Jom Teman Lyssa !

Haiyakkk .~

Manyak bosan ohh , arini .! :face32:
Seriuss oh ~~

Tak tahu nak g jalan2 kt mana .~:50: Korang ada idea tak ?... ish .ish .
Kalau nak kuar pun , nak kuar ngan sapew yea ? Sape nak kuar nan Lyssa:s::face75:
Jom :r: Jom :r: hehehe.:131:

Kasi tempat ngn masa cepat !!!:face75: Lyssa on saje ! hahahaha :)

Adesss,, tetiba lak rasa lapar lak perot niy !~:face26: . nyumm .nyumm~
Sedap nyer , kalau dapat makan AIS KACANG :16: kan ? kan ?

Ais Kacang kat mana yang paling sodap kat Penang ni , haa ?
Lyssa tak tahu lah , Cepat kasik taw Lyssa .:face64:

Sesapa yang kasi taw tuh , Lyssa belanja korang makan nak ?
hahahahha~:face49:

Betul ke? haha .
"Duit aku pun tengah pokai ni! haha , ada hati pulak nak belanja orang!" haa.
Aper lah . hahaha ~:face50:

:60:Oke . oke lah . mawu update cite lain pulak .! haaaha . adiosss ~:60:
KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

3 000 orang Comment Di Sini

Write 000 orang Comment Di Sini
NAD_YA
AUTHOR
February 26, 2011 at 6:56 PM delete

wahhh. cute la wallpaper baru. :)

avatar
Norlida Ramli
AUTHOR
October 30, 2011 at 1:26 AM delete

dapnyaaa kalo dpt mkn abc..hehe ..tiba2 ase cam mengidam lak.huhu

avatar

Google+ Followers