Sofeeya Diamond Berkolaborasi Dengan Ameelya Mekanik Beauty

.Assalamualaikum


Jenama produk pengeluar produk kecantikan dan kesihatan terkemuka, Sofeeya Diamond telah mensasarkan peningkatan jualan sebanyak 200% dalam tempoh setahun ini menerusi 4 rangkaia produk di bawah jenama ini D-collagen, Fairly Sofeeya, d-babesjuice dan d-berryfibre....


Sebut sahaja nama duta produk ini, mesti korang tahu kan ... ?
Siapa lagi kalau bukan Yana Samsudin !!! hihi .

Bermula dengan produk minuman kesihatan, D-collagen pada tahun 2013 yang mendapat permintaan yang tinggi dan memberansangkan, Sofeeya Diamond kini melebarkan sayapnya dengan usahasama bersama Ameelya Mekanik Beauty untuk menjadi rakan kongsi pemasaran.







Kerjasama ini dijalankan bagi memasarkan produk pertama dari Ameelya Beauty adalah Pimple Pop khusus untuk masalah jerawat . Korang boleh tengok gambar produk Ameelya Mekanik Beauty di bawah ini :)





Tahniah buat Sofeeya Diamond dan Ameelya Mekanik Beauty!



Setiap produk yang dihasilkan Sofeeya Diamond akan melalui proses penyelidikan dan pembangunan (R&D) selama setahun dan produk terbarunya adalah limited edition D-COLLAGEN yang diformulasikan dengan formula terkini CEREPRON F dari Jepun.

Kesemua rangkaian produk Sofeeya Diamond diiktiraf kerajaan melalui majlis perasmian oleh Timbalan Menteri, Kementerian Perdagangan Dalam Negeri Koperasi dan Kepenggunaan datuk Seri Ahmad Bashah Md Hanifah pada Mei tahun lalu....



Menurut En Hamka Shahar, pengasas Sofeeya Diamond permintaan terhadap produk d-collagen amat menggalakkan dan mencecah lebih 50,000 unit setakat Ogos tahun ini.
Malahan Sofeeya Diamond mensasarkan 150,000 unit d-collagen ada tahun akan datang dan eksport ke luar negara seperti Singapura, Dubai dan China sekaligus merealisasikan misi Sofeeya Diamond sebagai jenama halal hub yang mensasarkan produk yang berdaftar, berkualiti, patuh syariah serta mematuhi piawaian semasa.

Pada sesi Teh Tarik bersama Yana Samsudin dan Sofeeya Diamond di Restoran Puteri taman Tun Dr Ismail sabtu lepas, para stokis dan pengedar yang menjadi tulang belakang Sofeeya Diamond telah diberikan bimbingan dimana mereka telah didedahkan dengan pengetahuan dan ilmu pemasaran produk untuk memiliki kekuatan jati diri dalam menempuh cabaran peniagan serta cara berniaga yang betul dengan bimbingan saudara Amir Faisal...





Dalam santai teh tarik ini juga Jualan Amal Volume 1 telah dilancarkan dan produk yang dipasarkan adalah produk terbaru D-Collagen limited edition dan kolaborasi bersama Tudung Ayana iaiu jenama keluaran yana Samsudin sendiri..

Sebarang info mengenai produk Sofeeya Diamond layari :


Website : www.sofeeyadiamond.com
Alamat : 3a25 Level 3A, Blok A,
No. 1 Jalan ss20/27,
Damansara Intan,
47400 Petaling Jaya, Selangor.
Tel : 016-6666619
Emel : sales@sofeeyadiamond.com



Terima Kasih Sudi Baca ...


KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

4 000 orang Comment Di Sini

Write 000 orang Comment Di Sini
Unknown
AUTHOR
October 27, 2015 at 8:11 PM delete

Err..Sebenarnya saya x pernah tau apa-apa pun pasal benda ni..Tapi macam bagus.. :D

avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
October 27, 2015 at 8:50 PM delete

Kalau Diamond collegen tu selalu juga dengar sebab Yana Samsudin selalu sebut..hehe..

avatar
Anum Abdullah
AUTHOR
November 11, 2015 at 5:12 PM delete

pernah juga dgr nama produk ni sebab selalu keluar dlm iklan..dutanya pula ialah yana shamsudin..

avatar

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe. EmoticonEmoticon