Cara Memutihkan Gigi Menggunakan Nucifera Teeth Whitening Powder

Assalamualaikum...

Hai semua ... hihihi ! Kemain suka eh Cik Lyssa senyum nampak gigi dah sekarang nih.. Eh, mestilah ! Gigi Lyssa dah cantik helok, putih berseri lagi tu, memang konfiden terlebih tinggi la nak senyum nampak gigi sekarang ni. Kalau dulu, senyum je mesti tutup mulut. Malu-malu nak gelak dan senyum nampak gigi sebab gigi tak lawa... Even gosok gigi setiap hari pun, tetap ada nampak kuning-kuning kat gigi. Dalam dunia ni, siapa la yang tak nak gigi yang cantik kan. Semua nak gigi cantik, putih, bersih dan sihat kan ? Same goes to me !

Baru-baru ni, Lyssa ada cuba satu produk untuk putihkan gigi tau.. So far, dah seminggu Lyssa guna. Memang betul-betul berkesan eh pakai produk tu. Ya ! Apa lagi la kalau bukan Arang Pemutih Gigi iaitu dari Nucifera Teeth Whitening Powder. Mesti korang pernah dengarkan dengan produk ni. Dah viral dah haritu. Ramai yang dah guna dan berpuas hati sebab masing-masing dah putih dah gigi diorang. Haaaa. Siapa yang tak tahu lagi, meh sini Lyssa bagitau...

Apa itu Nucifera Teeth Whitening Powder ?


Produk Nucifera adalah serbuk pemutih gigi yang diperbuat daripada Arang Aktif yang dikisar menjadi tersangat halus, sehalus mungkin. Produk ini berbentuk serbuk adalah kerana penyerapan kotoran pada permukaan gigi hanya akan berlaku sejurus selepas serbuk menjadi basah, tidak kisahalah sama ada produk basah kerana terkena air liur semasa digunakan ataupun semasa dibancuh dengan air/ubat gigi sebelum digunakan. Jadi, kesan yang maksimum yang akan korang alami jika produk ini digunakan terus dalam bentuk serbuk itu sendiri. 

Apa Kandungan Bahan Nucifera ?

Antara bahan yang terkandung dalam Nucifera adalah 100% bahan organik daripada kulit tempurung kelapa yang dibakar secara terkawal dengan suhu yang teramat panas tanpa sebarang oksigen dan juga serbuk arang aktif gred pharmaseutikal.


Kenapa kena beli Nucifera Teeth Whitening Powder ?

Lyssa tak paksa korang beli. Tapi, Lyssa amat-amat syorkan untuk korang guna dan cuba sendiri produk Nucifera ni. Bukan Lyssa sorang je eh nampak hasil dan kesannya, orang lain pun memang amat berpuas hati menggunakan produk ni. Kenapa korang kena cuba Nucifera?

  • Kesannya yang pantas seawal 7-14 hari. 
  • Jimat sangat ! 1 botol 100 gram dan boleh guna sehingga 5-6 bulan.
  • Selamat ! Ada KKM tau. Korang boleh check sendiri (NOT160303473K).
  • Sangat mudah digunakan. Hanya berus gigi seperti biasa 2 kali sehari.


Untuk pengetahuan korang, produk ni memang tak ada kesan sampingan ye. Ianya tanpa fluorida dan sangat sesuai untuk gigi sensitif. Paling penting, ianya tiada penghakis (peroxide). Banyak kelebihan yang korang boleh dapat dengan menggunakan produk Nucifera ini. Antaranya ialah sudah semestinya dapat memutihkan gigi, dapat membunuh bakteria, berkesan dalam mencegah kerosakan gigi, meneutralkan pH dalam mulut, menghilangkan kotoran degil, menghalang pembentukan kavitik pada gigi, melindungi gusi daripada jangkitan bakteria, berkesan menghilangkan karat pada gigi, menyegarkan nafas dan pembersihan menyeluruh tau.

Lyssa dah cuba seminggu dah, dan kesannya memang sepantas 7 hari. Korang kena gunakan ia secara berterusan tau. Kalau boleh, guna sehari 2 kali untuk kesan yang maksima. Korang kena cuba sendiri, baru korang akan tahu keberkesanannya nanti. Kalau tak ada sebarang kesan, diorang akan pulangkan 100% balik duit korang tau.. Haaa, korang kena cuba, pastu berpuas hati dan takkan menyesal. Trust me ! :D

Cara Penggunaan Nucifera Teeth Whitening Powder

Cara nak guna teramatlah mudah tau !

