Apa Yang Ada Dalam Gambar Ni ?

Gadis Kidal Berceloteh...
31/03/2012

.Assalamualaikum !
Peacee Yo(!) ^_^v


Kalau anda boleh dan rajin teliti gambar kat bawah ni , apa yang korang nampak . Silalah senaraikan satu persatu . Nak pulak yang bermata empat tuu . hihi . Sah-sah lagi banyak lah jawapannya . HEHE .


 


Jawab . Jangan tak jawab . muehehe :P


Soalan ni , lebih senang dari soalan dalam ENTRI INI kan ? haha .

  
KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

92 000 orang Comment Di Sini

Write 000 orang Comment Di Sini
Hanis Syazana
AUTHOR
March 31, 2012 at 10:15 PM delete

kuda, orang. hehe. tu je kot. :))

avatar
Mizz Aein
AUTHOR
March 31, 2012 at 10:16 PM delete

adee orgg tydo , orgg naekk kude , jalann , pkok2 . wakaka . sgtt kretif !

avatar
hanis
AUTHOR
March 31, 2012 at 10:17 PM delete

Satu org tunggang kuda, lagi sorang, tengah baring dengan selimut... (:

avatar
March 31, 2012 at 10:17 PM delete

1 - penuggang kude
2 - orang sedg tdo

avatar
March 31, 2012 at 10:17 PM delete

muka atuk !
kuda, orang tengah bareng, orang atas kuda. :)

avatar
March 31, 2012 at 10:18 PM delete

sungai? haha

hafizabasiruddin.blogspot.com

avatar
March 31, 2012 at 10:18 PM delete

bnyk , bnyk lyssaa :D huahahaah !

avatar
March 31, 2012 at 10:18 PM delete

Nmpk perempuan tidur satu, Lelaki tgh tunggang kuda satu.. Tu je rasenye.. Hehe

avatar
Nurul Aini
AUTHOR
March 31, 2012 at 10:19 PM delete

First Komen ,Orang Tua.

avatar
tyrazai
AUTHOR
March 31, 2012 at 10:20 PM delete

orang tua yg ade janggut warna putih .

avatar
FL blogh0use
AUTHOR
March 31, 2012 at 10:20 PM delete

orang tunggang kuda.
orang tengah baring berselimut.
gambar orang dari pandangan tepi.

*ade lagi kee?

avatar
Najwa
AUTHOR
March 31, 2012 at 10:20 PM delete

-Gambar orang tua
-Gambar orang naik kuda
-Gambar padang besar
-Gambar orang tengah tidur
-Gambar pokok kat belah tepi
-Gambar sungai

Tu je kot. Ahaha :D

avatar
Nur Arina
AUTHOR
March 31, 2012 at 10:21 PM delete

1.gambar lelaki tua.
2.sungai.
3.gambar pokok yang tinggal ranting.
4.gambar perempuan yang tengah baring dan diselimuti oleh kain.
5.gambar lelaki sambil tunggang kuda.
6.ada terowong.

Itu je kutt Kak Lysaa. Saya agak je.. Hehehe .. XD

avatar
LaLa mhdnor
AUTHOR
March 31, 2012 at 10:22 PM delete

-wajah org tua yg berjanggut panjang
-org tunggang kuda
-perempuan tidur berselimutkan kain kuning
-sungai
-jambatan
-ranting

tu je, betul ke idok xtaw la, hehehe

avatar
Fara Tasya
AUTHOR
March 31, 2012 at 10:22 PM delete

nampak orang naik kuda.... mayat ke tu? seramnya.. huhu

avatar
gadis biasa
AUTHOR
March 31, 2012 at 10:24 PM delete

ada sungai,ada titi,ada org naik kuda,ada org tgh tidor dan ada ranting pokok :)

avatar
Faizz's Jamil
AUTHOR
March 31, 2012 at 10:25 PM delete

manuksia berbaju meqah , topi , kudaputeyh , beg , manuksia terbaring berbaju puteyh lusuh . sungai , tanah , pokok mati ,jambatan . rumah perkampongan . kat sebelah kuda tuh mcm ada sumtink . hantu kot .

