Kembar Hitam Putih

03/09/2012

.Assalamualaikum !
Peacee Yo(!) ^_^v



 



Tidak seperti pasangan kembar lain, anak dilahirkan Pamela Frazer memiliki keunikan tersendiri apabila mereka memiliki perbezaan warna kulit yang ketara.
Sejak melahirkan pasangan itu empat minggu lalu, Pamela sentiasa berdepan banyak soalan daripada orang ramai yang kehairanan.

Candice Anne berkulit, berambut dan bermata hitam, manakala kembarnya - Aleisha Lily - berkulit putih. Mengenai perbezaan itu, Pamela berkata, dia tidak menghadapi sebarang masalah. “Sekurang-kurangnya saya tidak terkeliru antara Candice dan Aleisha,” katanya.

Bagi Pamela, 30, perbezaan warna kulit itu juga menjadikan anaknya sangat istimewa.Walaupun Pamela dan suaminya, Oswald Frazer, 37, berkulit hitam, mereka dilahirkan dengan sejarah percampuran ras.


Menurut Pamela, ibunya mempunyai darah Jamaica, Afrika dan Ireland, manakala bapanya berdarah campuran kulit putih dan Yahudi. Ibu Frazer pula berdarah campuran Ireland dan Jamaica, manakala bapanya keturunan Jamaica. Kata Pamela, perbezaan kulit bagi pasangan kembar memang sangat jarang walaupun ia sering berlaku di kalangan adik-beradik.

“Kata doktor, kemungkinan itu adalah satu dalam sejuta,” katanya. Sementara itu, Frazer berkata, dia ‘jatuh cinta pandang pertama’ apabila melihat Candice dan Aleisha. “Mereka kelihatan agak sama pada permulaannya, tetapi kini anak kami sangat berbeza,” katanya.

Selain Candice dan Aleisha, pasangan Pamela - Frazer juga mempunyai seorang anak lelaki Brandon, 6. Mereka menghabiskan masa beberapa minggu di hospital sebelum dibenarkan pulang ke Hastings, Sussex Timur.

Sejak itu, keunikan anak kembar mereka segera mencuri perhatian ramai.
Pamela mempunyai saudara kembar bernama Jemma. - TS



KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

22 000 orang Comment Di Sini

Write 000 orang Comment Di Sini
September 3, 2012 at 10:04 AM delete

YaAllah. Hebatnya ciptaan Allah :')

avatar
Mira Adzlia
AUTHOR
September 3, 2012 at 10:06 AM delete

kembar taik cicak la nih..hihi

avatar
Remy hazza
AUTHOR
September 3, 2012 at 10:06 AM delete

kena panggil black and white ler....he3
keunikan ciptaan Allah yg maha kuasa.....

avatar
miz ruha
AUTHOR
September 3, 2012 at 10:45 AM delete

mudah nak bezakan mereka...
keunikkan ciptaan Allah..

avatar
Faizul Osman
AUTHOR
September 3, 2012 at 11:51 AM delete

inilah kuasa kebesaran ALLAH...

http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/09/kenalilah-bapa-anda.html

avatar
Sally Yatiey
AUTHOR
September 3, 2012 at 11:52 AM delete

Comel2 ;D
Jarang berlaku macam ni..

avatar
shidaR
AUTHOR
September 3, 2012 at 12:08 PM delete

itulah kebesarannya yg x dduga :)

avatar
September 3, 2012 at 12:15 PM delete

HEBATNYE CIPTAAN ALLAH KAN DIK LYYSA ^_-

avatar
che'pi
AUTHOR
September 3, 2012 at 12:26 PM delete

unik... Allahuakhbar...

avatar
KorN
AUTHOR
September 3, 2012 at 1:12 PM delete

nasi baik lah kembar hitam putih... kalo merah biru? huhu... tak tau lah

avatar
Roslan Putra
AUTHOR
September 3, 2012 at 4:32 PM delete

comel... unik... mcm jugak kembar laki pompuan....

avatar
boni kacak
AUTHOR
September 3, 2012 at 5:20 PM delete

wah..memang sangat2 unik..hehe

avatar
SunnyFunny
AUTHOR
September 3, 2012 at 6:27 PM delete

wahh . hebadd !
besarnya ciptaan Allah :)

avatar
SHAHZEE
AUTHOR
September 4, 2012 at 10:29 AM delete

unik..1 dalam sejuta!

*bestnya kalau dpt anak kembar:)*

avatar
Atirah ★
AUTHOR
September 6, 2012 at 5:57 PM delete

comel gila warna rambut yang perang tu :)

avatar

Google+ Followers