Peluang Untuk Blogger, Platform Iklan Admabo Yang Korang Tak Tahu

Assalamualaikum..



Peluang Untuk Blogger, Platform Iklan Admabo Yang Korang Tak Tahu | Hi semua. Pertama sekali Lyssa nak tanya pada korang, selama korang berblog, yang mana satukah platform iklan yang korang gunakan di blog untuk jana pendapatan sampingan ? Adakah korang menggunakan Nuffnang ? Innity ? Adsense ? Adword ? Ataupun ada platform lain yang korang gunakan ? Ok ! Lyssa ada satu berita gembira yang nak dikongsikan pada korang semua ni.

Pernah tak korang tahu, sebenarnya ada satu laman web ni, dia lebih kurang sama je macam adword, adsense ataupun yang lain-lain tu. Apa lagi kalau bukan Admabo.Com .



Admabo.com merupakan satu laman web yang membolehkan blogger dan pemilik web meletakkan iklan mereka seperti adsense di blog ataupun di laman web masing-masing. Laman web ini  juga merupakan salah satu cara para blogger buat duit sama seperti nuffnang dan adsense. Manakala Advertiser pula tidak perlu membeli pakej macam nuffnang dan innity..

Dengan Admabo ini, Advertiser boleh uruskan sendiri iklan mereka. Currency yang digunakan pula adalah dalam Ringgit Malaysia (RM). Selain itu, Admabo ini mempunyai customer service untuk khidmat bantuan secara live. Best kan ? Haaa ada lagi ni ...


Sistem pengiraan cost per click dikira sama dengan sistem adsense. Revenue sharing pula mencapai sehingga 70% dan akan dipertingkatkan lagi dari semasa ke semasa. Korang sebagai blogger boleh register PERCUMA dan boleh ambil script iklan untuk dimasukkan ke dalam blog masing - masing sama seperti adsense juga.

 


Bagi blog yang setia dan mempunyai prestasi tinggi pihak admabo akan upgrade jenis akaun publisher menjadi "VIP" di mana revenue sharing akan lebih tinggi dari akaun "standard". Part ni macam best je kan! So, jadilah pengguna yang setia untuk dapatkan akaun VIP tu.. hehehe...




Selain itu, blogger juga boleh jadi referral kepada advertiser, dan mendapat 10% dari nilai yang dimasukkan oleh advertiser dan 5% dari nilai profit yang dibuat oleh publisher (nilai ini akan dinaikkan dari semasa ke semasa).

So, macam mana korang rasa ? Ada yang berhajat untuk menggunakan platform Admabo ni pula ? Jom lah sama-sama kita register ! Klik salah satu link di bawah untuk REGISTER ye !

Advertiser : REGISTER
Publisher : REGISTER

Info lanjut boleh terus ke : Admabo.Com

Terima Kasih Sudi Baca..
KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

8 000 orang Comment Di Sini

Write 000 orang Comment Di Sini
Nadia Johari
AUTHOR
November 15, 2016 at 8:23 PM delete

macam2 iklan sekrang..boleh cuba ni

avatar
November 16, 2016 at 7:16 PM delete

@Nadia Johari betul tu kak .. register la skrg . hihi

avatar
November 16, 2016 at 7:17 PM delete

@Eyma Balkish
boleh boleh . sila cuba ye XD
mana tahu boleh buat side income :D

avatar
Unknown
AUTHOR
November 26, 2016 at 12:16 AM delete

mcm best je ni..
nak cuba join jgk lah..

avatar
December 3, 2016 at 4:27 AM delete

Baru mula mencuba :) terima kasih cik admin

avatar
azlina_ina
AUTHOR
October 6, 2017 at 7:10 AM delete

tenkiu..ehehehe.terjumpa tanpa sengaja pulak entri ini.

avatar

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe. EmoticonEmoticon