Buang Lemak Dengan Izeara Xtravaganza !!

Assalamualaikum ..

Huwargh ! Korang .. Baik korang singgah jap baca entri kali ni. Ada info panas yang Lyssa nak share kan kat korang ni . Rugi la siapa yang tak nak singgah baca ni. Ok. Soalan pertama yang Lyssa nak tanya ni. Pernah dengar tak produk nama Izeara Xtravaganza ? Alaa produk kurus yang meletop-letop orang dok sebut sekarang ni .. Takkan tak pernah dengar kot ! Pernah kan ? Mungkin ada yang pernah dengar . Mungkin juga ada yang tak pernah dengar . Bagi yang belum pernah tahu, so entri ni memang sangat sesuai untuk korang baca ..




Izeara Xtravaganza adalah satu produk serum kurus yang berfungsi sebagai membuang lemak yang tepu, menghilangkan parut, selulit lama atau yang baru, membentuk struktur badan dan juga mengekalkan kecantikan badan. 

Ramai tau yang dah cuba guna produk Izeara Xtravaganza ni dan 95% pengguna memang sangat berpuas hati dengan produk kurus ni, termasuklah Nana Gegarvaganza (SitiNorDiana) yang dari dulu pengguna Izeara Xtravaganza ni. Patut lah pinggang beliau ramping je. Badan dari dulu sampai sekarang maintain je kan. Ooo. Baru tahu, inilah rahsia dia sebenarnya ..

    

[ Rahsia Nana Gegarvaganza Maintainkan Berat Badan Yang Ramai Tak Tahu ]
"Ramai dok kata apa rahsia maintain berat badan tampil ramping walau buzy dengan kerja kan. Haaa .Nana gunakan Serum @IzearaXtravaganza ni, nak kata siang mlm sapu Serum @IzearaXtravaganza ni,kdg2 miss jugak.. Tapi kesan dia mmg powerlah..hehe So memang Recommended produk Serum Kurus Tak Panas & Wangi ni Dari Izeara Xtravaganza.. Lagi 1 nana nk pesan, kalo lepas bersalin mmg bagus sgt2 pakai Serum Kurus @IzearaXtravaganza ni tau.. Pakat2 sapu serum Kurus @IzearaXtravaganza ni siang mlm ya..mmg kurus habis uolls ni." kata Nana.

Kenapa Izeara Xtravaganza Menjadi Pilihan ?


1. Lemak tertanggal dalam masa 48 jam (hilang 6 inch dalam masa 48 jam)
2. Hilang strech mark baru, lama dan selepas bersalin dalam masa 7 hari
3. Menahan rasa lapar dan menghilangkan selera makan
4. Melawas pembuangan air besar selepas 1 jam menggunakan 6 Inch Extravaganza
5. Lemak-lemak tepu yang degil dapat disingkirkan dengan pantas
6. 15x ganda lebih berkesan dalam menghapuskan lemak degil tanpa rasa panas


Kandungan Bahan Izeara Xtravaganza

  • Stem Cell Formula
  • Produk 100% Bebas bahan kimia
  • Produk 100% Bebas Paraben
  • 100% Terjamin keberkesanannya menurunkan 




Testimoni Pengguna

Tengok gambar kat bawah ni . Ramai tau yang dah cuba buang lemak dengan Izeara Xtravaganza ni. Kalau nak tengok lagi banyak testimoni pengguna, korang boleh terus ke FB dan IG IzearaXtravaganza . Nanti Lyssa bagi link kat bahagian bawah entri ni ekk ..



Ok. Sebarang info lanjut atau pertanyaan , korang boleh terus ke :

Whatsapp : +6013 7773617

Terima Kasih Sudi Baca ..

KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

12 000 orang Comment Di Sini

Write 000 orang Comment Di Sini
May 2, 2016 at 1:51 PM delete

hai lyssa....i baru dengar lah produk ni...erhm...header awak comel..

avatar
Julia Johari
AUTHOR
May 2, 2016 at 8:01 PM delete

15 kali lebih cpt cairkan lemak fuhhh siapa xnak...akak nak cuba beli nanti

avatar
Shaheizy Sam
AUTHOR
May 3, 2016 at 10:57 AM delete

U pun slim, mesti u guna produk ni jugak kan? ;)

avatar
May 3, 2016 at 11:17 AM delete

Wah.. senang lah lepas ni. takde masalah nak kempiskan perut lagi.

avatar
YB Shehan
AUTHOR
May 3, 2016 at 11:36 AM delete

1st time dgr.. ssuai untuk dua2 jantina ya

avatar
May 3, 2016 at 12:08 PM delete

pertama kali dengar. smoga berjaya

avatar
Mera Hussain
AUTHOR
May 4, 2016 at 9:47 PM delete

Memang terasa nak cuba beli produk ni. Mane tau blh slim mlim balik. Hehehe

avatar
May 9, 2016 at 5:10 PM delete

Cuba laaa try meraaaa :)

avatar
May 9, 2016 at 5:10 PM delete

Yupp . Sesuai untuk dua2 jantina kak shehan :)

avatar
May 10, 2016 at 6:49 AM delete This comment has been removed by a blog administrator.
avatar
Misako Chan
AUTHOR
May 18, 2016 at 10:18 AM delete

buat rawatan lipolysis je la

avatar

Google+ Followers