SW Nexlo | Cara Untuk Menurunkan Berat dan Sekaligus Memutihkan Seluruh Badan

Assalamualaikum..

Hi korang ! Bertemu lagi kita di entri yang ini ye ? So macam mana korang sekarang ? Sihat ke ? Kalau sihat alhamdulillah... Kalau tak, banyakkan rehat, banyakkan minum air masak dan jangan lupa makan ubat tau ! hee~ Ok ! Sekarang ni, Lyssa nak share satu produk untuk sesiapa sahaja yang mahu turunkan berat badan sekaligus terus jadi putih ! Haaaaaa. Kira macam 2 in 1 lah nihh .. Agak-agak produk apa tu ye ? :D Sebab tu la, kalau nak tahu, korang kena stay di blog Lyssa dan baca entri ni sampai habis tau ?! (*amaran keras nih !*) hahahaha.

Ok ok ! Produk yang Lyssa nak perkenalkan itu adalah produk daripada SlimmeWhite. Tipu lah kalau kata korang tak pernah dengar dengan produk jenama ni kan ? Tambah-tambah yang betul-betul yang teringin nak turunkan berat badan dan putihkan seluruh badan. Macam sebelum ni, Lyssa ada review produk SlimmeWhite ini iaitu produk yang berbentukkan jus. JUS SW !!! Yeahh.. yang tu lah. Tapi kali ni lain sikit tau ! Haaa.. Nak tahu apa, baca lah sampai habis ! ehehe..





So, ini lah produk yang Lyssa nak perkenalkan kat orang ni. Apa lagi kalau bukan, SW Nexlo !!!! Tu haa, dah siap tertulis kat atas botol tu, kalau tak nampak juga, tak tahu lah kan ! HAHA !

Apa itu SW Nexlo ?




SWNexlo ini adalah minuman berperisa coffee dan coklat yang semestinya sedap dan sekaligus dapat memberikan efek kurus putih serentak! Ianya merupakan formula yang terbaik dari gabungan Garnicia Cambogia dan juga Mango Africa. Selain itu, SW Nexlo ini diperkayakan dengan vitamin C yang memberi kesan untuk menurunkan berat badan dan memutihkan seluruh badan di mana kesannya kita boleh nampak seawal 3 hari !


Apakah bahan yang terkandung dalam SW Nexlo ? 

Antara bahan yang terdapat dalam SW Nexlo ini adalah : 

1) Garcinia Cambogia - Ianya membantu untuk mengurangkan selera makan dan juga meningkatkan penggunaan tenaga dan menurunkan berat badan.

2) Mangga Afrika - Melindungi diri daripada mendapat kanser dan penyakit jantung, membaiki sistem penghadaman, menurunkan aras kolestrol dalam badan sekali gus dapat memperbaiki konsentrasi dan daya ingatan.

3) Astaxantin - Mengurangkan garis-garis halus dan kedutan, meningkatkan keanjalan dan kelembapan kulit, mengawal obesiti dan merupakan agen semulajadi pencerahan dan pemutihan kulit.

4) Peptida Ovary Salmon - Mencerahkan kulit muka dan seluruh badan, menghapuskan jerawat dan kulit berminyak sekaligus dapat memperbaiki struktur kulit dan menghilangkan parut.

5) Asid Arkorbik (Vitamin C) - Membantu melindungi dan mengekalkan struktur darah kapilari salur, meningkatkan sistem pertahanan badan dan juga memberikan kesan terhadap antibakteria.

6) Ekstrak Senna - Membantu mengempiskan perut dan juga membuangkan toksin dan lemak dalam badan.

7) Fruktosa - Sumber tenaga dan lemak yang baik, pengawal tahap gula dan melancarkan proses metabolisme.


Apa kelebihan SW Nexlo ?



Sebenarnya kan, memang banyak gilaaaaaaaa kelebihan dan manfaat yang korang dapat jika korang amalkan untuk minum SW Nexlo by SlimmeWhite ni. Memang banyak sangat. Kalau nak tahu, jom baca kat bawah ni :

  • Membantu membakar lemak degil
  • Membantu mengawal selera makan
  • Membantu memberi sumber tenaga
  • Membantu mengawal tahap kolesterol dan gula dalam badan
  • Membantu mencegah jerawat dan kulit berminyak
  • Membantu mencerahkan dan melembapkan kulit
  • Memberikan kolagen sihat kepada kulit
  • Membantu memperbaiki struktur kulit
  • \Membantu memudarkan parut luka dan jerawat
  • Membantu menguatkan sistem imunisasi
  • Melancarkan sistem perkumuhan tanpa sembelit dan cirit birit
  • Sesuai untuk lelaki dan perempuan 15 tahun ke atas


Banyakkan ? Rugi lah kalau korang tak cuba ! Tapi, korang kena tahu juga, golongan mana pula yang tak sesuai dengan produk ni ...


