman lelaki baru mangsa yang menyaksikan kejadian berkenaan segera menjerit meminta bantuan orang ramai.

Zakaria berkata, mangsa yang mengalami cedera parah kini dilaporkan stabil namun masih dirawat di Hospital Kuala Lumpur (HKL). Menurutnya , ketiga-tiga pelajar terbabit adalah dari sekolah menengah yang sama di Sentul dan kes disiasat mengikut Seksyen 326 Kanun Keseksaan kerana mendatangkan cedera parah. -HM


* Haaa . Dah baca kan ? Any comment ? ~~~

 

KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

35 000 orang Comment Di Sini

Write 000 orang Comment Di Sini
Anonymous
AUTHOR
July 26, 2012 at 8:06 AM delete

effect cerita 8jam lah ni, kui kui kui

avatar
Boni Kacak
AUTHOR
July 26, 2012 at 8:06 AM delete

haish... macam2 budak2 sekarang ni.. lain macam lah

avatar
Phat
AUTHOR
July 26, 2012 at 8:12 AM delete

kecik2 dah bercinta gini la jadi nya

avatar
July 26, 2012 at 8:23 AM delete

ish3.. x munasabah btl alasan dy tu tau!

avatar
Eyna Reen
AUTHOR
July 26, 2012 at 8:24 AM delete

fuuyoo ! hebatnya budak2 zaman skrng nih.
#tak trmasuk aku

avatar
fizafantagirO
AUTHOR
July 26, 2012 at 8:55 AM delete

Ya Allah budak2 sekarang .. baru 15 tahun , sayangnya . Umur yang masih terlalu muda dibazirkan dengan buat jenayah macam ni . Baik kawen cam syafiq dgn yana tu dari buat jenayah ni .

avatar
tirahzairi
AUTHOR
July 26, 2012 at 9:11 AM delete

bahaya betul dak2 lani...smga dpt ambil pngajaran...

#ps: lyssa...maaf kalau terkomen bnyk2 kali...ade mslh cket#

avatar
Fyzal
AUTHOR
July 26, 2012 at 9:23 AM delete

nama pun budak2. memang pendek akal. padahal sepatah haram pun tak paham cinta tu apa.

avatar
Erna EER
AUTHOR
July 26, 2012 at 9:32 AM delete

adui. semoge kesalahan die buat ni jadi iktibar pada semua ibu bapa. jgn duk sporting sgt biar kan anak berpasangan. dan semuge adek suspek sedar dan akn mnjdi daim. hahaha ending xbrape huh!

avatar
Remy hazza
AUTHOR
July 26, 2012 at 9:35 AM delete

budak2 sekarang semakin berani......
sanggup buat apa saja demi cinta..........

avatar
Diyana Ali
AUTHOR
July 26, 2012 at 9:44 AM delete

wah bercinta mase 15 tahun pon dah emosi . jauh2kan lah dr semua ni :)

avatar
Siti Rohaida
AUTHOR
July 26, 2012 at 9:47 AM delete

budak sekarang dah semakin berani.Nauzubillah

avatar
DANISH IZHAR
AUTHOR
July 26, 2012 at 10:00 AM delete

budak skrang, taktau la nk cakap apa, mereka ni tak tahu apa pun pasal perasaan cinta tu yang jadi camtu,so mak bapak tolong pantau aktiviti anak...jadikan iktibar.

avatar
roziahojijie
AUTHOR
July 26, 2012 at 10:02 AM delete

Makin ramai lah pelajar kat sekolah juvana tu nanti . 2012 je dah mcmni . Mcmana pula dgn 10 tahun akan dtg ? agaknye banyak lg pusat2 pemulihan akhlak akan dibuka . Hmm ..

avatar
Fiza Jaafar
AUTHOR
July 26, 2012 at 10:37 AM delete

hebatnya budak zaman sekarang~! ish ish

avatar
Faizul Osman
AUTHOR
July 26, 2012 at 10:42 AM delete

budak2 skrg ni main advance lah... ni mesti bnyk tgok drama yg tak bermanfaat lah ni...

http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/07/sentap-ramadhan-aurat.html

avatar
Nurlyla
AUTHOR
July 26, 2012 at 10:45 AM delete

ish, tu lh.. diorang ni msih prlu dbmbing.. klau sndiri2 trlebih pulak..

avatar
Fahmi Mahat
AUTHOR
July 26, 2012 at 10:59 AM delete

more and more of our teenagers nowadays are biologically matured, yet emotionally and intellectually are not that matured.

apa agaknya kita mampu buat dlm hal ni?

avatar
shamn
AUTHOR
July 26, 2012 at 11:19 AM delete

terpengaruh dgn movie ni. hehe

avatar
July 26, 2012 at 11:45 AM delete

genggam bara biar jadi abu...
"hehe"..jiwa taiko.

avatar
Misz Mieza
AUTHOR
July 26, 2012 at 12:00 PM delete

Ish2.. Turutkan nafsu sangat camtu lah.. Buat benda yang bukan2 tak pikir baik buruk.. Pesanan MM kepada semua kat luar sana, janganlah diikutkan sangat nafsu tu.. Cuba berfikir dengan lebih positif.. Pompuan belambak kat muka bumi ni, dah orang tak suka janganlah paksa.. Cari jelah lain.. Hish, budus..! Eh, emo plak bulan2 puasa ni.. Hehehehe... ;)

avatar
Anonymous
AUTHOR
July 26, 2012 at 12:14 PM delete

Macam terpengaruh je kan? Hmmm...

avatar
July 26, 2012 at 12:26 PM delete

Teruk Malaysia skrg ni, patutlah rangking teruk dalam kesopanan... MasyaAllah.. apa nak jadi, kalau dah kurang agama, beginilah nasibnya... kucing pun tak sanggup nk membunuh sesama sendri, kita ni, lebih teruk dari akal manusia...

avatar
piko pink
AUTHOR
July 26, 2012 at 1:28 PM delete

pengaruh movie kuat nie..baru kapel kt skola dah wt mcm nie

avatar
July 26, 2012 at 2:04 PM delete

hmmm, ambil hikmahnya sja

avatar
Anggun
AUTHOR
July 26, 2012 at 2:25 PM delete

tu la pasal...15 thn dh mcm ni...besar lg xtaw laaa..makin takot dengan dunia skunk...

avatar
Cik Rongoks
AUTHOR
July 26, 2012 at 2:41 PM delete

adeh..budak2 zaman skrg. haishhh

avatar
KorN
AUTHOR
July 26, 2012 at 3:16 PM delete

kecik2 da becinta... nak becinta tapi tak pandai.. da jadi gini, ha ape kess?

avatar
Syaza Nazurah
AUTHOR
July 26, 2012 at 5:19 PM delete

kesimpulannya, tak yah bercinte. Remaja sekarang ni mcm2. Takut pun ade. Haish..

avatar
July 26, 2012 at 5:31 PM delete

Zmn skng cinta sngup dlkukn dgn ap cara pon..masyallah..

avatar
bel
AUTHOR
July 26, 2012 at 5:49 PM delete

bel report cerita ni kat mak. mak bel kata :
'haa inilahh.. tu pasal kawin terus je korang ni lagi senanggg!
OIK!? terdiam bel. kikiki. adakah bel x perlu report sebenarnya. hurm??

avatar
raja nora
AUTHOR
July 27, 2012 at 10:55 AM delete

haishh , ape nk jadi dgn budak2 zaman skrg ni ? ade ke patut g tikam budak tu ? ntah ape ape ntahh

avatar

Google+ Followers