avatar
Lieyna Rosli
AUTHOR
March 31, 2012 at 10:26 PM delete

bila tgk mcm biasa jer... tapi,kalau dah ditafsirkan,nmpk mcm org :)

avatar
March 31, 2012 at 10:27 PM delete

macam-II ada..
sungai,org tunggang kuda, org yg tgah baring, gambar atok tua yg paling besar tuhh, pokok, tembok, padang pasir... pa lagi ntah, tak tau... huhuhuhu... :)
lyssa menguji minda pembaca mlm ni, good3.. :3

avatar
gadis biasa
AUTHOR
March 31, 2012 at 10:27 PM delete

sungai,org naik kuda,ranting,org tgh tidor dan titi

avatar
eqa sulaika
AUTHOR
March 31, 2012 at 10:33 PM delete

mula2 nmpk mcm pemandangan orang naik kuda kat 1 kawasan....
tadi pulak terperasan itu gambar atok-atok..hihi
ye ke?

avatar
Ym.Bundle
AUTHOR
March 31, 2012 at 10:34 PM delete

lelaki naik kuda tengok orang tido tapi jalan..hahaha..

avatar
Anis Aryani
AUTHOR
March 31, 2012 at 10:35 PM delete

Muka org tua.. Kn3?! :D

avatar
AIRA
AUTHOR
March 31, 2012 at 10:42 PM delete

Aira nampak orang naik kuda, ada orang tidur and sebatang sungai....betulkan??

avatar
Nur Fathihah
AUTHOR
March 31, 2012 at 10:44 PM delete

HYe kak lyssa nieyh contest kew...?

avatar
Nur Fathihah
AUTHOR
March 31, 2012 at 10:44 PM delete

HYe kak lyssa nieyh contest kew...?

avatar
Park Jiyeon
AUTHOR
March 31, 2012 at 10:49 PM delete

ada orang pakai topi naik kuda kat gambar tu.

avatar
March 31, 2012 at 10:51 PM delete

sungai, penunggang kuda, org tgh tdo, terowong,pokok,tanah...hehehhehe

avatar
Yana_Nana21
AUTHOR
March 31, 2012 at 10:57 PM delete

ada sungai , tiang bentuk "n" penunggang kuda , dan kuda putih , serta wanita yg tidur di ats tanah , betul kan ??

avatar
March 31, 2012 at 11:00 PM delete

orang naik kuda
orang tua
orang tgh tidur

avatar
eyka
AUTHOR
March 31, 2012 at 11:03 PM delete

ada seorang yang sedang menunggang kuda & pemandangan seperti bulan & pokok kt belah kanan atas sekali ..... :)

avatar
March 31, 2012 at 11:04 PM delete

ade gambar org nunggan kuda and muke pakcik tua..hehe..kat bwh tepi kanan tu ade perempuan baring..mcm2 la ade! hehe..

avatar
March 31, 2012 at 11:06 PM delete

seekor kuda
seorang lelaki tua
sebatang sungai
orang yang sedang berselimut
seorang lelaki yang menunggang kuda

avatar
dyabunga
AUTHOR
March 31, 2012 at 11:09 PM delete

yg ni senang.. dya dpt jwb..entry yg sblm ttu tak dpt jwb lnsung..hihi

avatar
Lina Kah
AUTHOR
March 31, 2012 at 11:22 PM delete

Nampak orang tunggang kuda, ada orang terbaring, ada sungai ada satu lukisan orang yg besar. apa lagi ah? binggung ni.

avatar
M@M@ SH@RIDZ
AUTHOR
March 31, 2012 at 11:24 PM delete

akak nak try....

1) lelaki tua
2) orang naik kuda
3) orang berbaring mengiring berselimut
4) pemandangan sungai di bawah terowong @ jambatan

itu jelah yang akak nampak. best jugak.....

avatar
Karbie
AUTHOR
March 31, 2012 at 11:26 PM delete

orang naik kuda, orang tdo, lelaki tua,

avatar
Hana
AUTHOR
March 31, 2012 at 11:32 PM delete

muka orang tua, orang menunggang kuda, orang tgh tido, yang warna putih tu macam sungai, ranting pokok.
yang macam terowong bawah jambatan

avatar
Mohd Ridwan
AUTHOR
March 31, 2012 at 11:32 PM delete

Sakit mata jap.