Golongan Manakah Yang Tidak Sesuai Minum SW Nexlo ?

  • Wanita mengandung, berpantang dan menyusukan anak
  • Berumur kurang daripada 15 tahun
  • Pesakit jantung, darah tinggi, diabetis dan penyakit kronik yang memerlukan rawatan rapi

Bagaimanakah Cara Pengambilan SW Nexlo ?


Cara pengambilan SW Nexlo ni teramat lah mudah !


  • Bancuh bersama air suam 150 - 170 ml sebelum sarapan atau sebelum tidur.
  • 1 botol ada 15 sachet untuk 15 hari penggunaan sekiranya minum sehari sekali.

Thats it !!




Tapi, jika korang consume SW Nexlo, korang kena berPANTANG tau. Kebanyakan supplement mesti ada pantang larangnya kan ? hihi. So, apa pantang nya ?

PANTANG - Kafein selain Nexlo, alkohol, susu dan air kelapa kerana ia akan meneutralkan kesan.


Apakah Tindak Balas Jika Minum SW Nexlo ?

Jika korang amalkan produk SW Nexlo ni, korang akan dapat rasa lemak dan toksin akan keluar melalui peluh/kencing dan nasihat Lyssa, pastikan korang minum air kosong paling kurang 3 liter sehari iaitu 2 botol mineral besar. Korang akan dapat rasakan perbezaan seawal 3 hari. Kesannya bergantung pada individu mengikut tahap metabolisme badan dan hormon seseorang.

Lulus KKM !!NO RUJ KKM : 130618/06/106 dibawah pengkelasan makanan.


Testimoni Daripada Lyssa 


Dah hampir seminggu Lyssa cuba minum SW Nexlo ni. Terbukti ianya memang memberi kesan yang positif. Kalau macam dulu, Lyssa tak kerap keluar peluh, tapi sekarang ni selalu sangat berpeluh. Maknanya kesannya kita boleh nampak keluarnya toksin melalui peluh. And disebabkan minum nexlo ni juga, Lyssa kerap ke toilet. Mungkin Lyssa terlebih rajin minum air kosong lepas consume SW Nexlo ni. hehe. Kulit pun dan nampak makin cerah. Berat badan pun dan turun sekilo. Ye lah, baru beberapa hari dah menunjukkan kesan positif tu. Selera makan pun kurang dah sekarang, tapi takde lah tak makan langsung. Makan juga, cuma sekarang ni makan tak sebanyak macam sebelum-sebelum ni. hahahahah. Serius ok ! And kalau nak cerita bab rasa dia. Rasa dia memang SUMPAH SEDAP wehhh !! Memang betul-betul rasa Coffee and Chocolate ! Sedap and tak muak ! Lyssa sarankan, daripada korang order minuman nexlo kat kedai-kedai yang dah tentu2 tak dapat apa, baik la korang consume minum SW Nexlo ni. Untung-untung terus dapat menurunkan berat badan dan sekaligus dapat putihkan badan sekali. Best kan !!!! Ada siapa yang berminat tak ? ehemm .eheemm..

Sebelum tu, layan jap Lyssa membebel ! hikhik :p




Bagi sesiapa yang berminat, korang boleh order terus dan dapatkannya daripada agent yang sah!



Terima kasih sudi baca :)

KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

5 000 orang Comment Di Sini

Write 000 orang Comment Di Sini
YB Shehan
AUTHOR
October 18, 2018 at 3:52 PM delete

sahabat toilet la eh.. ok2.. tp mcm milo je tgk. sedap plak. heheehehhe

avatar
Nadia Johari
AUTHOR
October 19, 2018 at 1:45 AM delete

sedap pulak tengok air ni..hahaa..bgus la dua dalam satu..hebat..makin cantikal lyssa..tak pernah rasa coffe dengan coklat, acano tu..hehe

avatar
October 19, 2018 at 12:13 PM delete

Wahhh... Tgk mcm sedap jer.. Hihihi

avatar
mas saari
AUTHOR
October 21, 2018 at 11:24 AM delete

Nampak sedap, rasa coklat ke?

avatar

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe. EmoticonEmoticon