Eh , Cik Lyssa kena TAG ke ?

 Oyts , beb !!
Apa usha-usha haa ??
hahahahha~
Nih , nampak tak niyh !! :)
Lyssa kena TAG oleh Cik Faz yang kiut miut niy:)
hehe . selalu Lyssa kena tag ngan owg .. tapi , juz tak de masa nak jawab..
or join pape contest... Makin busy lah katakan ! haha ^_^
Okee. Now , Lyssa nak jawab niyh ! :)
Kalau rajin , komen-komen lah erk! huhuhuhu`:*

......................................................................................................
1. Apa benda yang paling penting dalam hidup anda?
**Wah ! of coz lah , my lappy ! Berokband ! hehe . 
Kalau tak de dua benda ni... Lyssa boleh mati terkang-kang ohh ! haha:p

2. Benda terakhir anda beli guna duit anda sendiri?
**Benda terakhir yea? HAHA! . Memang kebetulan !:)
Baru petang tadi , Lyssa beli Contact Lens !
HAHA. Pakai duit sendiri lagi taw! :)
Tak de nyer nak mintak2 kat mak bapakk!huhuhu~
Apa kes mintak2 kan .? Anak manja btol! hahah!~ 

3. Dimana tempat perkahwinan anda, dan apa tema perkahwinan anda?
hehe.. Yang itu eh ?
Belum difikirkan lagi !:)
Oyt.. apa kahwin2 haa ?
Study dulu.. dah dapat keje... baru pikir pasal kahwin semua niyh !HAHA..
Betul tak ?? Betul tak ?? hhuhuhuhuh~

4. Adakah anda sedang bercinta?
**Ngee~ rasa-rasa korang ??
Alar.. tengok kat sidebar lah senang... (sebelah kiri)
kompom tahu punya! haha :))

5. Berapa lama anda akan mencintai pasangn anda?
InsyaAllah .. Seumur Hidup Lyssa! :) hehe ^_^

6. Novel/buku/majalah yang anda beli?
**Novel : Adam dan Hawa & Ria Qistina
**Buku : Buku Rujukan ! (Study lah weh!)hehe
**Majalah : Remaja ! ( Peminat Setia ni.. kalau nak tahu! hehe.. 

7. Antara mak dan ayah, mana anda lebih mesra?
**Sudah semesti nya dengan mama Lyssa! :)
Dia pompuan .. Lyssa pun pompuan ! SATU kepala lah !:)
Boleh gossip-gossip! hehe . 
"My Mum is my BestFriend!"

8. Namakan orang yang betul betul anda nak jumpa dalam hidup?
Tak terfikir pun yang itu lah !:)
hehehe ^_^

9. Adakah anda membasuh baju anda sendri?
hehehe . Soalan apa neyy ? HAHA!:)
Tak de masa! :) Tapi , zaman sekolah dulu-dulu..
Time dok kat hostel.. hari-hari dok basuh baju sediri!(terpaksa!)
hahahaha.. Now , Sapa lagik yg basuh.. kalau bukan "Mesin Basuh" kesayanganku! hehe...

10. Dimanakah tempat yang anda betul betul nak pergi?
**Of coz syurga!:)

11. Pilih satu, peluk atau cium?
**Tak nak pilih SATU ! 
Nak pilih kedua-duanya! hehe.. (Degilkan)weee~
Nak peluk ! Nak Cium !
Hug You ! Muahh.. Muahh ! :* 

12. Beritahu 3 bende orang yang tag anda:
**hehe.Jgn Marah.. Actually , Lyssa tak brape kenal Cik Faz ni lah..
Tupp..tup..tup... Dia TAG Lyssa.. apa lagii..
Lyssa pon .. terpaksa lah jawab kesemua soalan ni ;)..
hehehe(buat-buat rajin lah pulak , Cik Lyssa kita sorg niyh!:)

13. Lapan lagu yang selalu anda dengar?
**Wahh ! Kenapa mesti kena 8 ? Banyak nyer! :)
HAHA! :)
SATU je lah cukup okie? :) hehehe ..
Nak tahu lagu apa ??
Lagu yang sedang berbunyik kat BLOG Lyssa ni lah !:)
Boleh dikatakan , tiap2 hari ohh.. Lyssa dengar ! hehe :)
Tak Jemu ! dan Tak Bosan ! :)

Oke.. done menjawab semuanya! :0
Sekarang , Lyssa nak TAG dekat :

KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

19 000 orang Comment Di Sini

Write 000 orang Comment Di Sini
ieman
AUTHOR
March 24, 2011 at 5:25 AM delete

jawapan tak menepati soalan kebanyakannye..aha..failed failed..ehe

avatar
Irah Kirana
AUTHOR
March 24, 2011 at 6:34 PM delete

lgu pea ek kt blog lyssa nie?huhu

avatar
Prof Ique
AUTHOR
March 24, 2011 at 7:34 PM delete

Cik lyssa, macamne nak tau kite kene tag?? cube teach me sket. ehehe

avatar
March 24, 2011 at 7:44 PM delete

@ieman

hahaha .bialahh... bukan salah pon !HAHA :))

avatar
March 24, 2011 at 7:45 PM delete

@Irah Kirana


hehehee.... apa yer ? HAHA! :))

avatar
March 24, 2011 at 7:45 PM delete

@Prof Ique
hehehe . kte akn thu .. kalau org kasitaw kt kita lah ... hahahaah~

avatar
myravea
AUTHOR
March 24, 2011 at 11:34 PM delete

time kacih tag kite adik sygs :)

avatar
Prof Ique
AUTHOR
March 25, 2011 at 12:44 PM delete

macamne nak wat macam yang lyssa buat ni?? aja2 =)

avatar
March 25, 2011 at 1:41 PM delete

kak...lagu yang kat blog kak lisa ney, lagu ape ??

avatar
March 25, 2011 at 5:01 PM delete

@myravea

hehe .welcome sajeww sys sygg ;)

avatar
March 25, 2011 at 5:02 PM delete

@Prof Ique

heehhh .buat cm ner ? mksud nyer.. wat link ker?

avatar
March 25, 2011 at 5:02 PM delete

@hey ! im miss chapaholic !

tgk sini dear....

http://www.lyssasecret.com/2011/02/lagu-di-blog-lyssa.html

avatar
sicomot-comel
AUTHOR
March 26, 2011 at 10:16 AM delete

ape la lyssa neyh..

tnye lain jwb lain..
xpe3..kretip !

HAHA ! =D

avatar
March 26, 2011 at 10:18 AM delete

@sicomot-comel

alar... tk per lah comel ! otak Lyssa tengah mereng lah time tuh ! hahaha :))

avatar
iqa
AUTHOR
March 27, 2011 at 9:44 AM delete

Thanks.sy ditaglah ;D . dah jawab ;DDDD

avatar
March 27, 2011 at 10:57 AM delete

@iqa

wahh . hehe . makacehh tlg jwab eaa:))

avatar
Ratu Lissa
AUTHOR
September 29, 2011 at 6:54 PM delete

sy pun suka novel adam dan hawa kak lyssa.. nangis baca, huhu

avatar
Mr.Stef
AUTHOR
October 3, 2011 at 4:40 PM delete

tag dekatmr.stef nyer blog leh tak...huhu\(^_^)/

avatar
Ezzaty
AUTHOR
October 5, 2011 at 5:35 PM delete

saya pernah baca buku Ria Qistina & Adam dan Hawa..

avatar

Google+ Followers