Jadual Berbuka Puasa dan Waktu Imsak Bagi Kawasan Pulau Pinang 2016/1437H

Assalamualaikum ...

Hi semua... Alhamdulillah, lagi beberapa hari sahaja kita dah nak menyambut Bulan Ramadhan , bulan mulia yang penuh dengan berkat .. InsyaAllah .. Jadi, disebabkan sebulan puasa tu nanti Lyssa akan berada di Pulau Pinang, berpuasa bersama keluarga, Lyssa nak kongsikan Jadual Berbuka Puasa dan Imsak Bagi Kawasan Pulau Pinang 2016/1437H.

Jadual berbuka puasa ini Lyssa kongsikan kepada korang yang berada di Pulau Pinang dan juga untuk rujukan Lyssa sendiri nanti.. Jadi, agak-agak kalau korang terlupa pukul berapa nak berbuka ataupun waktu imsak ke, boleh la sama-sama kita rujuk jadual di bawah ni ye :D

Credit to : Hasrulhassan untuk gambar ni ..


p/s : Maaf bagi mereka yang tinggal di kawasan selain Pulau Pinang >.<

TerimaKasih..

KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

5 000 orang Comment Di Sini

Write 000 orang Comment Di Sini
Afidah Azmi
AUTHOR
June 2, 2016 at 9:25 AM delete

x sabaq ni..Duk nampak ikan keli masak cabai dah ni..hahaha

avatar
Mrs. A
AUTHOR
June 2, 2016 at 9:35 AM delete

Selamat menyambut ramadhan Al-Mubarak.

avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
June 2, 2016 at 10:31 AM delete

alhamdulillah..Lyssa cuti sem ke..ermmm seronoknya dapat puasa dengan family..apa kisah adik adik bulus Lyssa ea..hehe.. ^^

avatar
Nisha
AUTHOR
June 2, 2016 at 1:18 PM delete

Terima kasih kak Lyssa for sharing ^^ dan Selamat menyambut ramadhan Al-Mubarak (:

avatar
Nadia Johari
AUTHOR
June 2, 2016 at 8:14 PM delete

dah nak puasa...memang waktu ni kene amik tau

avatar

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe. EmoticonEmoticon

Google+ Followers