WORDLESS WEDNESDAY | Kecoh Video Seorang Perempuan Hina Produk Melayu




**Boleh tengok video penuh di FB Lyssa : LyssaFaizureen
Bac mengenai produk yang disebutnya di >> SINI <<
KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

5 000 orang Comment Di Sini

Write 000 orang Comment Di Sini
PeRdU cINta
AUTHOR
May 4, 2016 at 5:26 PM delete

Alahai...ni yang tak seronok..

avatar
May 6, 2016 at 7:10 PM delete

dah baca dah pasal ni . perempuan ni mmg kurang ajar . tak padan dngan badan camtu . dia kata produk x mnjadi . hurghhh ! tu je blh komen .

avatar
zaitie hasnan
AUTHOR
May 6, 2016 at 9:57 PM delete

dak ni bertambah femes sebab meran..hahaha

avatar
Misako Chan
AUTHOR
May 18, 2016 at 10:18 AM delete

kandungan produk tu mungkin tak sepadan dengan tubuh badan perempuan tu jadi mungkin bukan salah dia juga dia kan pembeli pengguna,ejen jualan nak jual ja pun nak dapat untung

avatar

Google+ Followers