ENTRI TERBARU!

Ni Apahal Berbungkus Je Nih ?

Gadis Kidal Berceloteh...
21/04/2012

.Assalamualaikum !
Peacee Yo(!) ^_^v





Hekk . Kucing Lyssa . Sweety namanya . Tak padan dengan jantannya .. Tapi , nama SWEETY ! hahaha . Kira ouke lah tuh . Nampak lembut je . hikhik .

"Ape he nye dok berbungkus ni .. ? " 


Hihi . Sejuk letewww . Baru bangun tidur . Tahi mata pun tu haaa seketul melekat kat mata tu . Euwwww . Walaupun ada taik mato dia tetap comel ! huahuahua~


Comel ke ? -.-'

  
KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

24 000 orang Comment Di Sini

Write 000 orang Comment Di Sini
Unknown
AUTHOR
April 21, 2012 at 2:18 AM delete

heehhe...comel je..

avatar
Unknown
AUTHOR
April 21, 2012 at 2:18 AM delete

ada orang cakap, kaalau nak elakkan tulang kita dari mereput, jilat taik mata kucing. tapi disyorkan jangan buat sebab saya tipu. hahaha

avatar
Cikpijaaa
AUTHOR
April 21, 2012 at 2:19 AM delete

hehehe. comel la lyssa. secomel namanya :DD

avatar
April 21, 2012 at 2:22 AM delete

@Boni JLL3


hahah. nak tipuuu mang pandai ! hakhak .

avatar
April 21, 2012 at 2:22 AM delete

@CiK FizA


awokkk tuh , yang secomel nama :)

avatar
Aien_Aen
AUTHOR
April 21, 2012 at 2:23 AM delete

Comelnya sweety..Rasa macam nak rompak..
haha *kejam

avatar
April 21, 2012 at 2:27 AM delete

comellllllllllllllllllllllllll sangatttttttttttttttttttt !! ^_^

avatar
April 21, 2012 at 2:34 AM delete

alololo...tomeynye...jantan kew betina tuh..

avatar
Anonymous
AUTHOR
April 21, 2012 at 3:09 AM delete

comelll
dmm ke??

avatar
Atiqah Wadiah
AUTHOR
April 21, 2012 at 7:52 AM delete

comelnyer kucing lyssa :)

avatar
Afifah Hayati
AUTHOR
April 21, 2012 at 8:10 AM delete

Comel macam ibu dan nenek dia la :)
Hahaha :D
Cepat betul sweety besar . Kucing saya tak besar-besar pon .

avatar
Pixie Dust
AUTHOR
April 21, 2012 at 11:01 AM delete

Akak yang letak dalam kain tu ker?

avatar
Ayiesha Sani
AUTHOR
April 21, 2012 at 1:19 PM delete

chumel..cm tuannyer!:-)

avatar
Atirah ★
AUTHOR
April 21, 2012 at 7:06 PM delete

Lhaa , jantan rupenye . Ingtkan betina . 6pk lembut je . Haha :)

avatar
nayli
AUTHOR
April 22, 2012 at 11:58 AM delete

AloLolo.. Comeynye Kak Lyssa Punye Kucing.. Nak Pinjam ? Ngeh3 :)

avatar
Asuka
AUTHOR
April 22, 2012 at 7:19 PM delete

waa ! comelnye kucing kak lyssa :)

avatar
ieka_muncHie
AUTHOR
May 23, 2012 at 9:42 AM delete

Kak Lyssa tak nak buat tutorial cara nak jage kucing peliharaan dengan baik ke? tengok kucing Kak Lyssa semua nye gebu-2 belaka

avatar
ieka_muncHie
AUTHOR
May 23, 2012 at 9:44 AM delete

Kak Lyssa tak nak buat tutorial cara nak jage kucing peliharaan dengan baik ke? tengok kucing Kak Lyssa semua nye gebu-2 belaka

avatar
ieka_muncHie
AUTHOR
May 23, 2012 at 9:45 AM delete

Kak Lyssa buat lah tutorial care nak jage p'jagaan kucing. Mesti rmai nak tahu rahsia Kak Lyssa.

avatar

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe. EmoticonEmoticon