Ni Apahal Berbungkus Je Nih ?

Gadis Kidal Berceloteh...
21/04/2012

.Assalamualaikum !
Peacee Yo(!) ^_^v





Hekk . Kucing Lyssa . Sweety namanya . Tak padan dengan jantannya .. Tapi , nama SWEETY ! hahaha . Kira ouke lah tuh . Nampak lembut je . hikhik .

"Ape he nye dok berbungkus ni .. ? " 


Hihi . Sejuk letewww . Baru bangun tidur . Tahi mata pun tu haaa seketul melekat kat mata tu . Euwwww . Walaupun ada taik mato dia tetap comel ! huahuahua~


Comel ke ? -.-'

  
KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

24 000 orang Comment Di Sini

Write 000 orang Comment Di Sini
Boni JLL3
AUTHOR
April 21, 2012 at 2:18 AM delete

ada orang cakap, kaalau nak elakkan tulang kita dari mereput, jilat taik mata kucing. tapi disyorkan jangan buat sebab saya tipu. hahaha

avatar
CiK FizA
AUTHOR
April 21, 2012 at 2:19 AM delete

hehehe. comel la lyssa. secomel namanya :DD

avatar
April 21, 2012 at 2:22 AM delete

@Boni JLL3


hahah. nak tipuuu mang pandai ! hakhak .

avatar
April 21, 2012 at 2:22 AM delete

@CiK FizA


awokkk tuh , yang secomel nama :)

avatar
Aien Nia
AUTHOR
April 21, 2012 at 2:23 AM delete

Comelnya sweety..Rasa macam nak rompak..
haha *kejam

avatar
April 21, 2012 at 2:27 AM delete

comellllllllllllllllllllllllll sangatttttttttttttttttttt !! ^_^

avatar
April 21, 2012 at 2:34 AM delete

alololo...tomeynye...jantan kew betina tuh..

avatar
Atiqah Wadiah
AUTHOR
April 21, 2012 at 7:52 AM delete

comelnyer kucing lyssa :)

avatar
Afifah Hayati
AUTHOR
April 21, 2012 at 8:10 AM delete

Comel macam ibu dan nenek dia la :)
Hahaha :D
Cepat betul sweety besar . Kucing saya tak besar-besar pon .

avatar
RochelMayMei
AUTHOR
April 21, 2012 at 11:01 AM delete

Akak yang letak dalam kain tu ker?

avatar
Ayiesha Sani
AUTHOR
April 21, 2012 at 1:19 PM delete

chumel..cm tuannyer!:-)

avatar
Atirah ★
AUTHOR
April 21, 2012 at 7:06 PM delete

Lhaa , jantan rupenye . Ingtkan betina . 6pk lembut je . Haha :)

avatar
Nayli Izzati
AUTHOR
April 22, 2012 at 11:58 AM delete

AloLolo.. Comeynye Kak Lyssa Punye Kucing.. Nak Pinjam ? Ngeh3 :)

avatar
Mrs.November
AUTHOR
April 22, 2012 at 7:19 PM delete

waa ! comelnye kucing kak lyssa :)

avatar
May 23, 2012 at 9:42 AM delete

Kak Lyssa tak nak buat tutorial cara nak jage kucing peliharaan dengan baik ke? tengok kucing Kak Lyssa semua nye gebu-2 belaka

avatar
May 23, 2012 at 9:44 AM delete

Kak Lyssa tak nak buat tutorial cara nak jage kucing peliharaan dengan baik ke? tengok kucing Kak Lyssa semua nye gebu-2 belaka

avatar
May 23, 2012 at 9:45 AM delete

Kak Lyssa buat lah tutorial care nak jage p'jagaan kucing. Mesti rmai nak tahu rahsia Kak Lyssa.

avatar

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe. EmoticonEmoticon

Google+ Followers