Idea Yang Hebat Untuk Tarik Pembeli !

Gadis Kidal Berceloteh...
28/02/2012

.Assalamualaikum !
Peacee Yo(!) ^_^v


Eheh . Kali ini dalam entry ni , Lyssa nak sentuh sedikit mengenai penjual dan pembeli . Ahaa . Siapa yang dekat sini pembeli ? Er .. Kita lah kan ? Penjual sama juga dengan pengeluar . muahahaha . Tetiba masuk pasal ekonomi kejap . 


Tapi , apa yang Lyssa nak cakap ni mengenai penjual yang pandai untuk menarik pelanggan atau pembelinya dengan cara yang ..." FUHHH ! Mantap siot oiyy "  .


Err . Ini sebahagian daripada pengalaman Lyssa jugak kot . haha . Sedang dahku membelek-belek buku motivasi di kedai buku . Tiba-tiba ternampak satu buku ni . 
Warna dah macam menarik tuu . **PINK ok ! haha .   


Ntah macam mana Lyssa terpandang satu ayat yang tertempek di kulit buku tersebut !
Apakah ? Haaa  . Tak tahu kan ? Tengok dekat bawah ni :



 


Tu haaa . Nampak tak ? Yang ada warna biru-biru tu . Tulisan putih ! Kalau tak nampak meh sini Lyssa taip besaq kedabaq kasi korang tengok !


" HANYA PEREMPUAN BOLEH DIBACA ! "
  

Haaa . Kalau dah tulis macam tu , tak mustahil para lelaki atau kaum adam ni teringin jugak nak tahu apa isi kandungan dalam buku tu kan ? Dah tu pulak berbalut dengan plastik . Tak boleh kita tahu apa yang terkandung dalam tu . HAHA . Lagipun , buku tu ada berkaitan dengan lelaki . Perempuan je yang boleh baca . Err . Ngumpat ke hape haa ? haha ~


Tapi , memang betul lah ... tengok cara dia tarik pembeli tuu . Huiyoo . Hebat2x! haha . 
 
KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

15 000 orang Comment Di Sini

Write 000 orang Comment Di Sini
Muaz Faris
AUTHOR
February 28, 2012 at 11:17 AM delete

typo di situ.. perenggan kedua akhir

avatar
Boni JLL3
AUTHOR
February 28, 2012 at 11:26 AM delete

hahahaha..tau takpe..kalau saya pun,mungkin saya akan terus beli buku tu tnpa berfikir panjang.hahaha

avatar
Eza Boom Boom
AUTHOR
February 28, 2012 at 11:26 AM delete

terbaik laaa taktik buku tu... hihik..

avatar
February 28, 2012 at 11:27 AM delete

makin dia tak bagi baca... makin kita rse nk baca... hehe

avatar
February 28, 2012 at 11:34 AM delete

seriously reena kalau nampak buku tu..mula-mula skodeng isi dlm buku tu..tak boleh buka bg buka jugalah..kalau kurang best..tidak akan dibeli..buruk bebenor perangai den..=)

avatar
February 28, 2012 at 11:38 AM delete

Lyssa dah baca ke buku tu?
cerita apa?

avatar
Lizzie Yasmin
AUTHOR
February 28, 2012 at 11:54 AM delete

perempuan pun tertarik nak baca,.. apa sebabnya.. hehehe

avatar
starzieti
AUTHOR
February 28, 2012 at 12:25 PM delete

apakah isi kandungannye ? nak tau jugak. :D

avatar
LyNdA Aziz
AUTHOR
February 28, 2012 at 12:34 PM delete

hahahahaha ! cara dia memang terbaik ...

avatar
Phat
AUTHOR
February 28, 2012 at 12:39 PM delete

manusia mmg mcm tu yg x bg la die org nk lagi tahu

avatar
Nurul Ain ♥
AUTHOR
February 28, 2012 at 3:39 PM delete

ape tajuk buku nihh ? tk penah perasan pun kt book store

avatar
aneem
AUTHOR
February 29, 2012 at 8:33 AM delete

mcm best jer....
nanti nak cari lah...

avatar

Google+ Followers