Kematian Kucing Gemuk Spongebob

11/08/2012

.Assalamualaikum !
Peacee Yo(!) ^_^v




Kucing ini bernama spongebob , dan hampir menjadi seekor kucing terberat di dunia. Namun kucing ini telah mati 2 bulan lepas setelah mendapat penjagaan dari sebuah keluarga yang baru .





Kematian spongebob ini bukan di sebabkan oleh berat badannya . Doktor tidak dapat menjelaskan kenapa kucing seberat 15kg ini mati , namun kemungkinan besar kucing ini mati di sebabkan sesak nafas .
Oleh kerana kucing ini terlalu besar , dia tidak mampu berjalan. Pada awal tahun 2012, spongebob hampir menjalani pembedahan untuk menyelamatkan dia, namum pembedahan tersebut terlalu bahaya untuk di lakukan.
 


 
 
*** Memang GEMUK GILA kucing ni . Kalau lah aku dapat , rasanak ganyang-2 je pipi dia tu . haha . Tapi , malangnya dah mati :( sobsob . Sedih pulak dengar ~
 
sumber : OhSenyum. 
KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

31 000 orang Comment Di Sini

Write 000 orang Comment Di Sini
boni kacak
AUTHOR
August 11, 2012 at 9:27 AM delete

sedangkan kucing pun tak terdaya untuk obesiti, inikan pula manusia.. er, apa saya cakap ni

avatar
August 11, 2012 at 9:29 AM delete

Al-Fatihah.. ~lalalala ~ :D

avatar
gunyoyo
AUTHOR
August 11, 2012 at 9:29 AM delete

Kmek pun ya...hahaha

avatar
Secret Garden
AUTHOR
August 11, 2012 at 9:30 AM delete

ala k.lyssa, jgn sodih2! comellah kucing tu! SERIUS wo..

avatar
purple yaya
AUTHOR
August 11, 2012 at 9:31 AM delete

sedeynye tgk kucing comey ni da x ada lagi,,hmmm

avatar
eqa sulaika
AUTHOR
August 11, 2012 at 9:33 AM delete

brt mcm gula kasar 15 bungkus
x pon tpong 15 bungkus hihahiha

avatar
Remy hazza
AUTHOR
August 11, 2012 at 9:45 AM delete

alahai...pendek umur.....
tapi memang comel.....

avatar
aisya
AUTHOR
August 11, 2012 at 9:51 AM delete

kesian kucing tu.. gemuk sgt pun tak boleh jugak.. huhu

avatar
Riena Haiqal
AUTHOR
August 11, 2012 at 10:28 AM delete

besarnya kucing ni.. betul tu Lyssa kalau ada dekat saya ni memang siap dia saya cium2 buat bantal badan dia tu.. sedih pulak

avatar
Huda
AUTHOR
August 11, 2012 at 10:39 AM delete

Comelnyee kucing nie.. Huhuu

avatar
charmp Bucket
AUTHOR
August 11, 2012 at 10:48 AM delete

geram gilerrrr.. sumpah.. gemuknyaaaaaaa... buat sup sedap..hahaha

avatar
Aina Sofea
AUTHOR
August 11, 2012 at 10:59 AM delete

Keciannye dia ... C0mell gakk .. Kalu kasi nama "Garfield" pun padan gak

avatar
Atirah ★
AUTHOR
August 11, 2012 at 11:40 AM delete

kucing ni pun macam manusia , bila dh gemuk susah nk bernafas . btw , kucing tu gemuk gilagila rasa cam nak peluk je . :)

avatar
August 11, 2012 at 11:56 AM delete

Comel!,tumpang simpati kesian kucing tu mungkin Allah SWT dah takdirkan dia mati huaaa..! :'(

avatar
August 11, 2012 at 11:57 AM delete

comelnye .... kalau buat pelok time tido pon sodap hehehe

avatar
Nur Jannah .
AUTHOR
August 11, 2012 at 11:58 AM delete

Sedih but comel la spongebob ^^ :((

avatar
Effa Nadia
AUTHOR
August 11, 2012 at 12:41 PM delete

comel tul la.... rase nak bela spongebob je kan..

avatar
August 11, 2012 at 2:08 PM delete

hrmmm comeiii sagt>3 sian dea....=(

avatar
afiqah hassan
AUTHOR
August 11, 2012 at 2:16 PM delete

comel nye kucing nie...

avatar
August 11, 2012 at 6:58 PM delete

eh nama dia spongebob?? hehe..tp sdh kan lau kucing yg kita syg mati :(

avatar
August 12, 2012 at 11:51 AM delete

nasib la aku x gemok mcm kucing ni..

avatar
August 12, 2012 at 12:13 PM delete

comel sangat !! sedih nya . huhu

avatar
Anonymous
AUTHOR
August 12, 2012 at 11:28 PM delete

mcm garfield

avatar
una imana
AUTHOR
August 16, 2012 at 7:01 PM delete

Giler kentang temoknya..hehhehe

avatar
DRAMATIC UNIQ
AUTHOR
August 20, 2015 at 3:47 PM delete

hahahahaa... kalau dukung ni lenguh tangan... :)
tapiiii... sayangnya dah mati lah pulak ye.. errmmm...


Salam.. haii.. jemput join giveaway saya ye.. ParodyMe : 1st Giveaway By DRAMATIC UNIC dengan hadiah wang tunai keseluruhan bernilai RM350 untuk direbut..!! Jom ajak ramai-ramai join.. jomm.. jommm..!! tQ so much... :)

avatar

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe. EmoticonEmoticon

Google+ Followers