Izeara Xtravaganza Tak Panas Punca Bella Mengamuk ! [VIRAL]

Assalamualaikum ..

Hi korang semua ! Lyssa nak tanya, korang masih ingat lagi tak dengan kes VIRAL terhangit tahun ni??!  Yah ! Seperti tajuk entri kali ni yang tertulis, ianya mengenai Isu Viral Produk Izeara Xtravaganza Tak Panas yang merupakan punca Cik Bella Nabela tu mengamuk ! Memang tersangat lah sakit hati kan, bila ada yang sanggup menjatuhkan nama produk Melayu sendiri sehingga sanggup untuk membuat laporan kepada pihak polis dengan menyatakan produk Izera Extravaganza itu TIDAK PANAS ! 



Ya ! Memang owner sendiri cakap produk tu tak panas. Tapi, kalau baru je guna sekali nak bakar lemak apanya ye dak ? Ingat produk tu produk ajaib ? Sekali sapu terus turun nampuluhlapan kilo ? Hm.. Kira oke what produk tu tak panas, daripada panas terbakar habis melecur satu badan. Kau nak ? Tapi, apa pun kes ini sudah pun selesai. Bella pun dah minta maaf secara terbuka kepada semua orang termasuk pihak Produk Xtravaganza tu juga. Dan bella pun sudah tarik balik report polis tu.


So, tak perlulah kita nak bercerita panjang-panjang lebarkan ? Kes pun dah settle. Lyssa tengok artis Gegarvaganza SitiNorDiana (Nana) tu elok je guna produk ni. Berkesan je untuk dia. Tengok lah buktinya, Nana pun dah makin cun melecun dah bentuk badan dia. Tak nampak pun macam dah ada anak kan ? Macam anak dara lagi haa . 


Bukan setakat Nana je, Lyssa ada juga tengok feedback  and testimoni daripada customer yang lain . Semuanya sangat berpuas hati dengan produk Izeara Extravanganza ni.. Berkesan je kat diorang. Tak de pulak yang mengadu atau beri feedback yang negatif kan... Korang boleh tengok buktinya kat bawah ni :







So macam mana ? Korang masih tak percaya lagi ke dengan produk ni ? Dah terbukti kot ... Jadi, apa kelebihan Serum Izeara Xtravaganza ni ? Sebenarnya banyak tahu kelebihan dia ...

Kelebihan Produk Izeara Xtravaganza


1. Lemak tertanggal dalam masa 48 jam (hilang 6 inch dalam masa 48 jam)
2. Hilang strech mark baru, lama dan selepas bersalin dalam masa 7 hari
3. Menahan rasa lapar dan menghilangkan selera makan
4. Melawas pembuangan air besar selepas 1 jam menggunakan 6 Inch Extravaganza
5. Lemak-lemak tepu yang degil dapat disingkirkan dengan pantas
6. 15x ganda lebih berkesan dalam menghapuskan lemak degil tanpa rasa panas

Kalau korang nak tahu apa Kandungan Serum ini, korang boleh terus ke entri Lyssa yang ini :



Lyssa yakin dan pasti, kalau korang cuba guna produk ni, mesti badan korang tidak lagi berisi macam sekarang. InsyaAllah, impian korang akan jadi kenyataan ! *peacenowar*

HARGA ASAL : RM 149.00
HARGA PROMOSI : RM 109.00 sahaja !

*Boleh juga kalau nak beli kat Lyssa ... Lyssa agent dropship yang sah . Boleh email Lyssa di : lyss_ryn@yahoo.com

Terima Kasih ~

Nak tau lebih lanjut boleh ke :
Instagram: @izearaxtravaganza 
Facebook: www.facebook.com/IzearaXtravaganzaHQ
Tempahan (Whatsapp) : 013-777 3617

KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

3 000 orang Comment Di Sini

Write 000 orang Comment Di Sini
Unknown
AUTHOR
May 27, 2016 at 2:30 PM delete

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

avatar
Dkna Abza
AUTHOR
May 27, 2016 at 2:44 PM delete

banyak jer tetstimoni yang menjadi guna produk ni kan.. bella tu jer cepat melatah.

avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
May 27, 2016 at 3:17 PM delete

apa-apa pun produk yang kita ambil dan amalkan kena bersabar kerana setiap kita berlainan hormon maka keberkesanannya juga berbeza-beza..*menarik ni lyssa..*

avatar

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe. EmoticonEmoticon