Tak PRO , Tapi Dok Buat PRO !

Gadis Kidal Berceloteh...
15/12/2011

.Assalamualaikum !
Peacee ^_^v




Ceeh . Rasa nak tergelak tergonggeng - tonggeng + terguling - guling lah pulak  . HAHAHA. "Tak PRO , Tapi Dok Buat PRO !" . Rasa - rasanya , Lyssa dok cakap pasal apa eh ? kihkih#

Tak . Haaa . Tadi , Lyssa tengok lah rancangan 999 kat TV3 tu haa . Lyssa rasa , korang pun ada tengok kot (!) Kan ?  Alahh . Yang pasal kes rompak kedai emas tuh lah . hehe . 

Rasa nak tergelak pun ada . Cehh . Konon PRO habis lah tuhh . Cuba nak merompak satu kedai emas ni . Apa taktik dia ?  Ooo . Pergi kedai emas . Konon , nak beli emas .. Dah tu . Tutp .. Tupp .. Tupp .. Bawak lari emas tuh . 


HEHE . Dah bawak lari tuh , pastu nak lari lah guna kereta dia tu haaa .


Tiba - Tiba ...


<<eheittttttt >><<eeiiheeiitttttt>>


"Eh , kenapa pulak ni ? "


Nak tahu , apa yang buat Lyssa nak gelak terbahak - bahak sampai terkeluworr habis air mata darah ney ?


Dia nak start enjin kereta dia , tak mau pula hidopp ! kahkah !  Memang kelakar :)
Aiyooo . Ape lah bro . Kau nak merompak sangat kan ? Haaa . Kan dah terkena . Hambek kau , enjin kereta tak boleh nak start .


Hape lagii . Larik ah dia . Campak terus emas yang dia hambek tuh . Tak dan nak lari , kena pulak cekup (plus) belasah dengan orang ramai . kihkih# Manusia .. Manusia .. Macam - macam ! hikhik :*


Padan muka , kena tangkap jugak dengan pihak polis :D 

KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

45 000 orang Comment Di Sini

Write 000 orang Comment Di Sini
December 15, 2011 at 10:06 PM delete

hahaa... mmg lawak lah.. patut msk maharaja lawak mga tuh.. huhhu~

avatar
Nur Nabila
AUTHOR
December 15, 2011 at 10:07 PM delete

hahaha XD
besa la zaman skrg :)

avatar
Lalalala
AUTHOR
December 15, 2011 at 10:07 PM delete

akk , foloow lah blog husna :)
bubbledreamsstar.blogspot.com
lg satu ,
akk rety tak buad auto scroll box yg ltak gamba bnyk byk ?

avatar
Boyz_ed
AUTHOR
December 15, 2011 at 10:07 PM delete

Hahahaha ! Memey lerr lawak gillerzz . :D

avatar
Ash Kyouhei
AUTHOR
December 15, 2011 at 10:07 PM delete

baguis , akhirnya :D
haha , belagak giler -__-

avatar
December 15, 2011 at 10:08 PM delete

betul lyssa ! padan muka !

avatar
December 15, 2011 at 10:08 PM delete

HAHA . ish2 . nak merompak pun xpndai . hehe xD

avatar
Amar Za'im
AUTHOR
December 15, 2011 at 10:09 PM delete

sengal punya perompak. tak reti merompak nak merompak. haha

avatar
Misz_Choki
AUTHOR
December 15, 2011 at 10:09 PM delete

haha !!

sengal noo perompak tuhh

avatar
yaya
AUTHOR
December 15, 2011 at 10:10 PM delete

pdan mke diowg kan ?

avatar
Asmaa' Afiqah
AUTHOR
December 15, 2011 at 10:10 PM delete

haha! padam muka.. Asmaa' tengok tadi..:)

avatar
Nur Izzah ZR
AUTHOR
December 15, 2011 at 10:10 PM delete

Haha tau tape .. Macm2 la dgn org2 skang ny kn ?

avatar
Nabella Ieyla
AUTHOR
December 15, 2011 at 10:12 PM delete

hak hak ! buat - buat pro jep :)

avatar
Ira Syahirah
AUTHOR
December 15, 2011 at 10:12 PM delete

Hahahahaha sumpah kelakar gila

avatar
Ira Syahirah
AUTHOR
December 15, 2011 at 10:13 PM delete

Hahahahahah sumpah kelakar gila ..
Allah dh balas balikk ..

