SIRI JELAJAH PENULIS TERBAIK PTS DI JOHOR ! (28-29 NOVEMBER 2015)

Assalamualaikum ...


Alamak ! Ni lagi gempak ! Menangis air mata darah kalau tak dapat pergi jumpa mereka! Negeri Johor akan menerima kedatangan penulis dan pelukis komik hebat pada 28 dan 29 November ini.  

Siapa yang nak datang ni? Mesti korang tak percaya dan akan tenyeh mata banyak-banyak kali tengok poster kat bawah ni. Minggu ini, 21 Nov dan 22 Nov ---> boleh tengok entri INI .... barisan pelukis komik Ben Wong, Afiq dan Nazri Salam serta Froggypapa akan ke negeri-negeri utara, kali ni , minggu depan pula ,  mereka akan turun juga ke negeri pasukan bola sepak tersohor, JDT bersama penulis-penulis cilik PTS! 

Dan ini bermaksud, selain berjumpa dapat belajar melukis komik, anda juga akan dapat berkongsi pengalaman dengan penulis muda PTS yang berumur 9 tahun. Kepada yang nak merisik cara bagaimana menghasilkan buku pada usia muda, apa kata cuba tanyakan pada penulis-penulis cilik ini.




INFO PENULIS #1:

NAZRY SALAM & AFIQ SALAM


Nama penuh:
Nazry Salam & Afiq Salam

Hubungan:
Adik-beradik

Antara buku yang telah dihasilkan:
·        Misi Kira: Pertandingan Matematik
·        Misi 4 Flat
·        Misi Menyelamat Komika
·        Misi Straight A
·        Misi 10A Finale
·        Misi Cikgu Baru
·        Lukisan Hati
·        Kelab Pelajar Super
·        Misi 8A The Novel
·        Misi 10 A Plus
·        Komika: Ada Apa Dengan Komik?
·        Ali dan Tuah: Sarang Empat Penjahat
·        Kelab Da Vinci
·        MISI 10 A
·        Aviasi Fantasi #2
·        Remaja@ptsone 2010
·        Misi 8A
·        Aviasi Fantasi# 1


INFO PENULIS #2:

WAN NURSHAFIQAH


Nama penuh:
Wan Nurshafiqah binti Wan Mohd Sharif

Umur:
12 tahun

Buku yang telah dihasilkan:
·        Tunas Super: Allysia Fantasia


P/S: Ternanti-nanti info diri penulis lain? Nantikan edisi roadtour akan datang! Terus ikuti perkembangan Siri Jelajah Penulis Terbaik PTS 2015/2016 kami di http://pts.com.my/roadtour

TerimaKasihSudiBaca ...

KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

4 000 orang Comment Di Sini

Write 000 orang Comment Di Sini
November 20, 2015 at 3:16 PM delete

boleh la turun nanti di pasir gudang...dekat sangat tu

avatar
yanie yusuf
AUTHOR
November 20, 2015 at 4:04 PM delete

wahh penulis muda.. terbaik lah..

avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
November 20, 2015 at 5:57 PM delete

bakat yang terserlah biarpun di usia muda..alhamdulillah..

avatar

Google+ Followers