Keputusan ‘Hebah & Menang PBAKL 2012’ - Minggu ke tiga (2 - 8 April 2012)

Gadis Kidal Berceloteh...
13/04/2012

.Assalamualaikum !
Peacee Yo(!) ^_^v


Oukee . Hari ini , Lyssa nak umumkan Keputusan ‘Hebah & Menang PBAKL 2012’ - Minggu ke tiga (2 - 8 April 2012) . Chewah . Berlagak macam aku pulak yang anjurkan benda ni . huahuaua . 


Syukur Alhamdulillah .. Untuk minggu ketiga ni , Lyssa mendapat tempat dan memenangi baucer dari PTS RM50 bagi minggu ini . Terima Kasih PTS ! Bagi yang nak tahu , siapa lagi 9 pemenang baucer untuk minggu ini ... Mari , Lyssa senaraikan . :)

 


Walaupun jumlah klik untuk minggu ini tak sebanyak Minggu 1 dan Minggu 2 yang Lyssa dapat haritu  , Lyssa tetap bersyukur dengan apa rezeki yang Allah berikan untuk Lyssa . 

Tak sabar rasanya Lyssa nak lepak kat KL hujung bulan ni semata-mata nak tebus baucer RM150 setakat ni lar . Wahh . Tentu seronok dapat jumpa rakan-rakan blogger yang pergi sama hari dengan Lyssa nanti . Ececeh :)

Tak lupa juga kepada semua pemenang yang lain . TAHNIAH yang tak terhingga Lyssa ucapkan . Jumpa di PWTC hujung bulan ni ya . 

Peace ^_^ v   (KLIK ONE!)
 
KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

22 000 orang Comment Di Sini

Write 000 orang Comment Di Sini
are_lin@yu
AUTHOR
April 13, 2012 at 1:54 PM delete

tahniah lyssa..selamat datang ke kl nanti..hehe

avatar
Ain Hanani
AUTHOR
April 13, 2012 at 1:58 PM delete

Kak lyssa , mcm mne nak tgok list pemenang tuh :)

avatar
@Nurul_Aini
AUTHOR
April 13, 2012 at 1:59 PM delete

Tahniah kak Lyssa!! sy pon pegi nnti..wee~

avatar
April 13, 2012 at 2:01 PM delete

@are_lin@yu

Terima kasihhh . Pergi jugakk ek nanti ?

avatar
April 13, 2012 at 2:04 PM delete

tahniah..murah sungguh rezeki kamu :)

avatar
April 13, 2012 at 2:28 PM delete

wah.. congerts sis..Nanti Kita jumpa kat KL kayh? Nak jumpa akak.. :D eh.. Randy Pangalila pon ada? Betol ke?

avatar
shera
AUTHOR
April 13, 2012 at 2:31 PM delete

tahniah Kak Lyssa .dah dapat banyak tu , belanja lah ! Cehhh .... *gurau

avatar
Nabila Medan
AUTHOR
April 13, 2012 at 3:02 PM delete

tiap minggu :O
tahniah sis!

avatar
Az Meeda
AUTHOR
April 13, 2012 at 3:02 PM delete

wah! bestnye.. congrats sis

avatar
NAL
AUTHOR
April 13, 2012 at 3:39 PM delete

Tahniah Lyssa..semoga terus menjadi ulat buku.

avatar
Jaja
AUTHOR
April 13, 2012 at 4:15 PM delete

Tahniah , akak lyssa :)

avatar
Misz Mieza
AUTHOR
April 13, 2012 at 10:23 PM delete

Wah! Syoknyer dia.. Btw, congrats! ^_^

avatar
Ash
AUTHOR
April 14, 2012 at 12:33 AM delete

Y bende ne kalau mng die gtaw cmne eh??ak punye bru 118 org klik,huhu

avatar
Fatin Shahira
AUTHOR
April 14, 2012 at 8:28 AM delete

kak lyssa.. kita pun akan kesne.. nnti jmpe kat sne yerr :) hehehe

avatar
April 14, 2012 at 8:52 AM delete

congrates kak lyssa, happy utk akk jugak :")

avatar
Sho Reen
AUTHOR
April 14, 2012 at 4:43 PM delete

Dah join ni~
Tapi lom ade rezeki lagi..
Huhu~ RM50 pun jadila..

avatar

Google+ Followers