TAP by Seeties - Find sponsorships & get invited to Parties!

.Assalamualaikum


TAP akan menjadikan satu platform yang paling ‘cool’ dan hebak untuk menyatukan brands dengan FBI yang aktif yang mana FBI stands for (Facebookers , Bloggers & Instagrammers) . Dan bila kita cakap pasal paling “COOL”, memang betul-betul cool okeh ?


Korang boleh >> SIGN UP <<  sekarang dan akan terima update dalam Weekly Features of Most Prominent Brands dalam TAP ni .


Jom TAP sekarang !!!!!! 




Apa benda TAP ni sebenarnya ?

TAP stands for THE AGENCY PROGRAM yang merupakan satu platform untuk sponsorship dan party invitations (contohnya macam : paid campaign, brand ambassador, concert, events, exclusive press conference with celebrities, product review, workshop, trip etc).

Sponsor diwakili oleh agensi-agensi pengiklanan/ brands dan agensi-agensi/ brands inilah yang akan terus engage dengan korang.

TAP adalah sebahagian daripada ecosystem Seeties dan korang boleh gunanya secara PERCUMA !!

Sekarang ni pendaftaran sudah pun DIBUKA  dan pelancarannya pada pertengahan bulan Mei.





TAP - Satu platform yang pertama dan yang terbaik / tajaan untuk FBI

TAP ini dibina dengan satu MISI untuk memberi peluang kepada FBI dan agensi/ brands yang aktif. Buat pertama kalinya, FBI akan mendapat lebih banyak faedah dan peluang dari sebelumnya sebab tak akan ada orang tengah yang terlibat.

TAP ni  bukannya orang tengah. TAP sebahagian daripada Seeties Ecosystem yang akan membawa kegembiraan pada semua orang.




Macam mana TAP ni berfungsi ?


Agensi-agensi/ brands akan post invitations dalam TAP untuk mencari FBI untuk  bekerjasama dalam kempen, events, parties, trips, sponsorship dan banyak lagi laa .

Korang boleh pilih dan apply mengikut apa yang korang minat dan jenama yang korang suka.

 Agensi/ brands akan pilih FBI mana yang lebih sesuai dengan dorang punya tajaan dan jenama.

Kerjasama antara agensi/ brands dan FBI adalah terpulang kepada pihak masing-masing. So , boleh lah korang maximumkan pengaruh social korang melalui platform social media dan Seeties ni :)



Macam mana korang boleh join TAP ni ?

Korang dah semestinya lah merupakan salah seorang FBI yang aktif .
Syarat kemasukan  minimum adalah 500 followers atau Page Likes. Tapi syarat akan di-bent kalau content korang tu unik dan menarik . Jadi kenapa korang tak nak cuba kan ? Alaa , cuba laa mana tahu kot-kot korang terpilih antara yang join tu kan ?

Content korang tu nanti memang tiada halangan dalam Bahasa . Korang boleh guna  Bahasa Inggeris, Bahasa Melayu, mahupun Bahasa Cina. Mana-mana pun boleh ikut sukati korang lah kan. Join TAP ni simple je punnn . Tak susah mana pun aih .

Sekarang , pergi ke TAP , apply dan isi korang punya detail : www.seeties.me/tap

Ok , sekarang ni Lyssa dah join TAP !!  Jomlah korang join sekali dengan Lyssa untuk explore apa yang menarik dan tengok peluang yang ada di www.seeties.me/tap




K, dah ehhh  settle pasal TAP ni semua ? Sekarang ni Lyssa nak cerita pulak pasal Seeties ni .
Seeties ni benda apa pulak kan ?


Seeties ni pulak satu platform untuk korang tahu apa yang berlaku dekat bandar korang ni. Daripada 30 tahun gerai makanan tempatan, Berkelah di Air Terjun, Skydiving, Fesyen Terkini dan macam-macam lagi.


Seeties merupakan platform internet di Asia Tenggara yang berkembang pesat abad ini dan misi Seeties untuk menjadikan kehidupan bandar yang super duper fun !

Sekarang ni available untuk Malaysia , Taiwan, Thailand, Indonesia, Philipines and Singapore. Kebanyakan pengguna digital yang aktif menggunakan Seeties untuk kongsikan apa yang menarik dalam Negara atau bandar masing-masing.

Seeties juga sangat sesuai untuk travelling dalam amatlah disyorkan kepada masyarakat tempatan. Dengan itu , korang dapatlah explore di mana penduduk temapatan kita ni makan mahupun penduduk luar yang berkaitan.





Seeties ni AVAILABLE untuk kedua-dua termasuk web Seeties.mehttps://seeties.me/ dan App Version dan korang bolehlah download via Google Play and App Store http://goo.gl/0REzrF  / http://goo.gl/sLckBG 
Nak tahu lebih lanjut ?
Boleh checkout the newreel bout Seeties at (https://seeties.me/news)



KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

1 000 orang Comment Di Sini:

Write 000 orang Comment Di Sini
Ummi Hanie
AUTHOR
April 30, 2015 at 3:12 PM delete

salam, menarik gak Lyssa... thanx 4 info.

akk sign up

avatar

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe. EmoticonEmoticon