Top 3 Entri Paling Meletop Minggu Ini !

Assalamualaikum..

Hai kesayangan Lyssa semua ! Hari ni Lyssa rasa happy sangat sebab Lyssa nak share something kat korang.. Ye ! Top 3 Entri Paling Meletop Minggu Ini di blog Lyssa ! Tak blogger lah kalau tak pernah check, pembaca kesayangan suka entri yang macam mana. Ye dak ? hihi. Macam Lyssa, setiap hari, setiap detik.. Lyssa akan buat research, dalam banyak-banyak entri kat blog Lyssa.. yang mana entri paling pembaca Lyssa suka baca secara langsung ataupun tidak.

So, dah tibalah masanya Lyssa merungkai dan kongsikan pada korang semua entri atau post mana yang menjadi sasaran pembaca datang ke blog Lyssa minggu ini.. Jeng.. jeng.. jeng...

Ini lah dia antara 3 entri paling popular minggu ni . hihi .


Dah nama pun top 3 kan. Mesti lah 3 entri paling atas.. Yang mencecah lebih 1000-3500 view dalam masa seminggu ni. Tapi nak dibandingkan dengan korang semua yang power tu, Lyssa ni siapa lah kan..huhu... Ni pun dah cukup bersyukur lah sebab ada je yang sudi baca singgah datang ke blog naif Lyssa ni.. Thank you korang..

Kalau dilihat statistik pageview kat atas ni, entri mengenai The Conjuring 2 menjadi pilihan hati kudus pembaca ya? Ye lah .. Mana tak nya.. Ramai kot yang tak berkesempatan nak tengok movie ni di wayang kan. Dan ramai jugalah macam Lyssa malas nak keluar rumah time puasa. Jadi layan je lah dekat rumah.. Sampai dahaga lah dibuatnya tengok cerita ni kan.. hihi. Kalau korang ada perasaan nak tengok juga, jangan segan-segan baca entri Lyssa yang ini ye ..



Ok. Entry yang kedua yang menjadi pilihan ramai tak kira dari followers blog ini ataupun tidak, adalah entri mengenai Raya Giveaway RM1000 by Nile.Com.My. Ohh ! Kalau bab duit, ramai je yang join ehh.. hahaha . Ye lah.. Siapa la tak nak duit raya kan ? Untung-untung rezeki kita, dapat lah merasa duit raya dari Nile.Com.My kan ? Dapat pulak hadiah pertama tu.. Fuhh ! Happy tak terkatalah siapa yang bertuah tu nanti... . Bagi siapa yang belum join lagi, korang boleh pergi join sekarang sementara tarikh tamat belum lagi tu.... Cepat-cepat join !


Dan yang ketiga... Tak lain tak bukan.. Entry yang paling top setiap masa untuk tahun ni adalah entri mengenai Punca dan Sebab Kenapa Sering Buang Air Kecil ? Haa.. Kalau korang nak tahu juga, entri nilah yang menyebabkan pageview blog Lyssa bertambah hari demi hari dan akan maintain je setiap masa. Sebab google dah suka post Lyssa yang ini. Jadi ianya tetap akan berada di page pertama dan akan berada di bahagian atas sekali kalau korang jadi info mengenai kerap kencing. Sah-sah blog Lyssa pada tangga yang teratas. Mungkin orang kita ni banyak yang mempunyai masalah kerap kencing termasuklah diri Lyssa sendiri. Kalau ada yang nak baca mengenainya, korang boleh terus ke :



OK. Itu lah saja antara Top 3 entri yang telah mencapai pageviews tertinggi pada minggu ini. Jadi, korang pulak macam mana ? Pernah ke tengok dan check pembaca korang suka baca entri korang yang mana 1 ? Dari hari, minggu, bulan dan setiap masa.. Kena rajin-rajin check tau. At least korang tahu, hati pembaca korang macam mana. Entri mana yang paling banyak komen. Entri mana yang tak ada komen langsung. Semua tu kena ambil tahu tau. Rajin-rajinlah buat reseacrh. Kita mana tahu pembaca silent reader kita kan. Mungkin diorang tak drop comment, tapi diorang ni jenis suka membaca je. Ada orang macam ni pun dah patut bersyukur dah tau. 

HIHI. Ok lah. Itu saja. Tak nak la membebel panjang-panjang.

Terima Kasih Sudi Baca..

KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

8 000 orang Comment Di Sini

Write 000 orang Comment Di Sini
Elih Zumazad
AUTHOR
June 18, 2016 at 12:17 PM delete

wow..aku nak terjah semua entry ni..salam pkenalan Lyssa :)

avatar
Kak Wawa
AUTHOR
June 18, 2016 at 1:04 PM delete

woww, hebat lyssa.. camne nak dapat macam tu jugak.. hehe

avatar
Mummy MM
AUTHOR
June 18, 2016 at 3:21 PM delete

Saya dah join giveaway sis. Harap-harap dapat menang. Amin. Diari Mommy Muhaimin

avatar
Nadhie Wueen
AUTHOR
June 18, 2016 at 8:55 PM delete

Wow! congratss lyssa! :) memang menarik pun sume entry tu. hihi

avatar
Afif Rayyan
AUTHOR
June 19, 2016 at 1:31 AM delete

Wahhh.. boleh tahan jugak nie.. terbaikkk

avatar
Unknown
AUTHOR
June 19, 2016 at 2:05 PM delete

tinggi tu kak lyssa. JM belum pernah sampai tahap itu...

avatar
Hasif
AUTHOR
June 19, 2016 at 10:22 PM delete

ooo. tahnhiah.. semoga terus berjaya yer :)

Jalan2 kesini.. :D

avatar

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe. EmoticonEmoticon