Showing posts with label unikl. Show all posts
Showing posts with label unikl. Show all posts

Makin Ditunggu, Makin Stress Dibuatnya !

Assalamualaikum.. Makin Ditunggu, Makin Stress ! Itu lah apa yang Lyssa tengah rasa sekarang ni. Bagaikan harapan 'pelesu' sem...

Cuti Seminggu Tak Puas !

Assalamualaikum... Pejam celik pejam celik .. Dah hampir nak masuk seminggu dah Lyssa bercuti di rumah (Penang). Dalam masa seminggu ni...

Bila Aku Semakin 'Busy' ..

Assalamualaikum.. Hi korang.. Aduh, lama pulak rasa tak update blog ni.. Ada ke yang rindu kat Lyssa tu ? waahha . Tak payah jawab. Tah...

Sudah Bersediakah Aku ?

Assalamualaikum.. Pejam celik pejam celik.. Terasa macam tiba-tiba je masa ni berlalu dengan cepat. Tak sangkanya dah nak habis bulan S...

Tidak Aku Sangka !

Assalamualaikum .. Haaa.. Korang tengah buat apa tu ? Eh, apa la Lyssa pi tanya soalan tu. Dah sah-sah la tengah baca entri Lyssa ni ka...