Keputusan ‘Hebah & Menang PBAKL 2012’ - Minggu ke empat (9 – 15 April 2012)

Gadis Kidal Berceloteh...
21/04/2012

.Assalamualaikum !
Peacee Yo(!) ^_^v


Alhamdulillah . Dah minggu keempat dah nampaknya . Keputusan untuk minggu keempat baru keluar . Jyeahhh~ Dan bersyukur sangat , nama Lyssa tersenarai lagi lahhhhh ~ Terbeliak juga mata Lyssa bila tengok nama Lyssa ada lagi untuk minggu ini :)


Memang rezeki Lyssa sungguh . Daripada Minggu pertama , hinggalah minggu keempat .. Ada je nama Lyssa tersenarai lagi . Syukur . Dan setakat ini , Lyssa dah kumpul sebanyak RM200 baucer buku PTS . Boleh lah borong sakan nanti  ! Whoaaa~


Nak tahu juga pemenang yang lain ? Anda boleh ke ---->> SINI !  

Tak pun , tengok je lah kat bawah ni :


 


Haaaa . Tahniah juga kepada pemenang yang lain ye ? Jumpa kita nanti di PWTC yeahh . mueheheh ~ Eh , CEPAT ke SINI ------>>>> TEKAN !

 
  
KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

19 000 orang Comment Di Sini

Write 000 orang Comment Di Sini
Nabila Medan
AUTHOR
April 21, 2012 at 11:29 AM delete

nama kak lyssa. tetap ada :>

avatar
faizulosman
AUTHOR
April 21, 2012 at 11:34 AM delete

untunglah dah menang.... tahniah... bg lah 1...

avatar
RochelMayMei
AUTHOR
April 21, 2012 at 11:42 AM delete

Empat kali berturut-turut akak menang kan.. Bestnye,..

avatar
NAL
AUTHOR
April 21, 2012 at 12:39 PM delete

Tahniah Lyssa..nanti jangan lupe tunjuk semua buku2 yg Lyssa borong.. ^^

avatar
Arol Mubin
AUTHOR
April 21, 2012 at 1:07 PM delete

Tahniah, kak Lyssa! Bestnya dah ade baucer RM200. Boleh borong macam2 buku PTS! :D

avatar
April 21, 2012 at 1:22 PM delete

kak lyssa...sy da buat header baru guna photoshop cs4...heheh bunga kat tepi tu mcm kak lyssa punye header tp warne je lain...

http://jaripenatmenaip.blogspot.com/

avatar
April 21, 2012 at 1:33 PM delete

eh kak lyssa follow sy ye?
x silap sy dulu akk da follow sy...
slalu jd camtu...klo org da follow pstu tetibe klo follow balik mesti dpt...sepatutnya klo da follow mesti x dpt follow balik kan?

avatar
Atirah ★
AUTHOR
April 21, 2012 at 7:10 PM delete

Ye lhaa , orang femes katekan .

avatar
Nurul Hayati
AUTHOR
April 22, 2012 at 5:31 PM delete

kak lyssa pergi PBKL.. !!alaa.. rugi la yati tak pergi.. sekolah ada buat lawatan ke PBAKL.. tapi yati tak join.. kalau join boleh jumpa kak lyssa.. sedihh :(

avatar
NadyaBubble
AUTHOR
April 25, 2012 at 10:32 PM delete

Tahniah, boleh belanje kita :p

avatar

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe. EmoticonEmoticon

Google+ Followers