Senarai Penuh Nama Pemenang Gegar Vaganza 2016

Assalamualaikum..

Dah ! Tamat lah sudah Gegar Vaganza pada tahun ini iaitu Gegar Vaganza 2016 . Jadi siapa yang menjadi Juara bagi Gegar Vaganza kali ini ? Lyssa pasti mesti ramai yang dah tahu kan, siapa yang jadi juara Gegar Vaganza kali ini ? 





Bagi yang dah tahu, boleh dok diam dah sekarang ni ! Bagi yang belum tahu, mari sini Lyssa nak bagitahu. Tak kira la korang suka ataupun tidak dengan keputusan ini, korang kena terima juga ! :D

Tapi sebelum tu, Lyssa nak senaraikan hadiah yang diterima oleh para pemenang Gegar Vaganza 2016 ye...

Juara
RM100,000 

Naib Juara
RM50,000 

Ketiga
RM30,000 

Keempat
RM15,000

Kelima
RM10,000 

Keenam
RM5,000

Persembahan Pilihan Penonton
RM5,000



Oklah ! Ini dia Senarai Penuh Nama Pemenang Gegar Vaganza 2016




KEPUTUSAN DAN JUARA KONSERT AKHIR GEGAR VAGANZA 2016 

Juara - Azharina

Naib Juara - Siti Sarah

Ketiga - Zarul

Keempat - Ameng

Kelima - Intan Sarafina

Keenam - Gmie


TAHNIAH KEPADA SEMUA PEMENANG !! Tahu, mesti ramai yang tak berpuas hati kan ? :D
ehem ehem ~~~

KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

3 000 orang Comment Di Sini

Write 000 orang Comment Di Sini
PeRdU cINta
AUTHOR
December 5, 2016 at 10:29 PM delete

Alhamdulillah tahniah kepada semua..

avatar
reezluv
AUTHOR
December 6, 2016 at 10:16 PM delete

malam tu macam dah jangka Azharina akan menang..memang power dia masa battle dengan Siti Sarah tu

avatar
Adam
AUTHOR
December 8, 2016 at 12:02 PM delete

Yg awak tulis ni satu usaha yg baik tapi ramai sangat orang tulis yg masyarakat kita dah tau. Tapi takde pun sorang komen pasa progrem tu dari sebarang sudut.

avatar

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe. EmoticonEmoticon

Google+ Followers