Itu Memang Izara Aishah

05/10/2012

.Assalamualaikum !
Peacee Yo(!) ^_^v




KUALA LUMPUR: “Memang benar itu video seksi saya, tetapi ia dirakamkan tiga tahun yang lalu,” kata pelakon Izara Aishah Hisham, 20, mengenai penyebaran klip video dan gambar seksi dikaitkan dengannya dengan aksi ‘Cell Tango Girl’ yang kini tersebar di laman Youtube.

Menurutnya, aksi itu dirakamkan sekitar 2009 ketika dia mengikuti pengajian di Kolej Univerisiti Sunway, Bandar Sunway, Selangor dan dia tidak mahu hipokrit menafikan perkara terbabit sebaliknya lebih suka berterus-terang mengenai apa sebenarnya berlaku.

Sekarang saya sudah matang dan dapat membezakan mana yang baik atau sebaliknya,” kata pemegang Diploma Seni Persembahan itu ketika dihubungi Harian Metro, semalam. 


Menurutnya, klip video yang tersebar di Internet itu adalah rakaman ketika dia membuat projek akhir semester dan dia memegang watak utama sebagai pengemis. Izara berkata, kehendak tugasan ketika itu memerlukan dia berpakaian seksi dan beraksi sedikit ghairah. Menurutnya, dia tidak menyangka video terbabit dimuat naik di Youtube selepas dikongsi rakannya di Facebook menyebabkan beberapa peminat menyatakan kekecewaan mereka selepas menyaksikan video tarian berkenaan.
 
Sumber : Hmetro

p/s : ohooi . Video nya ada kat dalam entry Fizgraphic --->> SINI ! :) *pinjam sat entry ye apit oiy !!

KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

9 000 orang Comment Di Sini

Write 000 orang Comment Di Sini
October 5, 2012 at 8:47 AM delete

Macam-macam gosip artis nie!!

avatar
Mila Ahmad
AUTHOR
October 5, 2012 at 9:12 AM delete

memg seksi giler izara dalam tarian tu.

avatar
Phat
AUTHOR
October 5, 2012 at 9:41 AM delete

dah mcm org putih..tp tu dulu masa dia muda remaja katanya hehe

avatar
Mira Adzlia
AUTHOR
October 5, 2012 at 10:04 AM delete

ble da pemes, mcm2 cte xbaik didgr smata2 utk jatuhkan nme baik seseorg..pape pun, klu izara da sdar kesilapan dlu, kte lupakan jela....kan...yg pting bakat beliau dlm bdg seni :)

avatar
ayut
AUTHOR
October 5, 2012 at 12:45 PM delete

ok la tu jujur...pasni tak yah bt lg ye izara aishah..tu nama ye tak baik..kan dpt besa :)

avatar
Remy hazza
AUTHOR
October 5, 2012 at 6:50 PM delete

terlajak peradu boleh diundur...terlajak aksi....merana diri....

avatar
October 6, 2012 at 7:15 PM delete

byase la klu dh artis bnda dh lama pn dorg nk ungkit...

avatar
October 6, 2012 at 10:12 PM delete

Masa tak cukup umur, tak matang mmg tak boleh fikir mana baik mana buruk.sebab tu emak ayah kena tegur mana yang tak baik.Bukan mak ayah main biar je.Kan Lyssa?

avatar

Google+ Followers