Notis Pemberitahuan Daripada TNB

Gadis Kidal Berceloteh...
05/03/2012

.Assalamualaikum !
Peacee Yo(!) ^_^v


Sedang kusyukk Lyssa menelaa'ah blog ni . (err..menela'aah ke?) . heh . Apa-apa je lah.. Tiba-tiba ada sebijik moto prengggg~prengg~ depan rumah Lyssa . Hingat ke mesin rumput mana lah yang tersesat kat rumah Lyssa cari jalan tak jumpa . Rupa-rupanya motor dengan penunggang yang memakai baju warna turquoise . <<---- Tak tahu warna apa ni ? Cari kat google . HAHA .

Terpikir jugakklah , rasanya pagi tadi posmen dah datang hantar surat . Ni siapa pulakk ? Orang nak menyamar jadi posmen ke ? Haishh -.- Ada jugak orang gitu ekk ? Setelah diperhati dan diselidik . OHHH ! Rupanya orang dari TNB . muehehe . Buekk malu den jo .

Lyssa pun terus keluar rumah menuju dengan pantasnya ke peti surat rumah Lyssa . Belek-belek sehelai kertas tuu ... "OooOooooOOooo ....."




Agak dah . Ada lah tu nak baik pulih letrik kat kawasan rumah ni .. "Senggaraan Pencegahan Pencawang" .. Aishhh -.- Berbelit-belit lidah ni nak sebut nye . Sekali pandang macam 'sengalan pencegah sawang' je . Ehh . Apo kono ? hahaha . 

Tu diaaa . Masa : 10.00 AM hingga 7.00 PM !!

Boleh tahan ke , kalau tak de letrik sampai 9 jam ? Nak online pun rasa terbantut je . Mama terus cakap , esok nampak gayanya kita keluar lah . Shopping ! haha . Lyssa apa lagi . Muka senyum melebar je lahh.
 
KONGSIKAN ARTIKEL INI..
Previous
Next Post »

29 000 orang Comment Di Sini

Write 000 orang Comment Di Sini
Nurul Erlysa
AUTHOR
March 5, 2012 at 5:33 PM delete

Hahaks.Selamat bershopping!x hapdett blog sehari rasa okay je kan? Ahaks! >.<

avatar
Yaya ★
AUTHOR
March 5, 2012 at 5:35 PM delete

9 jam ? Lame nye ? Kita stu jam pun da xthan . Knp kne ade senggaran toh ?

avatar
eyka
AUTHOR
March 5, 2012 at 5:35 PM delete

ha ,, lyssa ,, standby LILIN byk2 aw .... :)

avatar
cik kiwi's
AUTHOR
March 5, 2012 at 5:36 PM delete

hoho. tak kan jadi kot sebab. minggu lepas rumah sewa kiwi pun dapat notis yang sama. tapi ade je karen. kih kih

avatar
Phat
AUTHOR
March 5, 2012 at 5:36 PM delete

ni kira ok bg tau..kene yg jenis tekejut2 tu haha

avatar
March 5, 2012 at 5:40 PM delete

.wahh.. best nye shopping. nk ikot. nk ikot . haha

avatar
CIK MAY
AUTHOR
March 5, 2012 at 5:40 PM delete

best la..1 hari tak duduk umh..haha

avatar
Boni JLL3
AUTHOR
March 5, 2012 at 5:45 PM delete

sengalan pencegahan sawang?hahahaha..menarik gak tuh..hakhakhak

avatar
Anis Sabrina
AUTHOR
March 5, 2012 at 5:52 PM delete

Waahh...bestnya gi shopping.

Belilah hadiah tuk followers setia , Lyssa nie.. hehe

avatar
Ain Intel
AUTHOR
March 5, 2012 at 5:53 PM delete

kesian nye akak lyssa .. saba yer

avatar
mOoN
AUTHOR
March 5, 2012 at 5:55 PM delete

Senggaraan ngan selenggara tu sama ke?

avatar
steffany daph
AUTHOR
March 5, 2012 at 6:03 PM delete

uihh.. lamanya. gangguan cam ni lah yg xpat dielakkan. sabo je lah ^^

avatar
FL blogh0use
AUTHOR
March 5, 2012 at 6:17 PM delete

ok lagi dia bagi tahu, kena yg poop!! lama xde. lgi sket ati. huhu

avatar
NAL
AUTHOR
March 5, 2012 at 7:03 PM delete

what?x der elektrik..boleh duduk ke awk?Kalau NAL memang tak boleh la..good idea keluar shopping tu..jgn lepas balik umah still x der elektrik dah la.. (",)

avatar
March 5, 2012 at 7:17 PM delete

Tak pun pergi mandi sungai ke berkelah tepi pantai ke. Best jugak. Hehe.

avatar
Hana Humaira
AUTHOR
March 5, 2012 at 7:37 PM delete

Shopping Pon Habezz ! HEE

avatar
Atiqah Wadiah
AUTHOR
March 5, 2012 at 7:44 PM delete

waaa..seronok dpt mama yg kaki shopping :)

avatar
March 5, 2012 at 8:06 PM delete

kalau reena..dah keluar jalan punya..tak akan melekat dirumah..tapi selalunya walaupun hantar letter kata ada gangguan bagainya..tapi stil ada juga air or elektrik..saja nak suruh kita berhati-hati..=)

avatar
maszull
AUTHOR
March 5, 2012 at 8:41 PM delete

assalamualaikum Lyssa...wah suka nyer die bila dengar mama die ajak pi shopping...:)

avatar
MaYa MustWany
AUTHOR
March 5, 2012 at 10:44 PM delete

mama lyssa memang sempoi kan..hahaha
lama tuh..xdpt on9 leh tahan lagi..yg pling boring klu xde kipas..hahah

tpi kdg2 xtepat kul 7..leh awal.

avatar
hahafyza
AUTHOR
March 6, 2012 at 12:37 AM delete

kak Lyssa ckp kat TNB tuu kejap sangat 9jam tuu . haha ;) by the way hepii lerr shopping ! jgn lupe peminatt yerkk muehehe :D

avatar
March 6, 2012 at 10:31 AM delete

satu hari pegi shopping la... kat umah pun sunyi+hangat je nanti takde letrik ;)

avatar
dyabunga
AUTHOR
March 6, 2012 at 6:03 PM delete

seronok tu pergi shopping..lama tak shopping..

avatar
RochelMayMei
AUTHOR
March 9, 2012 at 6:52 PM delete

Shoopping dan blogging ..Mana lebih syoik..?? Bagy ROchelle shopping kot..:))

avatar

Google+ Followers