Jom Shopping di Sweet Muslimah !! Murah Murah ...

.Assalamualaikum ♥


Ok ,  jom Lyssa intro siket mengenai Sweet Muslimah ni ye . Sweet Muslimah ditubuhkan bg membantu muslimah Malaysia mendapatkan baju-baju yang sopan dan trendy mengikut citarasa masa kini. Produk-produk yg dibawakan adalah yg berkualiti dan selesa dipakai utk sebarang aktiviti. 


Produk-produk yg disediakan adalah lebih memfokuskan konsep santai,selesa,cantik dan tidak cantik yg meletop2. Semua produk yg disediakan adalah menepati piawaian kualiti yg ditetapkan.Hanya produk terbaik dipasaran akan kami kongsikan kepada muslimah di Malaysia.

Sweet Muslimah menyediakan Baju/Tshirt/Busana/Jubah kepada seluruh muslimah di Malaysia dan menggalakkan berbelanja secara online yg nyata menjimatkan.


http://www.sweetmuslimah.com/ekedai/index.php 

Ini semua Testimoni daripada pelanggan :-

Mami Alya Arifah · Tawau -
Tidak tahu mau komen apa tapi yang pastinya semua produk yang terdapat dalam SM "Very Sweet as SM Named.." Puas hati ooooo, tanya and bincang jak dari segi size hingga tukar size semuanya boleh bawa berunding dengan owner...so sweetkan...


Nurulazunia Yusof · Works at Kementerian Pendidikan Malaysia 
As salam kaka yusni...saye dah ade koleksi SM 9 pasang
 Baju Muslimah Online termasuk jubah....saye membeli produk ini sejak 2 thn lepas...dari saye duduk di terengganu hinggelah berpindah ke putrajaya...saye sgt2 sukekn jenis kain dan design pakaian SM....kualiti terbaik..layanan mesre pelanggan dan mudah berurusan...bju pn cpat smpi...Insyallah...saya akan shoping lagi di lain waktu...


Sitty Jalimah 
thx SM...seronok berurusan dgn pihak SM...parcel yg saya terima dibungkus dgn baik...berbanding parcel dr peniaga online sblm ini. Dan saya paling tertarik dengan fabrik yg digunakan oleh SM...dimana ianya adalah cotton jenis tebal...tetapi tidak panas...dan tidak menampakkan susuk tubuh. Insyaallah sekiranya ada rezki saya akan terus membuat pembelian lagi di SM. :)




 Jadi , sekarang Lyssa nak bawak korang masuk and jenguk SWEET MUSLIMAH ni . Memang Lyssa tengok banyak jugak pakaian yang boleh korang dapat di website ini ... Tunggu apa lagi ??? Tekan link ini cepat sementara stok masih ada ! =) -->> SWEET MUSLIMAH .

***p/s : kalau agak2 , tak jumpa entry ni lagi kan , korang boleh klik banner atas blog Lyssa yang color pink pink tu tau ?? hihihiihi . Selamat melawat :p
 
KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

1 000 orang Comment Di Sini:

Write 000 orang Comment Di Sini
Unknown
AUTHOR
January 25, 2015 at 8:58 PM delete

Go to sweet muslimah!

avatar

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe. EmoticonEmoticon