LAZADA | Diskaun Sehingga 85% Barangan Bayi Sempena Kempen Big Baby Fair !

Assalamualaikum..

Hi semuaaa ! Tak sabarnya nak bagitau korang satu benda best ni ! Entri ni khas untuk ibu bapa atau bakal ibu bapa yang nak membeli-belah barangan bayi dengan harga yang murah dan tak masuk akal ! Dengan peningkatan kos sara hidup, kita sewajarnya merancang dengan lebih baik dalam membuat sebarang pembelian kan ?! Kini, Lazada Malaysia ingin berkongsi keceriaan bersama ibu bapa atau bakal ibu bapa sempena kempen "Big Baby Fair" yang akan berlangsung pada 29 March (hari ini!) sehinggalah 2 April 2017 nanti. Korang boleh menikmati tawaran terbaik dan harga yang berpatutan bagi pelbagai jenis produk bayi! 


Korang sememangnya akan berpeluang menikmati diskaun sehingga 85% untuk pelbagai barangan termasuklah lampin, fesyen kanak-kanak dan kelengkapan bayi. 

Antara jenama terkemuka yang  boleh didapati sepanjang kempen "Big Baby Fair" ini termasuklah MamyPoko, Huggies, Nestle, Sweet Cherry, PediaSure, Goo.N, Wyeth, Anakku, Fisher Price dan baaanyak lagi !


Kalau korang nak tahu, Huggies juga menawarkan harga diskaun sehingga 43% untuk kesemua jenis lampin bayi. Menarik kan ??


Tak payah susah-susah nak keluar rumah kan ? Korang dah boleh beli barangan bayi dengan mudah hanya di Lazada Malaysia. Ini termasuklah menawarkan kepada korang dengan cara pembayaran yang pelbagai.




Korang bukan sahaja dapat menikmati diskaun hebat dan jualan segera daripada jenama di atas ini, tapi korang juga boleh dapatkan penghantaran percuma apabila korang membeli produk terpilih!

Lagi satu ! Apa yang bestnya kan , korang juga berpeluang untuk memenangi hadiah hebat dengan menyertai peraduan di sosial media Lazada Malaysia ! Boleh ke SINI --->> JOIN NOW !!





Lazada Big Baby Fair Blogger Contest

Ini juga adalah salah satu peluang kepada Blogger Malaysia. Blogger-blogger berpeluang untuk memenangi Lazada Malaysia Shopping Voucher dengan menyertai Lazada Baby Big Fair Blogger Contest. 6 Blogger bertuah berpeluang memenangi voucher membeli-belah Lazada Malaysia bernilai RM500 setiap seorang. 

Lazada Big Baby Fair Blogger Contest bermula pada 27 March dan akan tamat pada 2 April 2017.



Best kan ? Dah laa dapat beli-belah dengan harga yang murah . Dapat diskaun sehingga 80% ! Lepas tu, dapat pulak join contest menarik daripada Lazada nih .. Hebat betul !!! Jadi, korang semua.. Jangan nak ternganga je lepas baca entri Lyssa ni..... 

Nak tunggu apa lagi ? Ini lah masanya korang nak membeli-belah kan ! Layari "Lazada Big Baby Fair" sekarang !!!



Terima Kasih Sudi Baca~

KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

6 000 orang Comment Di Sini

Write 000 orang Comment Di Sini
sitirohaida
AUTHOR
March 29, 2017 at 9:22 AM delete

akak dah join dah..ok..dah start hari ni...jon shopping
~ Kisahsidairy~

avatar
Maria Firdz
AUTHOR
March 29, 2017 at 10:02 AM delete

Memang teruja tengok diskaun hebat Lazada kali ni..

avatar
March 29, 2017 at 6:10 PM delete

@Maria Firdz

tahu tak pe .,. rugi laa siapa yang yang shopping kt lazada nii.. hoho .

avatar
Tengkubutang
AUTHOR
April 4, 2017 at 9:26 AM delete

Lyssa shoppig apa tu.. nak sikittt

avatar

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe. EmoticonEmoticon