avatar
airel chan
AUTHOR
December 15, 2011 at 10:13 PM delete

salam.
sie2 kena blasah~
hahaa

(^^,)

avatar
fadthia
AUTHOR
December 15, 2011 at 10:13 PM delete

hehe. buat2 pro pun jadilah.

nway, thanx ya tuto nya. =) sngt mencantikkan blog.

avatar
Yana
AUTHOR
December 15, 2011 at 10:14 PM delete

x sempt tgk... rugi nye...

avatar
December 15, 2011 at 10:14 PM delete

Eza ada jugak tengok. Hehe. Sepandai-pandai tupai melompat, akhirnya jatuh ke tanah jugak :D

avatar
December 15, 2011 at 10:15 PM delete

hahak :)
apeeelahh
na merompak kene rncg dulu,
haha!
kan dah kenee,, :)

avatar
Iswilma
AUTHOR
December 15, 2011 at 10:15 PM delete

Hahaha ! Tu lah , buat lagi jenayah , kan dah terkena sendiri ,,, padan ngan muka

avatar
E i y r a
AUTHOR
December 15, 2011 at 10:16 PM delete

HAHA nak join kak lyssa gelak jugak lah :D

avatar
December 15, 2011 at 10:16 PM delete

Hey nice blog~~^^ visit our blog~ we sell 100% handmade stuffz like pouches, mobile charms, unique tags.. 좋은하루가되세요~

avatar
Ku Azhar
AUTHOR
December 15, 2011 at 10:17 PM delete

itu perompak comel namanye kih3 :p

avatar
Cik Pieja
AUTHOR
December 15, 2011 at 10:24 PM delete

ahaha..memang teruk btul perompak macam tuh..hehe..

avatar
December 15, 2011 at 10:30 PM delete

jadi pelawak lgi bgus .. huhu :3

avatar
December 15, 2011 at 10:31 PM delete

salam..
nk tnye,camne nk wat bckgrnd mcm lyssa nie yg ade nme n bntk l0ve pink 2??
dh try wat tp xjd la..

avatar
Wen
AUTHOR
December 15, 2011 at 10:37 PM delete

hahaha lawak memang lawak sangat

avatar
December 15, 2011 at 10:48 PM delete

Real story ni kan..kesian haha..buatlah kerja elok sikit, ni lah balasannya!

avatar
nasha sanza
AUTHOR
December 15, 2011 at 10:48 PM delete

tulah..balasan namanya..

avatar
Sally Yatiey
AUTHOR
December 15, 2011 at 10:49 PM delete

Ruginye tak tengok :) hehe

avatar
noraauliyya
AUTHOR
December 15, 2011 at 10:50 PM delete

sepandai-pandai tupai melompat akhir jatuh ke tanah jgk.

avatar
Eyfa Zalifa
AUTHOR
December 15, 2011 at 10:59 PM delete

hahaha
1kesiannya org tu!mmg patut pown!hahahaha!kelakar lah!sampai tergelak x henti2.hahaha!x dpt thn ketawa!

avatar
December 15, 2011 at 11:04 PM delete

terlampau PRO kot camtu..berlagak lebih..haa hamek ko!

avatar
December 15, 2011 at 11:05 PM delete

terlampau PRO kot camtu..berlagak lebih..haa hamek ko!

avatar
December 15, 2011 at 11:35 PM delete

http://hhanafiah.blogspot.com/2011/12/kenapa-org-banci-dan-org-bercinta-perlu.html
looking my blog..hangat punya

avatar
Ah Long
AUTHOR
December 16, 2011 at 3:07 AM delete

haha tengok2 nek saga putih en die 2 bodoh sie2 kne pukol nan owng ramai haha

avatar
NurulNBST
AUTHOR
December 16, 2011 at 5:09 AM delete

Lawak la . HAHA . Kalau Nurul tengok mauu terborai pewot ni kan :D Muehehehe . Mcm apa aje kan . Sian betol

avatar
farah@engoys
AUTHOR
December 16, 2011 at 10:55 AM delete

tulah kita pun tengok semalam... baguslah mcm ni orang awam sama2 membantu.. dapat lah tangkap penjenayah...

avatar
~Nana BamBam~
AUTHOR
December 17, 2011 at 4:23 PM delete

sepandai pandai tupai melompat, akhirnya jatoh ke tanah juga.

avatar
Panda Biru
AUTHOR
December 7, 2013 at 3:26 PM delete

Masuk je kan dia dalam Raja Lawak. Senang citer. Hahahaha :D

avatar

Google+ Followers