KECOH ! Trend Cium Ketiak Teman Lelaki Jadi Viral !

Hmm . Trend terkini !!! Kalau ye pun nak tunjukkan perasaan sayang dan cinta kepada buah hati, banyak lagi cara boleh dipilih selain daripada mencium ketiak teman lelaki yang kengkononnya menjamin perjalanan manis menuju ‘relationship goal‘ yang bawa ke syurga. *muntah hijoo*


Sedang trending di Indonesia, ramai gadis 'cetek akal' sanggup mencium ketiak teman lelakinya semata-mata ingin membuktikan cinta sejati tanpa sempadan dan tergamak melakukan apa sahaja untuk kekal bersama selamanya.
Remaja di republik terbesar rantau Asia tenggara tersebut gigih melakukan adegan tersebut dan mereka dilihat seperti berebut untuk melakukannya demi mencapai ‘relationship goal‘ yang diidamkan.
Trend ini adalah kesinambungan daripada kegilaan sebelum ini iaitu bertukar-tukar gaya dan pakaian bersama-sama pasangan masing-masing.
iiiii
iiiiiooooo
Tidak dinafikan, banyak effort yang mereka lakukan demi beberapa likes di media sosial tanpa memikirkan konsekuensi yang bakal dihadapi beberapa tahun akan datang.
Bayangkan jika mereka putus cinta dan berkahwin dengan orang lain, apa akan terjadi jika gambar-gambar tersebut muncul kembali untuk menghantui mereka? Dan mungkin menjadi tatapan anak mereka? Hmm !
lol
Satu kajian yang dibuat di University Pensylvania, Amerika Syarikat telah membuktikan bahawa peluh lelaki mampu menurunkan tekanan dan melancarkan darah haid bagi kaum wanita.
Dalam uji kaji tersebut, bau semula jadi (peluh tanpa deodoran) itu kemudian disapukan ke atas bibir puluhan wanita berumur lingkungan 25 dan 45 tahun tanpa memberitahu cecair yang disapu itu ialah bau peluh lelaki.
Mereka hanya diberitahu kajian tentang satu aroma wangian akan dijalankan ke atas mereka.
Enam jam pertama selepas itu, skala mood wanita yang di sapu wangian yang diperbuat daripada peluh ketiak lelaki tersebut diambil.
Hasilnya sungguh mengejutkan apabila bau peluh lelaki mampu menceriakan mood wanita dan selain itu bau ketiak lelaki juga ternyata dapat membuatkan wanita menjadi kurang stress.
Masa bercinta, bau ketiak pun wangi. Tunggu nanti apabila sudah kahwin, agak-agak berselera lagi tak nak tadah muka dekat situ? – Sumber
Tak tau la nak cakap , apa nak jadi la dengan manusia zaman sekarang . Ni ada kes terbaru, dengar-dengar orang Melayu kita dah terikut-ikut dengan trend ini. Tak malukah mereka ? Kalau tak malu sekali pun, sekurang-kurangnya jaga lah air muka mak ayah kita. Ni tak ? hm . Hancus !
KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

9 000 orang Comment Di Sini

Write 000 orang Comment Di Sini
Unknown
AUTHOR
April 7, 2016 at 9:25 AM delete

Hahaha, jaman sekarang itu ada2 saja yahh :D

avatar
Anonymous
AUTHOR
April 7, 2016 at 12:48 PM delete

belum kawin dah buat aksi pelik..akak yg dah kawin ni tak pernah pun nak p hidu ketiak suami..

avatar
Fieza Sani
AUTHOR
April 7, 2016 at 3:53 PM delete

semalam pun ada ternampak sepupu post pasal ni..dah kenapa budak2 zaman sekarang..sanggup cium ketiak bf..uwekkk..

avatar
NfarhanaIshak
AUTHOR
April 7, 2016 at 10:35 PM delete

Aduh, pelik2 betul manusia. Lepas ni nak cium apa pulak ? punggung ?. Macam la wangi sangat ketiak tu.Haha. Kalau cium ketiak suami isteri takpelah,dapat jugak pahala. :)

avatar
khai artzfar
AUTHOR
April 10, 2016 at 10:35 AM delete

macam bodoh je haha ha

http://www.budakpacak.com/2016/03/popcorn-paling-sedap.html

avatar
April 11, 2016 at 12:02 PM delete

satu bende je nak cakap


B O D O




avatar
NEEZA
AUTHOR
April 15, 2016 at 11:58 AM delete

otak dorang nih letak kat mana lah agaknya. lutot kot ;')

avatar

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe. EmoticonEmoticon