1. Pertama sekali, ambil berus gigi dan basahkan.



2. Kemudian celup / sentuh berus pada serbuk.



3. Gosok gigi macam biasa secara perlahan-lahan.
*Kenapa perlahan ? Supaya serbuk arang dapat menyerap baik serta bertindak balas pada gigi dan mulut. (Lagi bagus jika dibiarkan selama 2 - 3 minit).



4. Kemudian, kumur dengan air. Boleh juga berus gigi semula bersama ubat gigi ye.. Tak salah pun :)

**Untuk tempoh permulaan 7 hari bermula hari pertama, korang disarankan untuk guna 2 kali sehari iaitu pagi dan malam. Selepas 7 hari, korang boleh gunakan sehari sekali pada waktu malam :)

Mudah je kan ? Langkah yang mudah dan boleh dah dapatkan gigi yang putih berseri..

** Ini gigi Lyssa sebelum dan selepas menggunakan Nucifera Teeth Whitening Powder**
Hanya 3 hari penggunaan je, gigi Lyssa dah nampak sedikit perubahan. hoyeyy !!!


Haaaa.. kalau korang nak tahu kan, Lyssa ni penggemar minum kopi tau. Ramai orang pun dah tahu, siapa yang suka minum coffee ni, mesti gigi dia kuning-kekuningan kan.. Sama la juga dengan perokok. Perokok yang tegar di luar sana, siapa nak hilangkan karat kat gigi korang tu, korang memang patut cuba guna produk baguih nih.. Lyssa yang suka minum coffee ni pun, gigi dah makin putih sejak gunakan produk Nucifera nih. Tapi, korang kena guna produk ni secara berterusan kalau nakkan gigi korang kekal putih ye.


So, macam mana ? Ada yang berminat tak nak cuba produk nih ?

Untuk info lanjut, korang boleh terus ke :

Facebook : @NuciferaTeeth
Instagram : @NuciferaTeeth
Whatsapp : 018-2454063


Terima Kasih Sudi Baca ...

LIKE JIKA SUKA, SHARE JIKA BERMAKNA ~

KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

14 000 orang Comment Di Sini

Write 000 orang Comment Di Sini
MAY
AUTHOR
September 5, 2017 at 4:56 PM delete

ok terpengaruh dah ni.

avatar
September 5, 2017 at 6:12 PM delete

boleh try ni, nanti pm hehhe

avatar
Khir Khalid
AUTHOR
September 7, 2017 at 11:32 AM delete

Wahh bagus juga ni.. terasa nak dapatkan jugalah. Thanks sharing :)

avatar
Dedaun Comel
AUTHOR
September 8, 2017 at 11:00 AM delete

Bagus produk ni ye.. Memang sesuai orang macam saya yang kuat minum kopi >.<

avatar
September 8, 2017 at 11:08 AM delete

@MAY
so, boleh lah cuba nanti kan ? hihi :D

avatar
September 8, 2017 at 11:09 AM delete

@Norliza Nordin

hihi, sila cuba, takkan menyesal ! hihiih :D

avatar
September 8, 2017 at 11:09 AM delete

@Uyul Rosli
alamakkk, malu la tengok gigi lyssaaa.. hiihii :P

avatar
September 8, 2017 at 11:09 AM delete

@Khir Khalid

Ur welcome.. Boleh la cuba nanti yee :D

avatar
September 8, 2017 at 11:10 AM delete

@Dedaun Comel

Betul tu .. suka minum kopi, mesti gigi jadi kuning.. u should try this :D

avatar
jalan jalan
AUTHOR
September 10, 2017 at 6:55 AM delete

ternyata tak perlu keluar uang banyak seperti para celebrity ada produk seperti ini

avatar
Obat Apotik
AUTHOR
September 14, 2017 at 2:54 PM delete

Pake arang ya ibu ? boeh dicoba

avatar
tinynasweet
AUTHOR
September 14, 2017 at 9:27 PM delete

tq dear share info.. mmg tgh cari ni

avatar

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe. EmoticonEmoticon

Google+ Followers