SIRI JELAJAH PENULIS TERBAIK PTS (OKTOBER 2015)

.Assalamualaikum

Hai korang !

Lyssa ada cerita menarik nak kongsikan kat korang ni ... Tambah-tambah lagi , bagi yang suka membaca buku ... Tak rugi korang baca sampai habis !

Kat sini , ada tak yang gemar membaca novel sejarah atau konspirasi seperti kisah Ahmad Ammar atau Dracula VS. Al-Fateh ? Mungkin juga ada yang gemarkan kisah dengan watak kontrovesi seperti Mustafa Kamal Ataturk dan Hitler ?

Temui penulis-penulis buku terkenal ini yang akan menemui peminat di :

----> Kedai Buku Badan Cemerlang, Plaza Angsana, Johor Bharu 
        Tarikh : 24 Oktober 2015
        Masa : 2.00 petang

----> Kedai Buku Pustaka Arris, Kompleks Pusat Bandar, Pasir Gudang 
        Tarikh : 25 Oktober 2015
        Masa : 4.30 petang

Jangan lepaskan peluang hebat bertemu mereka dalam Siri Jelajah Penulis Terbaik PTS tahun 2015/2016 ini!  



Info Penulis:

1. Abdul Latip Talib (Pak Latip)
Sudah menulis lebih daripada 30 buah buku
Pemegang anugerah-anugerah: 
      - Hadiah Sastera Negara
      -Sayembara Cerpen Berunsur Islam
      -Anugerah Sastera Negeri Sembilan 2005 & 2007
Penulis buku terkenal: 
      -Ahmad Ammar 
      -Salahudin Ayubi
      -Perang Badar


2. Nur Iman Ramli
Penulis buku terkenal:
      -Fail Sulit Presiden Amerika
      -Dracula vs Al-Fateh


3. Al-Ghazali
Aktif menghasilkan karya untuk media seperti majalah Dewan Bahasa dan akhbar Berita Minggu
Penulis buku terkenal:
      -Syeikh Ahmad Yassin
      -Hayreddin Barbarossa
      -Umar Mukhtar


Jadi , apa ditunggu lagi ? Jangan lepaskan peluang korang tau !
Datang ke lokasi yang disebutkan tadi pada minggu hadapan iaitu 24 & 25 Oktober 2015 .... :)

TerimaKasihSudiBaca ...

KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

13 000 orang Comment Di Sini

Write 000 orang Comment Di Sini
PeRdU cINta
AUTHOR
October 16, 2015 at 9:25 AM delete

Yang berkesempatan..berhampiran mesti seronok boleh hadirkan diri...bertemu penulis yang bukan calang calang..

avatar
Mrs Yatie
AUTHOR
October 16, 2015 at 9:31 AM delete

nice. bagi pengemar penulis2 berikut, bolehlah cepat hadirkan diri kan lyssa ;)
jangan lepaskan peluang.

avatar
October 16, 2015 at 4:10 PM delete

Siapa suka baca buku tu jangan lepaskan peluang terbaik ni

avatar
fikri malek
AUTHOR
October 17, 2015 at 1:18 AM delete

hi nice info, kalo free boleh singgah ke sini http://itsfixqrimalek.blogspot.my/ thank you

avatar
fikri malek
AUTHOR
October 17, 2015 at 1:18 AM delete

hi nice info, kalo free boleh singgah ke sini http://itsfixqrimalek.blogspot.my/ thank you

avatar
aiman mania
AUTHOR
October 18, 2015 at 5:52 PM delete

wahhhhhh...saya pon minat jugak buku2 sebegini..bole tambah knowledge tentang dunia,ekonomi dan sejarah..nice review!

avatar

Google+ Followers