Ibu Semakin Gila ! Bayi Dikerat 6 Di Kedah




Ketua Polis Daerah Kubang Pasu, Supt Abd Rahim Abdullah yang mengesahkan perkara itu berkata terdapat beberapa tubuh bayi belum ditemui seperti bahagian tangan, kemaluan dan kaki kanan bayi tersebut.
Katanya, tubuh bayi dipercayai dikerat dengan menggunakan senjata tajam, sebelum dibuang ke dalam tangki tandas.
Beliau berkata sebahagian anggota badan bayi yang ditemui itu dihantar ke Hospital Sultanah Bahiyah (HSB) untuk tindakan lanjut manakala suspek wanita berumur 31 tahun turut ditahan di HSB kerana mengalami pendarahan.
"Siasatan awal mendapati suspek telah melakukan pemeriksaan pada kemaluan dan doktor yang memeriksa mendapati terdapat kesan koyakan melahirkan anak," katanya dalam kenyataan hari ini.
Rahim berkata, hasil soal siasat pertama mendapati suspek berbohong dengn memberitahu dia bersalin di rumahnya di Kg Binjal, Jitra dan bayinya dibuang di dalam tong sampah.
Katanya hasil siasatan lanjut mendapati suspek melahirkan bayi tersebut di rumah datuknya di Kampung Manggol dengan cara berdiri dan telah membuang bayi tersebut di dalam lubang tandas dengan cara mengepam air.
Suspek juga dipercayai makan ubat tidur ketika pulang ke rumah datuknya di Kampung Manggol dan pada 1 tengah hari sebelumnya, suspek memberitahu ibunya mahu ke tandas untuk buang air besar.
"Satu jam selepas itu suspek keluar dari tandas dan beritahu ibunya yang dia datang haid dan terus sambung tidur sehingga waktu berbuka puasa.
"Suspek juga tidak menunjukkan tanda mencurigakan dan ibu suspek juga tidak mendengar bunyi mencurigakan dalam tandas tersebut," katanya.


"hmm , geram lahh bila dengar berita-berita macam ni . Sanggup pun mak budak tu buat macam tu kat anak dia . Hm , bila baca artikel ni , rasa macam nak nangis pun ada . Tak berperikemanusiaan langsung ah manusia macam ni ! Sedih ! Orang yang tak de anak , nak kan anak , bila dah ada anak , macam ni pulak jadinya . Dunia .. Dunia .. hm"

Data 3GB RM28 sahaja SEBULAN !!!! < SINI > 
KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

2 000 orang Comment Di Sini

Write 000 orang Comment Di Sini
July 8, 2015 at 11:44 AM delete

sekarang zaman ibu mengamuk.. OH TIDAK ! LYSSA dah kahwin nanti jangan jadi macam ni tao..huhuhu.. kipidap dongibap !

avatar
Nilam syapina
AUTHOR
July 9, 2015 at 11:50 AM delete

hahahahahhaha !!! jgn jdi lagu ni

avatar

Google+ Followers