ZTE Bargain King Membolehkan Anda Menangi Axon 7 dengan harga RM7 atau Blade V7 Max dengan harga RM1 !

Assalamualaikum..

Hi korang semua... Lagi 2 hari je nak Tahun Baru Cina kan !! Jadi, sebagai pembekal produk rangkaian optik dan penyelesaian terbaik di dunia, ZTE kini muncul untuk membawa kepada anda kejutan tahun baru! Dengan hanya RM1, anda boleh memenangi telefon pintar Blade V7 Max yang berharga RM999 atau dengan RM7 anda boleh memenangi telefon pintar ZTE Axon 7 yang bernilai RM1999!



Bagaimana untuk mendapatkan tawaran luar biasa ini? Mudah je ! Korang hanya perlu menyertai satu pertandingan dalam talian ‘Bargain King’ yang dihoskan oleh ZTE, jemput kesemua rakan-rakan dan saudara-mara korang untuk membantu korang ‘menawar’ dan korang akan berpeluang memenangi antara dua telefon pintar ini dengan harga yang rendah!

Dengan kombinasi sempurna antara Axon 7 dan pasukan kualiti bunyi profesional, Dolby Atmos, korang akan memperoleh pengalaman audio yang mengasyikkan. Axon 7 memperkenalkan kualiti audio Hi-Fi yang tidak dapat ditandingi, dengan dua pembesar suara menghadap ke depan yang mampu mewujudkan pengalaman home-theatre di tapak tangan korang. Masuk ke dunia bunyi yang baru dengan Dolby Atmos yang menawarkan audio yang mampu mengubah dunia anda dengan bunyi seolah-olah terapung dan mengelilingi anda. Axon 7 juga telah memenangi anugerah ‘Kejayaan Inovasi Audio dalam telefon pintar’ di pertunjukkan IFA 2016 Berlin.

Kat bawah ni, korang boleh tengok ciri-ciri dan fungsi Axon 7..

Ciri-ciri dan fungsi Axon 7:
  • Atmos + Dolby Digital Plus (7+1 Surround Sound)
  • Qualcomm Snapdragon™ 820 2.15 GHz Processor
  • Paparan Gelas 5.5" 2K WQHD AMOLED
  • 2.15 GHz Quad-Core Processor, Adreno 530 GPU
  • 2.5D Corning® Gorilla® Glass Gen 4


Blade V7 Max mempunyai sensor cap jari untuk pelbagai fungsi dan badan hanya setebal 7.2 cm yang diperbuat daripada logam, kesan audio DTS dan slot kad dual sim. Dengan kepelbagaian fungsi dan kualiti tinggi, ia pasti akan dapat memuaskan kesemua yang sedang mencari telefon pintar yang berbaloi!

Ciri-ciri dan fungsi Blade V7 Max:
  • Badan Bersepadu Logam, 7.2mm nipis, sensor cap jari pelbagai fungsi
  • Skrin 5.5 inci Full HD
  • Paparan 2.5D Kaca Lengkungan Tepi
  • 16MP Kamera belakang PDAF bersama Flash & Kamera Depan 8MP, Kamera Depan yang Mempunyai Fungsi Fokus Pantas


Tarikh akhir 4 Februari 2017 ! Baik korang join sekarang !!!! Mudah sangat caranya :)

Untuk maklumat lebih lanjut mengenai ZTE Bargain King, korang boleh ke lik di bawah ini : 



TerimaKasihSudiBaca..

KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

1 000 orang Comment Di Sini:

Write 000 orang Comment Di Sini
January 26, 2017 at 1:10 PM delete

serius seringgit? nak tukar tepon la macam ni..

avatar

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe. EmoticonEmoticon

Google+ Followers