HER d'Glo Minuman Berkolagen Mampu Merawat Pelbagai Masalah Kulit

Assalamualaikum..

HER d'Glo Minuman Berkolagen Mampu Merawat Pelbagai Masalah Kulit  | Hi semua.. Sekarang, Lyssa nak tanya. Korang pernah terdengar tak dengan satu produk kecantikan ni yang mampu merawat pelbagai masalah kulit kita ? Lyssa nak perkenalkan satu produk minuman berkolagen yang mempunyai banyak khasiat dan kebaikan kepada kita yang mengamalkannya iaitu produk dari Protech Nutrition, HER d'Glo .



Apa itu HER D'GLO ?

Her d'Glo merupakan salah satu produk minuman kesihatan yang berasaskan kolagen untuk merawat pelbagai masalah kulit, membantu melangsingkan badan serta menyelesaikan pelbagai masalah yang sering dihadapi oleh golongan dewasa.

Kehebatan gabungan 9 jenis ramuan semulajadi yang terdapat dalam Her d'Glo ini dapat mengurangkan masalah kulit kita dan dapat juga membantu tahap kesihatan yang unggul.


Bahan - bahan yang terkandung dalam HER d'GLO

Kalau korang semua nak tahu, terdapat 9 jenis ramuan yang digunakan untuk menghasilkan produk HER d'Glo ni tau. Dan bahan-bahan tu semua memang akan menjadikan kulit kita sentiasa sihat dan cerah. Apa ye ramuannya ? Jom kita tengok !

  • Collagen
  • Camu-camu
  • Schisandra
  • Astaxantin
  • Vitamin C
  • Ekstrak Tomato 
  • Aloe Vera
  • Rice Bran
  • Sarang Burung


Keistimewaan Produk HER d'GLO

Untuk pengetahuan semua, produk ini bukan sahaja dapat merawat masalah kulit yang kita semua hadapi, dan sebenarnya banyak lagi keistimewaan dan kelebihan yang boleh kita perolehi jika mengamalkan HER d'GLO ni tau. Antaranya ialah :

  • Dapat mencerahkan kulit dengan lebih cepat
  • Mengatasi masalah jerawat dan jeragat
  • Anti-penuaan
  • Memulihkan kulit yang rosak dan bermasalah
  • Menjadikan kulit lebih anjal dan cantik
  • Mengatasi kedutan dan garis halus
  • Mengaktifkan penghasilan kolagen 
  • Membantu menurunkan berat badan dan mengawal selera makan
  • Mencantikkan kuku dan rambut
  • Memberi tenaga
  • Anti-stress
  • Menjadikan tidur yang lebih berkualiti
  • Melawan radikal bebas
  • Menurunkan kadar kolestrol
  • Detoxfikasi toksik dalam badan 
  • Mencegah sembelit
  • Sesuai untuk lelaki dan wanita (18 tahun ke atas)

So, macam mana ? Terkejut ? Terbeliak tengok banyak gila keistimewaan produk minuman berkolagen ini ? Sebab tu la Lyssa sangat syorkan korang menggunakan dan mengamalkan produk HER d'Glo ni. Banyak sangat fungsinya tu. Minum ni sahaja pun dah boleh cantik. Rasa dia pun sedap sangat ! Manis buah-buahan gitu ! Tak masam sangat .. Lyssa tak nak cerita pasal rasa dia, korang kena cuba sendiri.. Baru korang akan tahu betapa sedapnya minuman HER d'Glo ni.. hihi..


Kulit iolss pun dan makin cantikss tau .. :P jangan jelesss ! :*


Cara Pengambilan HER D'GLO 

  • Ambil 1-2 sudu (15g) Her d’ Glo bersama 120ml air masak ataupun jus buah-buahan ke dalam shaker dan goncang.
  • Bancuh menggunakan air mineral /air bersih biasa. Tidak digalakkan menggunakan air panas kerana dikhuatiri zat-zat aktif akan mati dan hilang.
  • Cara yang sesuai untuk pengambilan Her d’ Glo adalah semasa perut kosong di awal pagi ( 30 minit sebelum sarapan) dan malam sebelum tidur.


