Gambar Sekitar Majlis Perkahwinan RM25 Juta Shaheizy Sam dan Syatilla Melvin

Majlis Persandingan Shaheizy Sam & Syatilla Melvin yang dilangsungkan di Jawi Golf Resort pada 9 Feb 2016. 


Amboi Syatilla..  Pakai turban . hihi :D Apa-apa pun semoga berbahagia selamanya hingga ke akhir hayat bersama Shaheizy Sam ye :D

Untung dapat kahwin dengan Sam . Ramai perempuan kat luar sana, dah ramai dah tu yang patah hati. So, jaga la Sam elok-elok ye ... :p










Baca juga :  



KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

13 000 orang Comment Di Sini

Write 000 orang Comment Di Sini
February 9, 2016 at 4:32 PM delete

Cantik bini sam.. Apapun, semoga bahagia hingga ke syurga.. InshaAllah

avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
February 9, 2016 at 10:41 PM delete

alhamdulillah..syukur..

avatar
Etuza Etuza
AUTHOR
February 9, 2016 at 11:00 PM delete

kelihatan mereka amat bahagia..ada tengok berita hal kahwin mereka..hebat 25 juta

avatar
mrs yatie
AUTHOR
February 10, 2016 at 8:33 AM delete

syukur alhamdulillah :)

avatar
February 10, 2016 at 9:28 AM delete

hebat ouh...25 juta tajaan perkahwinan dorang..

avatar
February 10, 2016 at 11:50 AM delete

rezeki mereka kan...
untung badan...
tahniah utk kedua2 mempelai

avatar
hello vitamin
AUTHOR
February 10, 2016 at 11:52 AM delete

alhamdulillah, smeoga mereka berbahagia sehingga akhirnya

avatar
February 13, 2016 at 8:58 AM delete

akak p masa malam bertunang tu..kebetulan akak memang org sana pastu puteri umno sana pulak..tak seperti dijangka..tgk rupa mcm tilla ni sombong,.tapi tak..

avatar
Mrs. A
AUTHOR
February 16, 2016 at 1:16 PM delete

Sama cantik sama padan

avatar
February 20, 2016 at 4:07 AM delete

Semoga perkahwinan mereka kekal hingga ke syurga kelak.
Allahumma aamiin..^^

avatar
khaty aiman
AUTHOR
February 24, 2016 at 7:55 AM delete

Assalamualaikum..singgah sini..semoga ikatan ini terjalin hingga ke jannah..
Jemput join  Giveaway Februari 2016 by Blogger KHEZMAIRA

avatar
ida muaniez
AUTHOR
February 28, 2016 at 9:15 AM delete

cantik banget tuh, semoga bahagia hingga di surga nanti

avatar

Google+ Followers