1.org naik kuda
2.sungai
3.muka orang tua
4.pokok
5.orang ngah tido
6.jambatan

avatar
Teenz Hanis
AUTHOR
March 31, 2012 at 11:41 PM delete

HAHA , saya nampak orang tua . lepas tu , ada kuda dengan seorang penunggang .. And , ada mayat :OOOOOOO

avatar
Nurul Faizah
AUTHOR
March 31, 2012 at 11:42 PM delete

nak jawab nak jawab (sambil lompat2)

1)nampak muka dari tepi seorg lelaki tua yg berjanggut putih
2)Seseorg tgh menunggang kude
3)seseorg sedang baring disaluti selimut putih
4)satu aliran sungai

emmm tu jer yg saya nmpk wat masa nie huhuhu

avatar
pika
AUTHOR
March 31, 2012 at 11:52 PM delete

pika nmpk ade org nek kude tgk pmpuan y tgh baring di tepi sungai, bwh jambatan dan pika nmpk org tue y separuh botak tp rmbut pnjg kt blkng n berjanggut pnjg..dri sisi kiri die..hehehe
btl kn2.

avatar
deno
AUTHOR
March 31, 2012 at 11:57 PM delete

ada gambar orag menunggang kuda dan orang sdg baring... kan? :)

avatar
April 1, 2012 at 12:00 AM delete

ranting kayu tu macam rupa bentuk badan..siap ada tangan..secondly kawasan bibir sungai tu kalau tengok betul2 ada rup muka manusia siap dengan mata

avatar
Eika Suzyana
AUTHOR
April 1, 2012 at 12:05 AM delete

muka orang,
org naik kuda n orang tengah tidur.
is it rite ? hehe :D

avatar
misS whateva
AUTHOR
April 1, 2012 at 12:07 AM delete

err.. ada pakcik tua, kuda dan penunggangnya, sungai, jambatan dan org yg tido dlm selimut.. betul tak?? ^.^

avatar
April 1, 2012 at 12:09 AM delete

mcm siput babi jer kak...... =='

avatar
PeRmAtA bIrU
AUTHOR
April 1, 2012 at 12:10 AM delete

mula2 tenogk gambar orang tua berjanggut putih...
kemudian tengok ada gambar bawah jambatan, sungai ada ranting pokok, lelaki atas kuda putih dan wanita yang berselumut seperti mayat di tepi sungai itu... ada juga pemandangan yang sangt luas...:)

avatar
April 1, 2012 at 12:14 AM delete

hahaha,,, kalau di amati betul2, ada kepala orang tua !.. hihi..... memang kreatif lah !

hidung dia kat tgn org tu,,, rambut dia sungai tu.. mata dan kening nya ada lah kepala dan topi si penunnggang kuda !

avatar
arnissa
AUTHOR
April 1, 2012 at 12:23 AM delete

yeay.. anis nampak wajah orang tua yang beruban dan berjanggut. betol x lyssa??hehee..

avatar
Syittah
AUTHOR
April 1, 2012 at 12:30 AM delete

Haha , ada gmbr org tgh naik kuda !

avatar
April 1, 2012 at 12:48 AM delete

Waaahhhh ! Ramai jugak yang jawab soalan kacang goreng ni ekk ?

Ecececehh . Pandai korang jawab . haha . Bagi yang tak tahu , korang belek satu persatu komen di atas ni dan tengok balik , kan ? Ada kan ? Betul kan .. Tengok pulak bagi yang komen jawapan yang banyak2 . Sah korang tak perasan kan ?

Apa-apa pun , korang sporting lah ! Terbaikkk !!

avatar
Choki
AUTHOR
April 1, 2012 at 1:20 AM delete

Gambar org,org naik kuda..Sungai..Orang baring berselimut..Tu je kot..Hehe

avatar
Aliff Haikal
AUTHOR
April 1, 2012 at 4:01 AM delete

muka pakcik tua
lelaki tunggang kuda
orang tidur guna selimut

zzzzzzzzz ehhe

avatar
Aliff Haikal
AUTHOR
April 1, 2012 at 4:01 AM delete

muka pakcik tua
lelaki tunggang kuda
orang tidur guna selimut

zzzzzzzzz ehhe

avatar
shahrazali
AUTHOR
April 1, 2012 at 4:53 AM delete

pada suatu hari ada seorang pemuda berjalan-jalan mencari isterinya yang lari dari rumah dgn menunggang kuda putih kesayangannya.

