Manis - Universal Loyalty Point

Assalamualaikum..

Perasan tak ? Kita semua ni kan.. Ada je benda yang teringin..

"Eh, tengok ni.. Butik ni ada buat sale lah !" atau
"Eh, restoran kat bandar tu ada serve satu jenis hidangan yang lain daripada yang lain lah!"

Tujuan hidup ni, untuk rasa perasaan puas hati tu, nak tak nak mesti kita akan guna duit kita untuk apa yang kita inginkan dan kadang-kadang boleh habis macam tu je kan.. Tapi, sukanya Lyssa nak bagitahu kat sini, ada satu aplikasi mudah alih (mobile apps) yang akan memberi ganjaran (reward) kepada kita setiap kali kita nak shopping, makan, dan bermain ! Agak-agak aplikasi apa tu ye ? :)


Manis adalah satu aplikasi mudah alih (mobile apps) yang telah kita semua tunggu. Korang punya Universal Loyalty Point itu, dalam satu aplikasi mudah! Aplikasi mudah alih yang hebat ini mempunyai ciri-ciri yang cukup mengagumkan ! - Snap & Earn, Cash Vouchers, Spending Tracker dan banyak lagi tau. Jangan risau ! Manis ni senang je nak guna dan yang paling best, ianya kini lebih mudah berbanding dengan sebelum ni untuk mendapatkan ganjaran (rewards) korang tu.



Macam mana nak dapatkan ganjaran (rewards) tu ?

Mudah saja ! Guna aplikasi Manis untuk snap korang punya resit, dan terima mata point Manis.

Resit apa ? Hampir kesemua resit di seluruh Malaysia yang korang dapat semasa membeli-belah, makan ataupun bermain. Snap resit-resit tu semua dalam masa 24 jam untuk dapatkan mata points Manis.

Ingat ye korang ! Jangan sesekali buang resit yang berharga tu sebelum korang snap terlebih dahulu untuk mendapatkan mata point Manis tau. Rugi! Rugi!



Apa yang perlu dilakukan dengan mata point Manis ?

Haaa. Benda ni la yang menarik ni..  Redeem Vouchers ! Dari mobile Topup, tiket wayang, baucer F&B kepada baucer membeli belah dan banyak lagi.. !

Teruja ? Eksaited ? Eh, ada banyak lagi ni ...

Manis juga akan beri pada korang baucer percuma dan promosi eksklusif daripada peniaga kegemaran korang. *Note : Ini tidak memerlukan sebarang matapoint Manis. Best kan ?!

Dengan Manis, korang betul-betul boleh diberi ganjaran di mana-mana sahaja atau bila-bila masa sahaja korang shopping, makan dan bermain.



Pernah terfikir tak, apa yang sudah korang belanjakan selama ni? Haaa.. Salah satu ciri-ciri menarik Manis adalah Spending Tracker ! Maksudnya di sini, korang boleh trace atau mengesan setiap semua pembelian runcit korang tu dan akan dapat ganjaran dengan melakukannya.

Ingin tahu lebih lanjut mengenai aplikasi mudah alih yang menakjubkan ini ? Jom kita lihat video di bawah ini untuk mengetahui langkah-langkah bagi pemahaman yang lebih baik.






Oh yeah ! Dah tengok kan ? Ada diorang cakap ianya adalah PERCUMA ? Yuppp ! So, memang betul la tu.. Ianya adalah PERCUMA untuk Download Manis ! 


Download sekarang, dan nikmati hari-hari yang manis dengan Manis :)

DOWNLOAD HERE ---> https://goo.gl/fgXqE8



"This is why, life is sweeter with Manis." :')



 


Ohhhh !! Sebelum terlupa !!!

Manis ada something special yang sangat sweeeet untuk korang tau tak !

Mereka akan memberi iPhone 7 untuk satu pemenang Manis yang bertuah ! Ingin memulakan tahun baru korang dengan telefon baru ? Inilah masanya ! Hanya memuat turun (Download) Manis, dan ajak family and kawan-kawan korang turut serta join Manis juga. Simple je kan ?

Apa tunggu lagi ? Join lah sekarang !! Rugi tau kalau lepaskan peluang.
Lyssa dah download. Korang bila lagi ?


TerimaKasihSudiBaca.. -x0x0-
KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

1 000 orang Comment Di Sini:

Write 000 orang Comment Di Sini
Sheila Adziz
AUTHOR
December 15, 2016 at 1:11 PM delete

wah... menarik sgt... all the best sis:)

avatar

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe. EmoticonEmoticon