CONTEST AHH CUN NYE BLOG! ^.^

Hey.. ..
Terasa bosan pulak petang2 niyh..
HAHA! Bosan Bosan Bosan ! :)
Bagaimana nak atasi sifat bosan tuh .? Walawehhh haha!
Apa lagii.. Mari kita join contest2 yang ada kat blog ini ! :)

Petang niyh , Lyssa nak join ini contest ! :)

CONTEST AHH CUN NYE BLOG! ^.^

Kat luar sana , mesti ada yang kata.. 

"Lyssa . kaw niyh perasan lah ..
Blog kaw bukan cun pun. Perasan jerk lebih !!"

Hoho . Mesti ada segelintir daripada korang yang cakap macam tuh kan?
Alar.. Lyssa tau lah ! haha . Kesah apa Lyssa! Prinsip Lyssa..
Peduli apa orang nak kata! haha :)
Sudah .Sudah.
Lyssa tulis entry niyh.. bukan nyer nak merapu benda yang ntah pape ..
Lyssa nak join contest lah ! ^.^
Korang nak join jugak? 
KLIK Banner  bawah niyh!



Okie dokie ! Anda diTAG!!:)

Cik Myravea
Cik Kyla
Cik Iqa

KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

3 000 orang Comment Di Sini

Write 000 orang Comment Di Sini
_CikHoneyz_
AUTHOR
April 3, 2011 at 6:57 PM delete

lyssa....help me buleh??hee~
anis nk taw cmna nak wat header yg pic dia crop ikut pic kita..
help me lyssa....^^,

avatar
Wanie Seuk
AUTHOR
January 5, 2012 at 11:41 PM delete

@Lyssa Dollixious
lyssa,, bagaimana mhu buat cursor yg ada nama mcm lyssa???

avatar

Google+ Followers