'Parking Sensor' Paling Comel Abad Ini

.Assalamualaikum


Semua kereta kat dunia ni mesti akan ada ' parking sensor ' kan ? Kalau tak , macam mana kita nak tahu jarak dia sangat dekat atau boleh 'reverse' lagi ke ape . Ye dak ? Bila dah bunyii tuttt tuttt tut tut tut tuttttttttttttttttt . Mesti automatik kita akan tekan 'break' kereta kita .

Tapi , yang ini .. Rasa nya 'sensor' yang paling comel pernah Lyssa tengok ! kihkih . Boleh tengok video ni sampai habis ya .. hahaha :'D 


Btw , kalau nak dengar lebih jelas boleh PAUSE lagu Lyssa kat belah atas kiri dulu :)

video

Wiper dia pun comels jugak . Gebu2 giteww :D haha .

*Comment Anda ?*

TerimaKasihSudiBaca ..
KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

12 000 orang Comment Di Sini

Write 000 orang Comment Di Sini
PeRdU cINta
AUTHOR
August 18, 2015 at 3:21 PM delete

This plug in not support...eh..eh...eh...uwakkkkk..jangis akak dik...

avatar
Mrs FaRa
AUTHOR
August 18, 2015 at 3:23 PM delete

hahaha... comeyje.... :)

avatar
August 18, 2015 at 4:19 PM delete

ahahahahah..comel sangat..

avatar
Mawar Rindu
AUTHOR
August 19, 2015 at 12:48 AM delete

uihhhh comellllnyaaaaa..hahahaha

avatar
Afidah Azmi
AUTHOR
August 19, 2015 at 8:35 AM delete

eh tak semua kereta ada sensor syg..kereta lama tak ada..Mcm kereta husband akak...tak ada sensor pun..sensor semulajadi jer..mulut akak yg jadi sensor..hehehe..tapi cerdik gile anjing ngan anak ayam dia...qute pulak tu...

avatar
eima
AUTHOR
August 19, 2015 at 11:44 AM delete

hahahaha ..klakar betui

avatar
August 19, 2015 at 11:55 AM delete

hahaha..comel gila anak ayam cipcipcip tu..memang paling comel!

avatar
Farhain Azmi
AUTHOR
August 19, 2015 at 2:15 PM delete

comel ayam tu cipcipcip..

avatar

Google+ Followers