" Pakcik , Ambil lah duit ni . Saya Ikhlas . "

Gadis Kidal Berceloteh...
10/01/2012

.Assalamualaikum !
Peacee Yo(!) ^_^v



 


"Berilah sedekah kamu itu terlebih dahulu kepada kerabat anda dan mereka yang memerlukannya. Jadikanlah diri anda seorang yang pemurah serta elakkan sifat kedekut, ini adalah kerana Allah SWT Maha Pemurah dan suka kepada mereka yang bermurah hati."

 
KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

20 000 orang Comment Di Sini

Write 000 orang Comment Di Sini
January 10, 2012 at 12:56 PM delete

Lyssa ke lukis tu?..comel..hehe

avatar
Hilmi Razali
AUTHOR
January 10, 2012 at 12:57 PM delete

sedekah kan satu amalan mulia...bantulah dengan apa jua bentuk bantuan,,,,

avatar
miss syaniera
AUTHOR
January 10, 2012 at 1:00 PM delete

niat baik tuh .. keep it up kaka ;)))

avatar
January 10, 2012 at 1:00 PM delete

tolong menolong amalan mulia =) semoga Allah memuliakan n memurahkn lagy rezeki lyssa =)

avatar
January 10, 2012 at 1:04 PM delete

@cik jiehah シ

aahh . Lyssa yg lukis . kehkeh . mana de comel . hudusss je . lalalal~

avatar
January 10, 2012 at 1:04 PM delete

@Hilmi Razali

betul tuuhh . selalu sedekah kee ? hehe .

avatar
January 10, 2012 at 1:10 PM delete

tangan yang memberi lebih baik dari tangan yang menerima..sama sama lah kita beramal.

avatar
fieyona raias
AUTHOR
January 10, 2012 at 1:12 PM delete

alhamdulillah..kecik-kecik dah baik hati....nnt dah besar boleh buat menantu..ngeh hehe

infieyonashoe.blogspot.com
-malas pon boleh cantik hape-

avatar
January 10, 2012 at 1:12 PM delete

@Azhafizah[フィザ]


whoaaa . hebakk ayat tuuhh Cik Fiza =]

avatar
JungRara
AUTHOR
January 10, 2012 at 1:26 PM delete

senyum pun satu sedekah.. =)

avatar
dear yayah
AUTHOR
January 10, 2012 at 1:32 PM delete

Ikhlas tuh susah dicari.. kalau benar ada di hati, simpanlah dan pegangla ia sampai mati

avatar
RAPI PTSS
AUTHOR
January 10, 2012 at 2:16 PM delete

kadang tu kesian tngok pakcik2 ni..mana anak2? =_=

avatar
Ckin Kembaq
AUTHOR
January 10, 2012 at 2:21 PM delete

Teruskn istiqamah naa.. ^_^

avatar
Miss Nadya
AUTHOR
January 10, 2012 at 4:16 PM delete

Insyaallah syg..cntik lukisan tu sayang..

avatar
Atiqah Wadiah
AUTHOR
January 11, 2012 at 9:32 AM delete

betol..tgn yg memberi itu lbh baik dan mulia dr tgn yg menerima :)

avatar
January 11, 2012 at 3:43 PM delete

yg pkai tdg 2 cam kak lyssa aje...hehehe

avatar
January 11, 2012 at 4:21 PM delete

nice :) c0mel sgt...bia sikit tp ikhlas :)

avatar

Google+ Followers