Antara Persoalan Yang Sering Ditanya oleh Pengguna Minuman Kolagen

1 botol Her d'Glo tu berapa gram ?
> Satu botol Her d'Glo bersamaan dengan 350g

1 botol 350g tahan berapa lama ?
> Bergantung kepada cara pengambilan. Jika sekali sehari, tahan lebih dari 1 bulan. Tapi, permulaan amal, disarankan minum 2 kali sehari, pagi dan malam untuk kesan yang lebih cepat.

Rasa ia macam mana ?
> Rasa manis buah-buahan. Sangat sedap, tak masam sangat, kena cuba sendiri baru tau.

Alahan seafood atau resdung boleh ambil ?
> Boleh. Her d'Glo dirumuskan daripada bahan semulajadi seperti ekstrak buah-buahan dan juga sarang burung. Ianya sangat bagus untuk kesihatan dalaman selain mampu untuk mencantikkan kulit.

'COFFEE LOVER' boleh consume ke ? Kena stop pengambilan kafein ke ?
> Untuk coffee lover, korang jangan risau sangat yee. Yang ni tidak seperti produk kolagen yang lain. Disebabkan Her d'Glo mempunyai kandungan vitamin C yang tinggi, ianya tidak mengganggu pembaikan sel-sel kulit untuk menjadi cerah. Korang masih boleh ambil kafein macam biasa, CUMA korang kena jarakkan masa pengambilan Her d'Glo dengan kafein yang korang minum tu. hee..~

Berapa lama nak nampak kesan pencerahan tu ?
> Jika konsisten 2 kali sehari, jaga pemakanan dan badan sihat, tentunya kesan terserlah pada kulit dalam masa sebulan sahaja !

Jika berhentikan pengambilan, kulit jadi kusam semula ke ?
Badan kita ni terdedah dengan radikal bebas setiap hari. Proses penuaan juga berlaku setiap saat. Bezanya jika kita mengambil nutrisi yang cukup, proses itu semua dapat dilambatkan. Dan Her d’ Glo salah satu minuman tambahan yang sangat bagus untuk melambatkan proses penuaan anda.

Kena minum air masak 3 liter sehari ke ? Saya ni susahlah nak minum air masak.
Air masak memang penting untuk tubuh badan kita. Tetapi untuk pengguna Her d’ Glo anda boleh consume air masak macam biasa. Tetapi untuk sesiapa yang ada masalah ‘KULIT KERING’ anda memang patut mengamalkan air masak yang banyak untuk kesan yang lebih efektif.





Jadi itu semua adalah pertanyaan yang sering dipersoalkan oleh pengguna minuman kolagen. Jadi, semuanya sudah terjawab kan ? Tak de dah rasa risau nak consumekan minuman kolagen Her d'Glo ni kan ? Cuba la dulu, baru korang akan rasa efeknya sendiri. Baru puas ! Lyssa dah cuba... Korang bila lagi ? xD 

Harga pun sangatlah murah dan berpatutan tau !!!!


Untuk maklumat lanjut, korang boleh terus ke :

Instagram : @her_d_glo
Facebook Page : Her d'glo - CaboLess
Whatsapp : 019 - 686 5855

#herdglo #herdgloofficial #staygorgeous #stayhealthy #jomcantik

TerimaKasihSudiBaca !


Nak tanya apa ? SILA COMMENT ! XD

KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

1 000 orang Comment Di Sini:

Write 000 orang Comment Di Sini
Lisa Nurulain
AUTHOR
November 19, 2016 at 1:44 PM delete

semakin glowing la lyssa lepas ni :)

avatar

Google+ Followers