Shopping Pakaian & Baju Muslimah HERE !





.Assalamualaikum

Hi uolss . hihi . Korang yang tengah goyang kaki or penat bekerja or ada yang baru balik sekolah tu , meh sini Lyssa nak ajak korang shopping online baju-baju muslimah . Lyssa tahu ada juga antara korang yang malas betul nak keluar rumah nak shopping kat luar kan ?

 Sini haa ! Lyssa ada satu website nak share dengan korang ni . Dalam website ni penuh dengan pakaian muslimah tau . macam-macam ada ! termasuklah , baju muslimah , muslimah skirt , cardigans muslimah , pants muslimah , blouse muslimah , dress muslimahdan banyak lagi korang boleh dapatkan kat sini termasuklah beg tangan dan aksesori !

Mana lagi kalau bukan :

Zolace Malaysia

hihi , harga pun berpatutan jugak tu . ok , kalau nak cepat , meh sini Lyssa bagi siket link senang korang nak usha kan ? Tapi ini contoh je lah . Ada banyak lagi sebenarnya yang korang boleh usha laagi !




Ok ye , bagi blouse muslimah ni korang boleh pilih macam-macam warna memang sesuai untuk pelbagai umur . Saiz pun korang boleh pilih mengikut saiz badan korang .. Ada stock lagi ni . Jangan terlepas ye !


https://www.zolace.com/blouse-muslimah 


 (nak klik kat gambar pun boleh)





Tudung Bawal Online ni lagi lah menarik ! Macam – macam corak ada … Siapa nak suka pakai plain tak nak bercorak pun ada . Apa lagi ? Jom serbu !

https://www.zolace.com/tudungs-online

  (nak klik kat gambar pun boleh)




Tengok lah ni . Tudung Bawal Plain .. Macam-macam color yang unik ada tau ? Sesuai lah untuk remaja macam Lyssa ni kan ? Pada lelaki yang nak bagi gift kat perempuan pun apa salah nye . Memang cantik jenis kain chiffon ni …:)


https://www.zolace.com/tudungs-online?tudung_pattern=plain


  (nak klik kat gambar pun boleh)



 
Yang ini pulak , Tundung Bwal Bercorak . Sesuai sangat dipakai untuk semua peringkat umur . Kalau baju korang kosong lagi lah sesuai dihiasi dengn tudung yang bercorak . Ye tak ?

https://www.zolace.com/tudungs-online?tudung_pattern=prints

 
 (nak klik kat gambar pun boleh)





Wahhh . Siapa yang suka pakai dress kat luar sana ? Boleh la klik link di atas ini .. Dress muslimah yang cantik memang sesuai untuk semua para muslimah . Pelbagai warna dan saiz boleh korang usha lepas tekan link atau gambar di bawah ini .

https://www.zolace.com/dress-muslimah


  (nak klik kat gambar pun boleh)




Mesti ada juga di antara korang yang memang suka shopping beg kan ? Ni haa , Sling Bag Lyssa nak tunjukkan . Sangat berkualiti dan warna yang pelbagai korang boleh dapat . Boleh la sesuaikan dengan dress atau baju kurung yang korang beli nanti xD


https://www.zolace.com/sling-bag/





Ini pula baju kurung moden . Cantik cantik belaka . Semua saiz ada . Korang boleh terus klik link atau gambar di bawah ini untuk tahu lebih lanjut dan jelas mengenai baju kurung moden ni .

https://www.zolace.com/baju-kurung-moden



Amacam ? Dah jenguk ke belum ? Ada yang berminat tak ? hihi ....
Kalau ada , apa lagi .. Shopping laaa . Mana tahu nak prepare untuk raya akan datang ke .. tak pun untuk kenduri kahwin ke . Senang lah Koran tak payah nak fikir sangat dah nak pergi tempeh kea pa kan ? Shopping je kat Zolace ni . Bukan nye mahal sangat pun .. hihi ...


By the way , apa yang paling best , kalau korang shopping kat Zolace ni kan , penghantaran PERCUMA untuk Malaysia , Singapore mahupun di Brunei . Tak ada minimum order untuk penghantaran PERCUMA ni . Sumpah best ! :)


Ok. Zolace Malaysia ni akan ada New Arrival setiap hari Selasa tau ? So boleh la korang jenguk2 apa produk yang terbaru setiap hari Selasa xD


By the way , mereka juga ada blog untuk offer nasihat dan idea fashion  kepada semua wanita Muslimah tau ?! wahh wahh .

Untuk maklumat lanjut , boleh terus ke social media :


hihi . Terima kasih :D




KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

4 000 orang Comment Di Sini

Write 000 orang Comment Di Sini
Nuha
AUTHOR
February 21, 2015 at 4:01 PM delete

hai lyssa. Nuha pun suka online shopping ni. Senang.. tak penat dan tak keluar peluh. hehe.

Jemput singgah ke blog nuha. entry terbaru "saya dah boleh main bola"

avatar
Titiwangsa gm
AUTHOR
February 23, 2015 at 4:20 PM delete

Terima Kasih banyak-banyak lyssa..memudahkan urusan Akak untuk bershopping-mopping.. :)

avatar
Anonymous
AUTHOR
September 8, 2015 at 8:28 AM delete

akak kalau nak beli online pun tudung je kot...baju ni nak kena test ..takut ketat dekat lengan..maklumlah akak sado kan...hehehe

avatar
Eryna Elysha
AUTHOR
May 12, 2018 at 3:04 PM delete

Zolace ni mmg famous selain Zalora & Fashion Valet. Tp kan, ada link yg dah broken tu (404), maybe bleh fix kot.

avatar

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe. EmoticonEmoticon