IMANNI SKINZ SET SHY GIRL | Produk Berasaskan Organik Habbatussauda

Assalamualaikum

Hai korang ! Lama betul Lyssa tak bercelotehkan ? wuuu ! Cuaca pun,  2 3 hari ni asyik panas jaa.. Habis muka terbakar jadinya ! hikhik. Lepas tu, cepat pulak tu kulit jadi kering.. huwaa ! Tapi, tak mengapalah. Nasib ada satu produk ni Lyssa dah cuba. Dapat la jugak cover muka yang dah 'burn' ni. hahaha.. Tak tau lah korang pernah dengar ke tak..Produk daripada IMANNI SKINZ !!! Pernah dengar ? Ke, tak pernah ? Kalau tak pernah, meh sini Lyssa nak bagitau..


Apa itu IMANNI SKINZ ?


Imanni Skinz merupakan sebuah syarikat yang menjalankan perniagaan kosmetik dan set penjagaan kulit dan wajah. Imanni Skinz ini adalah hak milik Muslim Bumiputera Malaysia. Ianya merupakan produk kosmetik yang halal dan memang sesuai untuk semua golongan wanita di luar sana. Imanni skinz juga adalah produk yang bersumberkan organik habbatussauda dan paling penting, ianya mendapat sijil kelulusan organik ! Jadi, produk ini memang selamat digunakan dan tiada langsung bahan kimia yang berbahaya. Paling penting, ianya halal, mesra wudhuk, mesra solat dan bebas daripada silikon dan juga paraben. Tak perlu risau :)


So, sekarang ni Lyssa nak story siketlah.. Baru-baru ni, Lyssa ada cuba salah satu set produk daripada Imanni Skinz ni tau. Ya ! Macam korang dah baca di tajuk entri kali ni, SET SHY GIRL daripada Imanni skinz. Sebenarnya banyak lagi set lain yang ada di Imanni Skinz ni, tapi Lyssa tertarik dengan set  Shy Girl ini sebab ada cake foundation, face mist dengan brush muka. Kebetulan pula foundation Lyssa dah habis. Jadi, apa salahnya nak mencuba baru yang lain pulak kan ? hihi...


SET SHY GIRL IMANNI SKINZ


Untuk pengetahuan korang, Set Shy Girl ini mempunyai 3 produk di dalamnya, iaitu Blossom Cake Foundation, Brush dan Gorgeous Serum . Bagi Lyssa, ketiga-tiganya ini memang amat penting untuk mendapatkan wajah yang cerah, putih sekata dan glowing gitew..


Blossom Cake Foundation

Ini adalah antara salah satu produk Imanni Skinz yang dah jadi feveret Lyssa sekarang dan Lyssa rasa memang tak sabar sangat nak guna pada mulanya. Perasaan eksaited tu kemain lagi tau ! Sejak-sejak akhir ni, Lyssa memang suka sangat pakai foundation. Macam sebelum ni, Lyssa ada cuba foundation jenis Matte Mousse, jenis liquid. Tapi, masih lagi tak 'full coverage'. Tapi, dengan Blossom Cake Foundation ni, tiba-tiba Lyssa dah terjatuh cinta sebab calit dan pakai siket je, terus tutup habis liang-liang pori kat  muka. haha. 

Cara penggunaan
Cara nak guna pun senang. Korang boleh gunakan sponge yang diberi atau boleh juga guna  Brush dia ! Sapukan keseluruhan muka dan leher. Hasilnya memang mengagumkan. Untuk foundation yang ini, codenya ada 'natural and light'. So, bila pakai kat muka, ianya nampak natural je dan semestinya lebih cerah siket dari tona kulit Lyssa. Tapi, kalau disapu menggunakan brush dalam set ini, ianya nampak lagi sekata dan tak bercapuk langsung.


Brush

Brush yang ada dalam set Shy Girl ni pun best ! Lembut dan gebu sangat. Memang nampak lah macam 'high quality'. Dah la lembut, padat, lepas tu bila seratakan foundation menggunakan brush ni, memang automatik akan jadi sekata je kat kulit muka...best gilaaaa !!!

Cara penggunaan
Sapu secara sedikit-sedikit sahaja berus itu di permukaan foundation, dan apply terus ke seluruh wajah muka korang.


Gorgeous Face Mist & Glowing Serum

Gorgeous Face Mist ni pun, Lyssa suka sangat-sangat. Baunya wangi ! Ye lah.. Nama pun daripada bahan organik habbatussauda, mestilah wangi. Bila spray kat muka, rasa fresh terus muka. Lepas tu, face mist ni sangat cepat meresap masuk ke dalam kulit kita tau. Muka kita akan terasa lebih tegang selepas memakainya. Tak percaya, korang kena cuba !