setelah berjalan-jalan sejauh 10 batu di tebing sungai (bukan dia jalan,tapi kuda dia), dia ternampak sebuah gua usang dan terus memasuki gua tersebut.

dia sangat bernasib baik kerana terjumpa isterinya yang lari dari rumah itu sedang berselimut, berbaring di dalam gua.


semasa mereka di dalam gua, gambar mereka di snap oleh jurugambar tidak dikenali, dan terjadi lah seperti di atas. Jadi muka lelaki tua berambut putih dan berjanggut putih plak.

sekian..

avatar
Nadia
AUTHOR
April 1, 2012 at 7:44 AM delete

kuda , orang yg kat atas kuda , orang tidur , orang (yg kat blakang kuda dgn org yg kt atas kuda), sungai , pokok , jambatan , tu jer . hehehe

avatar
April 1, 2012 at 8:04 AM delete

nampak orang tua berjanggut, org yg naik kuda, org yg sedang baring.. ranting pokok.. mcm pantai pon ada.. muehehehe

avatar
April 1, 2012 at 8:13 AM delete

kuda , orang pakai topi , orang tua and org tidoo pakai selimut

avatar
niedaida
AUTHOR
April 1, 2012 at 8:45 AM delete

sekali pndang memang mcam pakcik tua
dua kali pandang nampk orng naik kude
tige kali pndang de owg tidor
4 kali pndng dekat kepala pak cik tua tu mcm de sungai or permandangan
5 kali pndang dah thu mesej gmbr nie :)..

p/r:kak nnti detak lagi gambr2 macam nie.best..:D

avatar
maszull
AUTHOR
April 1, 2012 at 9:22 AM delete

assalamualaikum Lyssa...

gambar muka org tua
gambar org naik kuda memakai topi
gambar org sedang baring
gambar sungai
gambar pokok
gambar kawasan yg luas

avatar
Nabila Medan
AUTHOR
April 1, 2012 at 9:24 AM delete

saya nampak itu. haha xD

avatar
April 1, 2012 at 9:39 AM delete

ada kude, owg brdiri, owg ngah tidur,ranting pokok, lg pe ek? tu jela kowt.. :D

avatar
Atiqah Wadiah
AUTHOR
April 1, 2012 at 9:44 AM delete

nmpak org naik kuda,org tgh tido,p.cik tua,sungai,pokok

avatar
CintaZulaikha
AUTHOR
April 1, 2012 at 10:08 AM delete

1. ada org tido tuh
2. pakcik naik kuda
3. ada pokok kat rambut dy tuh

avatar
Anyss Raz
AUTHOR
April 1, 2012 at 10:17 AM delete

ade org naik kuda ,, ada ir sungai ,, ade org baring ,, ade pdg pasir ,, ade terowong .

avatar
Nur Hannah
AUTHOR
April 1, 2012 at 10:51 AM delete

I saw :-
-org tua berjanggut putih .__.
- org tgh naik kuda
- org tgh berselimut :O
- ranting pokok
- sungai -.- lol

avatar
Salhah Suhot
AUTHOR
April 1, 2012 at 11:13 AM delete

sungai yang mengalir di bawah jambatan. ada pokok kering. ada orang berkuda yang tengah tengok perempuan yang baring berselimut.
tapi kalau tengok sekali imbas cuma akan anam pak kepala orang tua dari pandangan sisi.
-sekian terima kasih.

