AHRAZ Hair Serum Dapat Atasi Masalah Kulit Kepala dan Rambut Anda !

Assalamualaikum ...

Hi korang .. Cepat singgah baca entri Lyssa kali ni . Ada sesuatu yang Lyssa nak kongsikan kat korang ni ... Ok, sebelum korang baca, Lyssa nak tanya korang dulu . Pernah tak korang alami masalah kulit kepala atau masalah rambut ? Tak kisah lah masalah kelemumur ke ? Gatal-gatal atau rambut yang rapuh dan tak kuat. Kalau pernah , entri yang Lyssa nak kongsikan kali ni memang sesuai untuk korang baca.



Apa itu Ahraz Hair Serum ?


AHRAZ HAIR SERUM merupakan satu produk serum rambut yang berasaskan air dan sangat sesuai untuk anda yang mempunyai masalah rambut dan kulit kepala. Serum ini berasaskan air dan sangat mudah untuk menyerap terus ke rambut dan kulit kepala anda. Ianya tidaklah seperti serum yang berasaskan minyak ataupun gel.

Ahraz Hair Serum ini mengambil khasiat ekstrak daripada DAUN ZAITUN yang diperkaya dengan Vitamin E dan bahan anti-oksida lantas menguatkan akar dan melembutkan kulit kepala sekaligus mengembalikan kesihatan rambut anda. Ianya sangat sesuai digunakan oleh semua peringkat umur dan jantina.

Bahan serum ini berasaskan apa ?


1. Daun Zaitun
Ianya telah digunakan sejak turun temurun sebagai sapuan kepada rambut dan kulit kepala sekaligus menjadikan rambut tumbuh subur,sihat bersinar juga mengurangkan masalah kulit kepala.

2. Daun Inai
Mengandungi ciri-ciri anti kulat yang sangat kuat sehinggakan ianya mampu mengurangkan gejala-gejala seperti kulit kepala gatal dan kering. Selain itu,ia juga melancarkan peredaran darah, dan menghalang hormon tidak sihat merosakkan folikel rambut.

Cara Penggunaan 

  • Titiskan 2 titik di tangan atau terus ke kulit kepala kemudian sapu perlahan sehingga menyerap. 
  • Tidak perlu bilas. Sekurang-kurangnya lakukan dua kali sehari.
  • Tahan sehingga 2 bulan mengikut penggunaan.

Kelebihan Ahraz Hair Serum

  • Masalah kelemumur
  • Masalah rambut gugur
  • Untuk menambahkan pertumbuhan rambut
  • Melancarkan peredaran darah
  • Mengatasi kulit kering dan berminyak
  • Segar, wangi dan tidak melekit
  • Bertindak pantas dan yakin 100% berkesan
  • Terhasil daripada 100% bahan organik
  • Buatan Malaysia dan halal

Testimoni Lyssa Sendiri



"Lyssa sendiri sudah 2 minggu menggunakan Ahraz Hair Serum ini dan hasilnya tersangatlah berkesan untuk rambut Lyssa ni. Segala masalah yang pernah Lyssa alami sebelum ni segalanya dapat diatasi seawal 7 hari. Kulit kepala dah tak berminyak, apatah lagi masalah kelemumur. Dah semakin berkurang ! Rambut yang gugur pun dah makin kurang . Fuh ! Apa yang bestnya , bila korang letak serum ni di kulit kepala, korang akan rasa sejuk dan berangin je. Bukan setakat rambut je sihat, stress korang pun boleh hilang tau. Lega je rasa. Lyssa tak tipu. Korang kena cuba sendiri, baru korang tahu betapa best nya guna Ahraz Hair Serum ni"

Harga PROMOSI !


Harga Asal = RM 120 S/M & RM 130 S/S

Sekarang ada promosi tau ? Korang boleh dapatkan Ahraz Hair Serum ni dengan harga :

RM 90 S/M
RM 100 S/S

*Penghantaran PERCUMA ke seluruh Malaysia !

Cara Order

Taip "AHRAZ PROMO" dan SMS / Whatsapp ke 019-3734412



Terima Kasih Sudi Baca...
KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

Google+ Followers