INFO | Cara Mengatasi Masalah Rambut Gugur Dengan Syampoo Tyzara

Assalamualaikum..

Hmm. Tak tahu nak cakap lah apa perasaan sekarang ni. Kadang-kadang rasa stress, sakit hati, sedih pun ada bila tengok rambut ni asyik berterabur je atas lantai. Kalau 1 hari tu tak sah lah kalau tak nampak rambut kat lantai. Penuh.. ! Jenuh lah kan nak pi kutip setiap hari. Bukannya sehelai dua. Berpuluh-puluh helai tau dak... 

Nasib baik la baru-baru ni, Lyssa sempat jumpa dengan 1 produk nih sebelum rambut Lyssa botak takde tinggal sehelai rambut pun. Produk apa kalau bukan Syampoo Tyzara. Korang pernah dengar tak dengan jenama produk ni ? Sebelum ni, memang Lyssa tak pernah dengar, tapi bila dah tahu dengan kewujudan syampu tyzara ni dan dah start guna, memang superb ahh hasilnya ! Kalau macam Lyssa, guna seminggu 3 kali. Dan alhamdulillah masalah rambut gugur Lyssa dah makin berkurang tau. Dah tak dak dah berpuluhan rambut bergugur atas lantai. hehe. Best kan ?


   


Haaa.. Tak sabar letuuww nak dengar sampai habis Lyssa ceritakan pasal produk ni kan ? 

Jengjengjeng..

Apa itu Syampoo Tyzara ?


Syampoo Tyzara dirumuskan khas untuk merawat rambut yang gugur dan gatal kepala ekslusif untuk wanita yang bertudung. Tapi jangan ingat wanita bertudung je selalu alami masalah keguguran rambut ni. Ada juga wanita yang 'freehair' atau lelaki yang mengalami masalah yang sama kan? Selain untuk masalah rambut gugur, syampoo tyzara ini jugab bertindak sebagai anti-kelemumur, mengawal untuk kepala kering dan berminyak, di samping dapat menyejukkan dan sentiasa menyegarkan kulit kepala kita.


Cara Penggunaan Syampoo Tyzara


1. Semasa mandi, selepas basah rambut, tuangkan sedikit syampu tyzara ke tapak tangan kita dan perlahan-lahan, gosokkan menggunakan jari terus ke kepala kita lebih kurang dalam 3 - 5 minit. Pastikan ianya perap supaya segala nutrient akan meresap masuk ke kulit kepala. Dan bilas dengan air sehingga bersih.

2. Bagi yang mengalami masalah rambut gugur dan gatal kepala yang teruk, sangat disarankan untuk pakai Syampoo Tyzara seperti pakai tonik. Lumurkan sahaja di kulit kepala sebelum tidur, kemudian basuh semasa mandi esoknya. Lakukan selang sehari.

NOTE : Kalau syampu terkena mata, cepat-cepat bilas dengan air. Berhenti guna jika rasa tidak selesa.

Apa Yang Bestnya Pakai Syampoo Tyzara Ni ?


Macam Lyssa dah cakap before ni, apa yang bestnya nanti rambut korang dah tak gugur dah bila pakai syampoo ni. Maksud tak gugur dah tu, bukan sekali pakai je terus dah hilang masalah keguguran rambut tu. Tak ! Rambut korang sikit-sikit akan berkurang lah masalah rambut gugur tu. Alahh... Sama la macam produk lain, takkan pakai sekali je terus supppppp .. "Yey, rambut dah tak gugur!" heheehhh.. Bukanla macam tu. Kena selalu konsisten lah pakai syampoo nih. Kalau nak kesan yang lagi gempak, gunakan ia dua kali sehari. Bila pakai je syampoo ni kan, rasa berangin je kat kulit kepala nih.. Rasa segar.. Wangi pulak tuu ! Kalau korang nak tahu, haruman bunga dalam syampoo ini dikenali sebagai "clover" yang berfungsi untuk menguatkan akar rambut. So, rambut dah tak senang putus dan tak mudah gugur. Dan ia juga dapat meransangkan pertumbuhan folikel rambut. Anak-anak rambut pun akan mula tumbuh. Jadi, dah tak ada lah masalah rambut botak akibat gugur.

 


Bagi siapa-siapa yang ada juga masalah kelemumur tu, korang dah tak perlu risau tergaru-garu kepala ke apa. Tambah-tambah lagi kepada wanita bertudung di luar sana yang sering mengalami masalah gatal-gatal kepala. Pakai je syampuu ni, settle masalah ! :) Lagipun, rasa cooling syampu tyzara ini  juga dapat membantu merawat migrain tau ! Jadi sesiapa yang ada migrain tu, elok lah beralih arah kepada Syampoo Tyzara ini.


Testimoni Pengguna


Banyak juga testimoni pengguna yang telah berjaya menggunakan syampu ini. Ramai sangat berpuas hati dengan keberkesanan menggunakan shampoo tyzara ni ..

    
Testimoni lain DI SINI


Kalau korang nak, sekarang ni ada buat promosi tau ! Siapa nak beli, siap ada diskaun lagi.. Korang boleh Whatsapp Kod Promo "LYSSA" ke 019-2944799.

Untuk info lanjut, boleh terus ke :

Website : www.tyzara.com
Whatsapp : 019 - 2944 799


Terima Kasih Sudi Baca..
KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

1 000 orang Comment Di Sini:

Write 000 orang Comment Di Sini
October 7, 2016 at 11:30 AM delete

sangat membantu mereka yang mempunyai masalah rambut

avatar

Google+ Followers