avatar
Hanna
AUTHOR
April 1, 2012 at 11:25 AM delete

1-pak cik tua ni pakai mata muka org.
2-misai ekor kuda.
3-rambut sungai
4-ada apa kat belakang rambut dia tu?coronary artery ke?hahahahha
blh pulak ada mak baby tido kat bahu dia.
*hihi joking.mata tak rabun lg^___^

avatar
mInoh jiwE
AUTHOR
April 1, 2012 at 12:05 PM delete

gmbo sbuah pmandangan tpi sgai. n kat tpi sgai tuh ade llaki yg tggang kude n sorang pmpuan trbaring ngan blanket putih. :D

avatar
cik cyda
AUTHOR
April 1, 2012 at 12:11 PM delete

lyssa !! cerita blog cyda mengenai lyssa . bacalah okay :)

http://cikcyda.blogspot.com/2012/03/tutorial-kotak-about-me-yang-comel.html

avatar
.
AUTHOR
April 1, 2012 at 12:42 PM delete

Ada orang tua, orang naik kuda, orang tengah baring, sungai, pokok. Tu je kot. Hehe.

avatar
April 1, 2012 at 12:45 PM delete

orag tue yag penuh nan misai & jagGut tebal ..

avatar
sarah_emira
AUTHOR
April 1, 2012 at 12:46 PM delete

Orang Muda , Naik Kude !!!

avatar
Farina Hunny
AUTHOR
April 1, 2012 at 1:13 PM delete

+.+ pic org bkuda lam trowong , nmpk org bring kt tnah uh

avatar
NurFiqa
AUTHOR
April 1, 2012 at 1:16 PM delete

Muka org rambut putih patu berjambang ... :P

avatar
kay_are
AUTHOR
April 1, 2012 at 1:40 PM delete

mule2 ade orang tua.. pastu nampak orang tunggang kuda, nampak mayat ke ape yang berbalut tu.. pastu macam ade sungai mengalir je.. and nampak lak something macam jambatan batu.. tinggi betul imaginasi!

avatar
Yvonne Evans
AUTHOR
April 1, 2012 at 3:05 PM delete

1st of all muka dia nampak macam orang tua,tapi...

1) lelaki naik kuda pakai topi
2) ada sungai dibawah jambatan
3) Orang berbaring berselimut :)

avatar
HAJAR
AUTHOR
April 1, 2012 at 3:59 PM delete

Nak try jugakla...:)

1.Orang tua berjanggut
2.Orang naik kuda
3.Orang tidur
4.Sungai
5.Pokok

avatar
Hanis Aliya
AUTHOR
April 1, 2012 at 4:04 PM delete

Mula2 nampak org tua je.. tapi org tua tu ilusi je (kott..)

1- org yang naik kuda tu.
2- org yang tengah baring.
3- sungai
4- jalan (tanah)
5- jambatan bwh dia ada sungai.
6- pokok.

Erm, x pasti laa betul ke tak. haha

avatar
qiela domo
AUTHOR
April 1, 2012 at 4:53 PM delete

orang tua
orang tengah baring
sungai
pokok
orang tua berjanggut

avatar
Izz_Zaty
AUTHOR
April 1, 2012 at 5:14 PM delete

Org tgh tido , org tunggang kuda , jalan dan owang tue :)

avatar
Atirah ★
AUTHOR
April 1, 2012 at 5:24 PM delete

=gambar lelaki tua.
=sungai.
=gambar pokok yang tinggal ranting.
=gambar perempuan yang tengah baring dan tengah selimut ngan kain .
=gambar lelaki naik kuda.
=ada terowong.
=jambatan .

avatar
Khairul Asrol
AUTHOR
April 1, 2012 at 6:43 PM delete

orang tua, orang naik kuda, orang baring kelaparan kott, hahaha .. ag tu jela kot .. maaf saye rabun! =.=
Jom Jadi Senarai Bloglist KAYRULS[DOT]COM

avatar
Afifah Hayati
AUTHOR
April 1, 2012 at 8:51 PM delete

-jambatan
-sungai
-orang lelaki naik kuda
-orang tengah tidur
-pokok tinggal ranting
-lelaki tua

Tu je kot :)

avatar
Afifah Hayati
AUTHOR
April 1, 2012 at 8:53 PM delete

satu lagi padang kat belakang sungai

avatar
April 3, 2012 at 10:15 AM delete

Ada kuda , orang ,org tengah tidur , jambatan , sungai , pokok . Then ada kawasan kat belakang sungai tu . Betul ke ?

avatar
MaYa MustWany
AUTHOR
April 5, 2012 at 12:17 AM delete

org berkuda pndang sorg trbaring dkt sungai?

suka tgk pic jenis mcm ni..

avatar

Google+ Followers