Home
tutorial
Tips-Tips

10 January 2012

" Pakcik , Ambil lah duit ni . Saya Ikhlas . "

Gadis Kidal Berceloteh...
10/01/2012

.Assalamualaikum !
Peacee Yo(!) ^_^v



 


"Berilah sedekah kamu itu terlebih dahulu kepada kerabat anda dan mereka yang memerlukannya. Jadikanlah diri anda seorang yang pemurah serta elakkan sifat kedekut, ini adalah kerana Allah SWT Maha Pemurah dan suka kepada mereka yang bermurah hati."

 

20 000 orang Pengomen Terhebat !!:

cik jiehah シ said...

Lyssa ke lukis tu?..comel..hehe

Hilmi Razali said...

sedekah kan satu amalan mulia...bantulah dengan apa jua bentuk bantuan,,,,

miss syaniera said...

niat baik tuh .. keep it up kaka ;)))

maizatul azrina Yaakob said...

tolong menolong amalan mulia =) semoga Allah memuliakan n memurahkn lagy rezeki lyssa =)

Lyssa Faizureen said...

@cik jiehah シ

aahh . Lyssa yg lukis . kehkeh . mana de comel . hudusss je . lalalal~

Lyssa Faizureen said...

@Hilmi Razali

betul tuuhh . selalu sedekah kee ? hehe .

Lyssa Faizureen said...

@miss syaniera

tenkiuuu dear =)

Lyssa Faizureen said...

@maizatul azrina Yaakob

alhamdulillahh . Amin ~ =)

Azhafizah[フィザ] said...

tangan yang memberi lebih baik dari tangan yang menerima..sama sama lah kita beramal.

fieyona raias said...

alhamdulillah..kecik-kecik dah baik hati....nnt dah besar boleh buat menantu..ngeh hehe

infieyonashoe.blogspot.com
-malas pon boleh cantik hape-

Lyssa Faizureen said...

@Azhafizah[フィザ]


whoaaa . hebakk ayat tuuhh Cik Fiza =]

JungRara said...

senyum pun satu sedekah.. =)

tieqka said...

alhamdulillah^^

dear yayah said...

Ikhlas tuh susah dicari.. kalau benar ada di hati, simpanlah dan pegangla ia sampai mati

RAPI PTSS said...

kadang tu kesian tngok pakcik2 ni..mana anak2? =_=

Ckin Kembaq said...

Teruskn istiqamah naa.. ^_^

Miss Nadya said...

Insyaallah syg..cntik lukisan tu sayang..

Atiqah Wadiah said...

betol..tgn yg memberi itu lbh baik dan mulia dr tgn yg menerima :)

aida syakila fatah said...

yg pkai tdg 2 cam kak lyssa aje...hehehe

nur chahaya abadiey said...

nice :) c0mel sgt...bia sikit tp ikhlas :)