Cara penggunaan
Caranya, spray serum ke muka. Kemudian, dap dap dap kan saja dengan tangan supaya ianya terus dan cepat meresap ke kulit muka kita. Lepas tu, korang boleh terus apply blossom cake foundation tu. Then spray serum itu sekali lagi ke muka korang untuk menampakkan hasil glowing di muka. Mudah kan ? Face mist ini juga adalah baik untuk merawat muka. Gunakan ia dua kali sehari :)




Dahh ! So, amacam. Ada yang teringin nak cuba produk Imanni Skinz Set Shy Girl ni tak ? Haaa ! Jangan ingat namanya Shy Girl, hanya untuk budak pemalu macam Lyssa ni je ! haha. Hakak-hakak, adik-adik yang tak berapa nak malu tu pun boleh cuba tau ! HAHA. Lepas guna set Shy Girl ni, tiba-tiba Lyssa dah tak rasa 'Shy' dah ! hahahahahahahhhaha~ *ajaib betul!*



Kalau korang nak tahu, banyak betul testimoni daripada pengguna yang lain tau. Jom lah kita tengok beberapa testimoni yang dah jatuh cinta dengan produk dari Imanni Skinz ni :)

Testimoni Pengguna Lain


Rupa-rupanya banyak dah yang sudah mencuba produk daripada Imanni Skinz dan ramai juga yang kata best pakai foundation dan glowing serum tu ! hehehe. Diorang suka, Lyssa laaagi la suka ! Lyssa dah cuba. Korang bila lagi ?

Untuk info lanjut, boleh terus ke :

Facebook  : Imanni Skinz HQ
Instagram : Imanni.skin.Hq


Terima kasih sudi baca :)


KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

20 000 orang Comment Di Sini

Write 000 orang Comment Di Sini
December 13, 2017 at 3:51 PM delete

suka. akk pn dh cuba.. mmg bbaloi set ni

avatar
Etuza
AUTHOR
December 13, 2017 at 3:59 PM delete

Produk bagus untuk para wanita..

avatar
Etuza
AUTHOR
December 13, 2017 at 3:59 PM delete

Produk bagus untuk para wanita..

avatar
December 13, 2017 at 4:47 PM delete

Menarik.. Comel je packaging

avatar
Nadia Johari
AUTHOR
December 14, 2017 at 3:48 AM delete

Makeup jadi mudah pakai ni

avatar
diaripink
AUTHOR
December 14, 2017 at 11:54 AM delete

cantik dan sekata je sapuan tu. teringin pulak nk mencuba

avatar
Izyan Balqis
AUTHOR
December 14, 2017 at 12:47 PM delete

nampak best set shy girl ni, terasa sangat nak cuba!

avatar
TAH
AUTHOR
December 18, 2017 at 4:37 PM delete

macam best je product nie

avatar
TAHZ
AUTHOR
December 23, 2017 at 10:25 PM delete

wahhh .. menarik make up nie.. macam mudah je pakai make up

avatar
Kak nad
AUTHOR
January 1, 2018 at 9:04 PM delete

assalamualaikum lyssa.. lama dah tak komen blog lyssa.. sibuk study ea? sis nak share ni
http://doubledeeya.blogspot.my/2018/01/nak-g-haji.html

avatar
Rosniena
AUTHOR
January 7, 2018 at 4:11 PM delete

jom sign in
https://www.marykay.com.my/roseghafar/en-my/welcome-to-my-mymk/mymk-warm

avatar
January 12, 2018 at 12:56 AM delete

hai. saya new blogger. minta tunjuk ajar semua.
boleh follow di https://afiqtouch.blogspot.my/

avatar
DE SOPHEA
AUTHOR
January 15, 2018 at 10:16 AM delete

macam best..kena cuba ni

avatar
Galaksi Viral
AUTHOR
January 15, 2018 at 11:41 PM delete

Menarik juga produk ni kan kak. GV cuba follow blog akak tapi keluar error. huhu. Blog kak Lyssa ni kira Blogger No.1 Malaysia kan sebab ada follower lebih 50k. Lebih banyak daripada Ben Ashaari sendiri. Dasyat tu kak. huhu.

avatar
aryaherbal
AUTHOR
April 3, 2018 at 4:09 PM delete

Introduce me blogging indonesia want to visit on your website and read the contents of article useful for me,
if any time please visit our website
Cara Memperbesar Alat Vital
Cara Memperbesar Alat Vital
Titan Gel

avatar

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe. EmoticonEmoticon