Alhamdulillah ~ Lyssa menang tempat kedua Contest Sidebar Paling Smart !

Hiii semua ! :)


hehehe .. Korang nampak takk Lyssa dokk tersenyumm lebar nih ? :) 
Nampakk tak ? Nampakk tak ? hehe..
Happy lah.. Happy,, sebab menang Sidebar Paling Smart ! :)
Alhamdulillah . rezeki mencurah2 kat Lyssa . :))
Bersyukur jerkk ^^

Tapi , Lyssa tak rasa pon , sidebar Lyssa smart ! hehe :)
Hari tu , Lyssa igt kan , Cik Aish , pilih melalui undian .
Sebab tuh , Lyssa suruh korang semua undi , kalau korang rasa sidebar Lyssa paling smart .
Padahal , Cik Aish sahaja je , kata "Kalau nak undi , undilah " Maksud beliau , dia saja nak korang kasikk pendapat , mana yang paling layakk .. Bagi Lyssa , kalau pemilihan secara undian , tak bermakna apa2..
Pemilihan sendiri @ dasar juri , lebih memuaskan hati semua pihak .. 
Tak gitu ? kan ? :::))

hehehe  .so , Lyssa nak ucap thnxx pada Cik Aish , kerana telah memilih Lyssa sebagai pemenang ,, walaupun hanya tempat ke-2 ! :)
Lyssa bersyukur sgt2!
:)
Actually , Lyssa tak tahu pulak , apa hadiahnya! hehe . :) Tapi , Cik Aish , ada mintak alamat..
Dan Lyssa sudah bagi alamat Lyssa pada beliau :)
So , tunggu je lah , apa yang akan sampai kat rumah nanti ! hehe :)

Okie lah . itu saja!!

Ehhh... CHOP !!!

Korang ak tengok tak  , siapa yang mendapat tempat pertama, dan ke-3 ?

KLIK SINI !!!! :)

okee. bye! berambuss duluw! hehe ^_^
KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

14 000 orang Comment Di Sini

Write 000 orang Comment Di Sini
faiz_zarul
AUTHOR
April 10, 2011 at 2:51 PM delete

urmmmm...,nice la awknye blog!!!!jelez sye!!!!xtpu....sye nk follw awk lorhhhh!!!!n awk jgn lpe lak follow sye k...hehehe

avatar
faizzarul
AUTHOR
April 10, 2011 at 2:52 PM delete

urmmmm...,nice la awknye blog!!!!jelez sye!!!!xtpu....sye nk follw awk lorhhhh!!!!n awk jgn lpe lak follow sye k...hehehe

avatar
April 10, 2011 at 2:59 PM delete

@faiz_zarul

hahha . ok . nnty, Lyssa follow blk ;)

avatar
fiera
AUTHOR
April 12, 2011 at 4:59 PM delete

hehe ! kaka ! ta'niah ! blog shantek ! owg nye pon canteyk !ta'niah2 !

avatar
Alyana :)
AUTHOR
January 27, 2012 at 11:17 AM delete

tahniah kakak :) you deserve it :) blog cantik mcm tuan dya lahh

avatar

Google+ Followers